زمانی که من خزدار

من اجازه ندهید که خود من سیاسی شیب بر تصمیمات من را به عنوان صفحه مدیر شنید در UC برکلی به دلیل من می خواهم آن

توسط AKHSHIJNEWS در 6 اردیبهشت 1399

من اجازه ندهید که خود من سیاسی شیب بر تصمیمات من را به عنوان صفحه مدیر شنید در UC برکلی به دلیل من می خواهم آن را به یک فضای استقبال برای همه افراد است. به این ترتیب, صفحه هرگز تایید یک ASUC نامزد شده است. به جز برای یک زمان.

در آغاز زمان من به عنوان مدیر من هم یک مدیر از دانشگاه برکلی الگوهای رفتاری برای مرزی مختلف و به یاد دارم یک روز که از زمان بسیار خوبی است. این UCBMFET مدیر تیم جلسه ای برای فیلم یک کمدی و در یک بیکار لحظه, همکار مدیر گروه Stephen بویل تن به تن این ایده از "تله پرندگان ایران" یک سنجاب در حال اجرا برای یک ASUC سنا صندلی با هیچ پلت فرم های دیگر از "سنجاب مسکن." مبارزات انتخاباتی خواهد بود در درجه اول طراحی شده توسط یک تایید از UCBMFET. هدف ساده بود: به برخی از سرگرم کننده در هزینه ASUC.

من کاملا درک کنند و در آن روز چگونه از یک معامله بزرگ تبدیل شود. استفان رسما آغاز مبارزات انتخاباتی خود تحت تله پرندگان ایران نام مستعار و در زمان برخی از تصاویر در یک سنجاب کت و شلوار خریداری آنلاین و آن را یک ضربه تقریبا بلافاصله. این UCBMFET تیم شد بسیاری از تله پرندگان ایران memes, اما به ساخت الگوهای رفتاری بیش از حد. هر کس در روی شوخی است. آن را واقعا هیجان انگیز زمان برای برکلی Facebook مم فرهنگ چون ما آنلاین escapades بودند به طور معجزه آسایی تجلی به زندگی واقعی است.

زمانی که من پیشنهاد داشتن شنید گروه نیز تایید خزدار بویلر من به تازگی شکل گرفته و مدیر تیم با خوشحالی موافقت کرد. کمپین مم درخواست تجدید نظر به سادگی رد ما مخالفت موثر بر ASUC سیاست است. پس از شنید و UCBMFET تایید خزدار بویلر کمپین احتمالا تا به حال تبدیل شدن به شایع از هر ASUC سنا مبارزات انتخاباتی.

من متوجه شدم که تله پرندگان ایران تا به حال یک احتمال جدی واقعا برد. بنابراین فقط قبل از انتخابات من پرسید: Stephen اگر او می تواند پوشیدن سنجاب با توجه به رای گیری نامزدها مراسم است. برای من تعجب او به من گفت که او حتی نمی تواند حضور – او تا به حال برخی از برادری رویداد به رفتن به در همان روز. من واقعا غمگین می شنوم که به من احساس کردم که برکلی سزاوار عمومی ظاهر از تله پرندگان ایران در پایان با شکوه مبارزات انتخاباتی. با استفان اجازه من تصمیم به حضور به عنوان سنجاب معروف.

روز جمعه از ASUC نامزدها مراسم من مناسب است تا به عنوان تله پرندگان ایران. به عنوان من رژه در اطراف این رویداد در یک سنجاب کت و شلوار من احساس مانند یک کشف نشده, افراد مشهور, هیجان زده, حقیقی شرایط. هنگامی که سازمان به من بند آبی که نشان داد من نامزد شد, من احساس کردم که چقدر نزدیک تله پرندگان ایران بود برای تبدیل از الگوی رفتاری به انتخاب مقام عمومی است.

بازی خزدار بویلر در زندگی واقعی مورد نیاز مقدار زیادی از جذابیت. همه می خواستم برای گرفتن یک عکس با خزدار بویلر و تله پرندگان ایران موظف. من بحث بسیار Stephen تا به حال به من اطلاع داد که تله پرندگان ایران می تواند نیست بحث اما من نمی خواهم به پیدا کردن بیش از حد به راحتی. طنز آمیز یکی از استفان دوستان واقعی پنجه من در یک جهش در آغوش گرفتن قبل از رها و گفت: اشتباه "شما استفان." من تا به حال فکر می کردم که طنز از تله پرندگان ایران تنها افزایش یافته است توسط این واقعیت است که مرد در کت و شلوار غاصب.

همه ما بر روی زمین نشسته و به تماشای رای شمارش آرا در زمان واقعی است. تنها انتقال سیستم رای گیری که ASUC استفاده می شود سخت به دنبال, اما من بهترین من به دنبال رای کل بعدی به نام "تله پرندگان ایران." قلب من تپش. سپس تصاویر به صورت خودکار شروع به نشان دادن برندگان و من مشتاقانه منتظر برای تایید غیر ممکن است. و پس از آن که تصویری از یک سنجاب آمد و کل جمعیت roared. من شروع به پریدن کرد و مطرح یک مشت در هوا در پیروزی. در آن لحظه من خزدار Boi. ASUC سناتور منتخب تله پرندگان ایران. الگوهای رفتاری برنده شده بود و پس از آن احساس قهرمانانه پیروزی برای من بیش از حد.

من افتخار برکلی رسانه های اجتماعی, فرهنگ, و آن لحظه بود که از برخی جهات مطلق آن اوج. اما برای من, آن را نیز یک منادی از چیزهایی که می آیند. لس آنجلس تایمز نوشت: یک مقاله در مورد باردار شدن بویلر و آن را برجسته یک عکس از من گرفته شده در آن روز. آن را هیجان انگیز بود, اما آن را فقط خزدار بویلر موفقیت است که من احساس. من احساس نیاز برای رسیدن به همان سطح از شهرت برای خودم. آن من را تشویق به قرار دادن همه را شنید با این امید که کار سخت من می خواهم روزی من از همان نوع به رسمیت شناختن من تا به حال احساس vicariously از طریق تله پرندگان ایران. در حال حاضر که من صفحات و من را ساخته اند این خبر چند بار من حدس می زنم من آن را ساخته ام. اما من آن را مدیون استفان "تله پرندگان ایران" بویل که به من نشان داد چه ممکن بود.

اسپنسر هیل می نویسد: دوشنبه ستون در یک جلسۀ شنید در UC برکلی و اعترافات از دانشگاه برکلی است. با او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن