چرا Covid-19 انتخاب مهم برای کودکان

عناوین خبری, سلامت, حقوق بشر نظر جو بکر است که از حقوق کودکان دفاع مدیر دیده بان حقوق بشرکودکان از خوردن ناه

توسط AKHSHIJNEWS در 5 اردیبهشت 1399
عناوین خبری, سلامت, حقوق بشر

نظر

جو بکر است که از حقوق کودکان دفاع مدیر دیده بان حقوق بشر

کودکان از خوردن ناهار در ژوئن Baptista Cáffaro مدرسه cafetería. Itaboraí برزیل, 45 متر از ریو دو ژانیرو. اعتبار: ماریو Osava/IPS

نیویورک Apr 24 2020 (IPS) - کودکان ممکن است فرار بدترین علائم Covid-19 رنج می برند و کاهش نرخ مرگ و میر, اما برای میلیون ها نفر همه گیر خواهد شد و اثرات مخرب داشته باشد.

انتخاب است که دولت را در حال حاضر بسیار مهم برای کودکان. دولت می تواند هر دو کاهش بدترین اثرات بحران بر کودکان در سال به آمده و همچنین قرار دادن سیاست در جایی است که به بهبود زندگی کودکان پس از همه گیر شده است.

مدرسه آتن در 192 کشور را ترک کرده اند بیش از 90 درصد از جهان را جمعیت دانشجویی – بیش از 1.5 میلیارد به دانش آموزان خارج از مدرسه است. بسیاری از مدارس منتقل شده اند اما نزدیک به نیمی از جهان بدون دسترسی به اینترنت, ترک بسیاری از دانش آموزان و حتی بیشتر پشت

این بیماری همه گیر است برجسته بزرگ خطوط گسل در بسیاری از کشورها برای حمایت از کودکان از جمله عدم وجود طرح های اقدام اضطراری برای مقیاس بزرگ مدرسه خاموش شدن ناگهانی استفاده بیش از حد از بازداشت و کافی شبکه های ایمنی برای خانواده های کم درآمد.

مدرسه آتن در 192 کشور را ترک کرده اند بیش از 90 درصد از جهان را جمعیت دانشجویی – بیش از 1.5 میلیارد به دانش آموزان خارج از مدرسه است. بسیاری از مدارس منتقل شده اند اما نزدیک به نیمی از جهان بدون دسترسی به اینترنت, ترک بسیاری از دانش آموزان و حتی بیشتر ،

این مشکل نیست و محدود به کشورهای کم درآمد: در هفته گذشته در شهر فینیکس یک مدیر دبیرستان در بر داشت سه دانش آموز نشسته اند زیر یک پتو در باران, تلاش برای دسترسی به مدرسه خود را فای برای تکمیل تکالیف خود را.

به عنوان جهانی مرگ و میر — در حال حاضر بیش از 145,000 – همچنان رو به افزایش خواهد شد تا تعداد کودکان چپ بدون یک یا هر دو پدر و مادر. کودکان یتیم به ویژه آسیب پذیر به قاچاق و دیگر اشکال استثمار. در طول شیوع بیماری ابولا در غرب آفریقا برای مثال دخترانی که از دست اعضای خانواده با توسل به معاملاتي جنسی برای پاسخگویی به نیازهای اساسی خود منجر به افزایش شدید در بارداری.

حتی زمانی که کشور در بحران کودکان در معرض بیشترین خطر خشونت در خانه خود را. سازمان ملل متحد دبیر کل به تازگی گزارش "هولناک" افزایش خشونت های مرتبط به Covid-19. خانواده, تنش های مربوط به بحران – از جمله از دست دادن شغل و انزوای بیش از حد سلول و نگرانی بیش بهداشت و امور مالی—را تشدید خشونت بین همکاران و در برابر کودکان است.

با وجود افزایش خطرات سوء استفاده از کودکان است که کمتر احتمال دارد به شناسایی این بیماری همه گیر. معلمان اغلب برای اولین بار به شناسایی نشانه هایی از سوء استفاده – به مراتب کمتر از دسترسی به کودکان و بسیاری از کودکان سازمان حفاظت از قطع و یا حذف بازدیدکننده داشته است صفحه اصلی برای جلوگیری از گسترش ویروس.

عظیم جهانی کار و درآمد و زیان هستند به احتمال زیاد به افزایش نرخ کودک کار و کودک ازدواج. این سازمان بین المللی کار در پروژه های که تا اواسط سال 2020 نزدیک به 200 میلیون شغل می تواند از دست رفته در سطح جهان از بحران است.

قبل از همه گیر حدود 152 میلیون نفر بودند که در حال حاضر در کار کودک و 12 میلیون ازدواج در هر سال قبل از تولد 18 خود را. بدون حمایت دولت به خانواده ها در تلاش برای پاسخگویی به نیازهای اساسی خود این تعداد افزایش خواهد یافت.

کودکان نیز بیشتر در معرض بهره کشی جنسی آنلاین به عنوان آنها را به صرف زمان بیشتری آنلاین و ممکن است مضطرب و یا تنها به دلیل مدرسه آتن و اقامت در خانه سفارشات. Europol مستند به افزایش آنلاین مجرم به دنبال سوء استفاده جنسی از مواد آنلاین و تلاش برای برقراری ارتباط با کودکان از طریق رسانه های اجتماعی.

میلیون ها نفر از کودکان نهادینه شده و یا بازداشت و اغلب در شرایط شلوغ که در آن Covid-19 پیشگیری اقدامات مکرر شستن دست و اجتماعی "فاصله" هستند تقریبا غیر ممکن است. یونیسف هشدار داد که شیوع بیماری در این امکانات و خواستار یک مهلت قانونی جدید پذیرش و فوری انتشار کودکان که می تواند بازگشت به خانواده خود و یا سایر مراقبت های مناسب.

دولت است که smart سیاست انتخاب در حال حاضر نه تنها به حفاظت از کودکان در طول فوری بحران بلکه به نفع کودکان به طور قابل توجهی بیش از مدت طولانی. گسترش دسترسی به اینترنت تبدیل خواهد شد آموزش و پرورش برای بسیاری از کودکان خود را افزایش دسترسی به اطلاعات و تقویت توانایی خود را برای سازماندهی و بیان خود را.

انتقال کودکان از موسسات و مراکز بازداشت محدود خواهد شد و انتقال این ویروس و همچنین کمک به کشورهای در حال گذار به خانواده مبتنی بر جایگزین برای کودکان است که ثابت شده باشد سالم اغلب ارزان تر و برای کودکان در نظام عدالت مرتبط با کاهش نرخ تکرار جرم سال. گسترش شبکه های خویشاوندی و نگهداری ارائه می کنند خانه و بحرانی برای حمایت از کودکان بدون پدر و مادر.

بحران اقتصادی باید سریع دولت برای تقویت حمایت اجتماعی اقداماتی از قبیل نقل و انتقالات پول نقد برای کمک به خانواده های کم درآمد در سخت ترین ضربه گیر و آنها را قادر به پاسخگویی به نیازهای اساسی خود را بدون توسل به کودکان کار یا کودک ازدواج. خطوط تماس ویژه و کمپین های آموزش عمومی می تواند کمک به محافظت از کودکان در معرض خطر خشونت در خانه و یا بهره کشی جنسی آنلاین.

همه گیر مطالبات رهبری دولت برای محافظت از کودکان از بدترین اثرات Covid-19. این نیز ارائه می دهد فرصتی برای سیاستگذاران برای قرار دادن اقدامات در جایی که به نفع کودکان پس از همه گیر به پایان می رسد.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب