چرا نژاد پرستی پیروز? از پژوهشگران برجسته اعمال ذهن خود

جهانی, عناوین, حقوق بشر, حقوق بشر اعتبار: سازمان ملل متحدJul 6 2020 (IPS) - همه افراد متعلق به یک بیولوژیکی

توسط AKHSHIJNEWS در 16 تیر 1399
جهانی, عناوین, حقوق بشر,

حقوق بشر

All people belong to one biological species and there are no human “races”. So why does belief in race persist? It may be a scientific misconception, but it is real. Why does racism prevail?

اعتبار: سازمان ملل متحد

Jul 6 2020 (IPS) - همه افراد متعلق به یک بیولوژیکی گونه است و هیچ انسان "نژادها". پس چرا باور در مسابقه باقی بماند? آن را ممکن است یک تصور غلط علمی اما آن واقعی است. این تعریف در زندگی تجربه بسیاری از مردم و تعیین دولت چگونه عمل می کنند و چگونه مردم یکی دیگر از درمان. چگونه مسابقه آمده به این قدرت و این دوام?

یک پروژه انجام شده به آدرس این سوالات بسیار و در قلب "everydayness" از مسابقه در آفریقای جنوبی و جاهای دیگر. نام اثر مسابقه پروژه آن آغاز شده بود در Stellenbosch موسسه مطالعات پیشرفته در آفریقای جنوبی در سال 2013 به عنوان بخشی از یک گسترده تر پروژه در موسسه به نام انسان امروز است.

یکی از ما (Jablonski) همراه با سیاسی جامعه شناس گرهارد مار سازماندهی و تشکیل این پروژه است. هدف ما این بود برای ایجاد جدید بورس که در نهایت می تواند اطلاع رسانی چشم انداز و سیاست در "مسابقه تفکر".

هفت سال بعد ما می خواستم به ارائه خلاصه ای از برخی از نتایج این پروژه و چرا آنها مهم است. هنگامی که ما شروع پروژه ما نمی تواند ببینید که دقیقا چه آینده برگزار می شود اما ما می دانستیم که این سموم از مسابقه-تفکر و نژاد پرستی شد و کشتار مردم. موقت پادزهرها بودند دیگر رفتن به محل کار. به زودی سمی طبیعت مسابقه تفکر و نژاد پرستی خواهد بود و به طور کامل درک به طوری که آنها می تواند از بدن اخراج بشریت است.

عمل بحث

ما با هم جمع دانشمندان از آفریقای جنوبی, آمریکا و اروپا که تا به حال سالها تجربه در فکر کردن در مورد مسابقه. آنها آمدند از جامعه شناسی, انسان شناسی, جغرافیا, حقوق, علوم انسانی, علوم و آموزش و پرورش. برخی از آنها ضد آپارتاید رهبران و هنوز هم درگیر تلاش برای بالا بردن آفریقای جنوبی از این شکاف از بی عدالتی است.

این گروه ملاقات کرد و برای حدود دو هفته در هر سال از سال 2015 تا 2017 در سرمای زمستان در کیپ غربی. در آغاز کار ما ما تا به حال کمی بیشتر از امید. ما به طور کامل قدردانی که نژاد-تفکر و نژاد پرستی شد بزرگ و قدرتمند موضوعاتی که به مبارزه طلبیده بود و شکست بسیاری از انتظارات. ما نیز به رسمیت شناخته شده است که ما نیاز به بازرسی تصورات غلط رایج در مورد مسابقه و درک این که چگونه این یسومونكم در سیاست عمومی اکوسیستم.

این دیدگاه درباره نژاد و نژاد پرستی است که هر یک از ما به ارمغان آورده بودند هرگز اما ما با دقت گوش و پاسخ متفکرانه. از طریق پی در پی بحث های ما کشت متقابل احترام و اعتماد ساخته شده است که این امکان را به سرمایه گذاری در سخت ترین و حساس افراد در طول بدون ترس از قضاوت یا تلافی. به عنوان یکی از اعضای ما Njabulo Ndebele قرار داده و آن را یک بعد از ظهر:

فیل در اتاق است و ما در حال نوازش آن است.

ما mused بر اینکه ما نمی شد فقط زیاده و دانشگاهیان و عدم پاسخگویی عملا به مسائلی که بر زندگی مردم عادی است. اما ما پس از آن متوجه شدم که بسیاری از آنچه ما انجام شد و این عمل بحث خود را. قابل توجه بینش و تحقق ظهور از صادق کاوش بحث اعتماد میان طرفین است. این فرایند به عنوان مهم به عنوان موضوع است.

ما متوجه مردم از همه سنین و انواع و به خصوص کودکان و جوانان که تا به حال مدت طولانی است که تفکیک توسط وزن از محیط زیست ساخته شده نیاز به فرصت بیشتری به ترکیب رسمی و غیر رسمی در تنظیمات به اشتراک گذاری تجارب خود را رویاها و آرمان. این نه یک بینش جدید اما واقعیت این است که همه ما احساس تاثیر آن به استخوان های ما ساخته شده آن را عمیق.

سازنده بحث و گفتگو می تواند غیر فعال کردن reflexivity که سراسری در بسیاری از گفتمان در مورد نژاد و نژادپرستی در آفریقای جنوبی و این امکان را برای ما به رشد ما در درک مشترک بشریت است.

سوالاتی که باید پرسیده شود

از طریق ما بحث بسیاری از ما را حل نمی کند بسیاری از مشکلات, اما این ورزش از بحث در مورد ریشه ها و مظاهر نژاد-تفکر به ما چنین ناراحتی در مورد وضعیت موجود است که ما موظف به نگاه متعالی و تحول جایگزین. ما نمی توانیم در همه صداقت ادعا می کنند که ما ملاقات کرد هدف ما از ایجاد جدید "بورس" است که اطلاع رسانی عمومی سیاست ما در بر داشت اظهار داشت: در آغاز این پروژه است.

در این مطلب ما به بررسی این سن توجه بیشتر ما متوجه باشند که مسابقه-تفکر در آفریقای جنوبی و جاهای دیگر تعبیه شده بود در آگاهی جوامع حتی بیشتر از آن جوامعی که به لحاظ نژادی مخلوط شده است. آفریقای جنوبی قانون اساسی ندارد فرمان ما را به زندگی می کنند در یک مسابقه-خنثی یا colour-blind جامعه است. تمام است که آن را در مقدمه قانون اساسی که به امر ما به

التیام بخش از گذشته و ایجاد یک جامعه مبتنی بر ارزش های دموکراتیک عدالت اجتماعی و حقوق اساسی بشر.

در حالی که کار ما فراهم نیست و راه حل های آن را بالا می برد سوالاتی که باید پرسیده شود, فراهم می کند و برخی از ابزارهای مفهومی برای درک دینامیک پیچیده نژاد در جامعه ما است. ما اعتقاد داریم که ما می تواند در امان پوچی سیزیف در آلبرت کامو اسطوره سیزیف و به جای آن آغشته بود با عزم راسخ به شورش و برای غلبه بر وابستگی به بیهودگی از مسابقه. ما امیدواریم که نمونه کار ما منجر خواهد شد شما به این نتیجه همان.

The Conversation

نینا G. Jablonski, Evan Pugh دانشگاه استاد انسان شناسی دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا و بارنی Pityana استاد بازنشسته حقوق دانشگاه آفریقای جنوبی

این مقاله چاپ از مکالمه تحت Creative Commons. خواندن این مقاله.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن