چرا بیشتر باید انجام شود به مبارزه ساختگی COVID-19 درمان ادعا می کند

جهانی, عناوین سلامت سلامت 21 مه سال 2020 (IPS) - جعلی و ساختگی درمان ادعای دیرینه اما غفلت مشکل بهداشت عمومی

توسط AKHSHIJNEWS در 2 خرداد 1399
جهانی, عناوین سلامت

سلامت

21 مه سال 2020 (IPS) - جعلی و ساختگی درمان ادعای دیرینه اما غفلت مشکل بهداشت عمومی. در طول تاریخ ثبت شده آفت الهام گرفته اند اضطراب و ناامیدی. زمان و دوباره این عصبانیت ثابت شده است زمینه مناسبی برای درمان نادرست و متقاضیان به رشد است. در این مفهوم اخیر ادعای COVID-19 زهرها و پادزهرها مستثنی هستند.

در طول آنفلوآنزای اسپانیایی, درمان ادعای ایجاد حس کاذب امنیت که سوار صدها نفر به سرپیچی از تعطیلی و انزوا. در ایالات متحده نمرات جعلی درمان وی از سوی مامورین برای درمان آنفولانزا فروخته شد تحت خوش بین labels که تضعیف اقدامات پیشگیرانه. یک تبلیغ افتخار:

هنگامی که جکسون را VapoRub اعمال می شود بیش از گلو و قفسه سینه دارو بخارات شل خلط باز کردن معابر هوا و تحریک مخاط غشاء به پرتاب کردن میکروب ها.

جعلی و ساختگی درمان باعث مرگ بسیاری به عنوان HIV جاروب در سراسر جهان است. در نیجریه برای مثال در اوایل 1990s, ارمیا Abalaka یک جراح با حاشیه های آموزشی در ايران مبهوت جهان با HIV درمان ادعا می کنند. بسیاری از بیماران مبتلا به HIV که رفتند به کلینیک خصوصی کردهاند از جمله ده ها تن از سربازان مراجعه کننده برای درمان توسط دولت نیجریه.

آنلاین و رسانه های سنتی ارائه پتانسیل بسیار زیاد برای تشدید بهداشت عمومی آموزش و پرورش است. آنها باید با حفظ هوشیاری در COVID-19 درمان کلاهبرداری و متقاضیان که ظهور آنها در فرم های متنوع و مکان است. اما صرفا شناسایی جعلی COVID-19 درمان ادعا می کند یا هشدار عمومی در مورد آنها این است که دیگر به اندازه کافی
اخیرا در طی دو ابولا و شیوع سارس جعلی درمان ادعا می کند همچنین گردش آزادانه با عواقب مرگبار. برای مثال محلول نمک, مار, زهر, ویتامین C, نانو نقره و برخی از گیاهان بودند همه تبلیغ به عنوان درمان برای بیماری ابولا. حداقل دو نفر را در نیجریه و حدود 20 بیشتر در بیمارستان بستری شد و پس از نوشیدن مقادیر بیش از حد نمک راه حل برای جلوگیری از عفونت ابولا.

متاسفانه تاریخ تکرار خود را در زمینه COVID-19. ادعاهای دروغین از محدوده ما از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شعار ضد مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین به عنوان یک درمان معجزه به ماداگاسکار گیاهی "درمان" ترویج شده توسط رئیس جمهور Andry Rajoelina.

در غنا یک کشیش پنطیکاستی راه اندازی شده و به فروش می رسد "Coronavirus نفت" گفتن یک بسته بندی کلیسا که آن را موثر در برابر COVID-19. یک کشیش آمریکایی نیز به تازگی کارگردانی بینندگان به خرید Optivida نقره ای راه حل برای جلوگیری از COVID-19. آن پروموتر تا به حال به دروغ ادعا کرد که این محصول که مورد تایید دولت است و توانایی به کشتن هر پاتوژن آن تا کنون آزمایش شده از جمله سارس و ایدز است.

با رشد جهانی و اضطراب و بسیاری از مردم به اهداف آسان برای درمان کلاهبرداری و hucksters. قربانیان جعلی درمان ادعا می کند اغلب در میان جهان فقیرترین و آسیب پذیرترین. مبارزه با این درمان ادعای جدایی ناپذیر است و حاوی COVID-19 بیماری همه گیر.

مقامات در سراسر جهان در حال کار سخت برای اطمینان حاصل شود که اطلاعات صحیح و پیام های در گیر در رسیدن به همه. اما وجود دارد اتاق را به انجام بیشتر.

چرا ما باید در حال حاضر

درمان ادعای خطرناک هستند. آنها تاخیر در درمان به دنبال و ترویج بی پروا رفتار که ممکن است منجر به مرگ و میر. حداقل 300 ایرانیان نفر از متانول, مسمومیت پس از مصرف الکل برای جلوگیری از COVID-19. ساعت پس از مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام هیدروکسی کلروکین به عنوان یک درمان معجزه برای COVID-19 مردم overdosed در آن در آفریقا و آسیا است. در آریزونا یک مرد پس از فوت گزارش درمان خود را با یک COVID-19 درمان صفحه اصلی مشتق شده از همان ضد مالاریا مواد مخدر است که رئیس جمهور ایالات متحده تبلیغ به عنوان یک دارو تعجب.

سواد سلامت – توانایی بیماران برای خواندن و عمل
پزشکی دستورالعمل – همچنان ضعیف در بسیاری از زمینه های. چند میلیون نفر از سلامت جویان در سراسر جهان تکیه رسمی یا متخصص منابع اطلاعات سلامت خود را نیاز دارد. در دسترس و آسیب پذیر و گروه ها و جوامع باید هدفمند از طریق قرار دادی ارتقاء سلامت استراتژی.

آنلاین و رسانه های سنتی ارائه پتانسیل بسیار زیاد برای تشدید بهداشت عمومی آموزش و پرورش است. آنها باید با حفظ هوشیاری در COVID-19 درمان کلاهبرداری و متقاضیان که ظهور آنها در فرم های متنوع و مکان است. اما صرفا شناسایی جعلی COVID-19 درمان ادعا می کند یا هشدار عمومی در مورد آنها است و دیگر کافی است.

هدفمند تشنج و تخریب اثبات نشده درمان می تواند در ارائه نتایج مهم است. در سال 2015 جهانی سرکوب توسط پلیس کشف و ضبط نزدیک به 21 میلیون جعلی و غیر قانونی مواد مخدر از جمله جعلی سرطان "درمان".

دولت نیز باید پیاده سازی سلامت جامعه کمک رسانی برنامه های که در ارتباط به وضوح و با دقت. چنین برنامه هایی باید مناسب-برای-هدف های بازخورد برای فعال کردن افراد غیر روحانی در چند زمینه به افزایش نگرانی ها سوال بپرسید و سریعا پاسخ دریافت. یکی از اندازه متناسب خواهد شد همه در این زمان. بخشی از موفقیت ثبت شده در نیجریه در طول شیوع ابولا شده است نسبت به استفاده از رسانه های مختلف از جمله دولت-حمایت تلویزیون و رادیو پیام, شهر-criers رسانه های اجتماعی مبارزات و کارشناسان برای برقراری ارتباط اطلاعات سلامت به شهروندان است.

کشور و ملی سلامت بدن باید ادغام درمانگران سنتی و ایمان و رهبران و جامعه مديران در COVID-19 دیدگاه استراتژی. مطالعات متعددی مستند استراتژی های اثبات شده برای به طور موثر تعامل دراز و ایمان درمانگران به ارائه صحیح پشتیبانی و اطلاعات بوده است ، این زمان را به این استراتژی به مقیاس.

قوی مکانیزم برای برگزاری کلاهبرداری COVID-19 درمان متقاضیان و hucksters پاسخگو نیز به فوریت مورد نیاز است. در حال حاضر چند کشور از جمله مکانیسم های. اما سابقه خوبی در استرالیا وجود دارد که در آن یک "شفا کلیسا" که تبلیغ سفید کننده بر اساس راه حل به عنوان یک COVID-19 درمان شده است جریمه بیش از 150.000 دلار. سیاستمداران و دیگر رهبران فکری نیز باید متوجه باشید که خود را در گفتارها و اقدامات در طول این همه گیر خواهد شد که به مراتب از رسیدن به سلامت اجتماعی و پیامدهای اقتصادی آن.The Conversation

Chimaraoke Izugbara مدیر بهداشت جهانی جوانان و توسعه بین المللی مرکز تحقیقات زنان (ICRW), ایالات متحده آمریکا و استاد مدعو دانشگاه Witwatersrand و مریم O. Obiyan ارشد استاد گروه جمعیت شناسی و اجتماعی, آمار, Obafemi Awolowo دانشگاه

این مقاله چاپ از مکالمه تحت Creative Commons. خواندن این مقاله.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن