چرا رواندا بزرگ سبز رشد سرمایه گذاری

آفریقا توسعه و کمک به اقتصاد و تجارت ویراستاران' انتخاب, محیط زیست, ویژه, اقتصاد سبز سرفصل های منطقه ای دسته ب

توسط AKHSHIJNEWS در 22 خرداد 1399
آفریقا توسعه و کمک به اقتصاد و تجارت ویراستاران' انتخاب, محیط زیست, ویژه, اقتصاد سبز سرفصل های منطقه ای دسته بندی TerraViva ملل متحد, تجارت و سرمایه گذاری

جهانی رشد سبز موسسه (GGGI)

Rwanda may be a small country of some 12 million people, but its membership in the East African Community provides it with a market of some 100 million. Credit: Aimable Twahirwa/IPS

رواندا ممکن است یک کشور کوچک از برخی از 12 میلیون نفر در آن عضویت در جامعه شرق آفریقا فراهم می کند با یک بازار 100 میلیون. اعتبار: Aimable Twahirwa/IPS

MBABANE Jun 11 2020 (IPS) - در تلاش خود را برای سرعت بخشیدن به رواندا رشد سبز طرح توسعه آن در کسب و کارهای محلی را تشویق همتایان ایتالیایی خود را به سرمایه گذاری در شرق کشور آفریقایی است.

در مجازی بحث مدیر عملیات در بخش خصوصی فدراسیون (PSF) رواندا Yosam Kiiza گفت: این کشور در قدرت نهفته است با عضویت در آن با جامعه شرق آفریقا (EAC). EAC متشکل از پنج کشور دارای جمعیت بیش از 100 میلیون نفر است.

"این به این معنی است که سرمایه گذاری در رواندا است یک فرصت برای صادرات به بقیه از دیگر کشورهای عضو و همچنین دریاچه های بزرگ منطقه" او گفت:.

رواندا نیز به دلیل داشتن مرز مشترک با جمهوری دموکراتیک کنگو (DRC) که جمعیت 80 میلیون نفر است. اگر چه جمهوری دموکراتیک کنگو است که هنوز رتبهدهی نشده است یک عضو EAC آن را فراهم می کند یک بازار گسترده برای آن کوچکتر همسایه رواندا است که جمعیت 12 میلیون.

Kiiza گفت: PSF علاقه مند به سرمایه گذاری ارائه خواهد شد که رشد سبز راه حل در درجه اول در بهداشت و درمان کیفیت هوا و محیط زیست مرمت و همچنین ایجاد شغل پایدار در گردشگری, حمل و نقل, کشاورزی و تولید است.

ایتالیایی جامعه کسب و کار است آماده برای این چالش است. با توجه به رئیس جمهور از صنعت کوچک از Assolombarda الساندرو Enginoli یک تور مطالعه از 30 شرکت ایتالیایی برای ماه مارس برنامه ریزی شده بود. این تور که خود فدراسیون برگزار ایتالیایی تجارت آژانس لغو شد به دلیل ممنوعیت سفر اجرا شده توسط هر دو دولت برای جلوگیری از گسترش COVID-19.

"من مطمئن هستم ما می توانیم دوباره آن را به عنوان به زودی به عنوان ممکن است احتمالا در ماه اکتبر گفت:" Enginoli.

گفت و گو بین دو فدراسیون Assolombarda و PSF آغاز یک سال پیش زمانی که او برای اولین بار بازدید رواندا. Assolombarda منطقه ای بخش خصوصی ارتباط از Lombardia منطقه و همچنین عضو ملی بخش خصوصی فدراسیون Confidustria. این بزرگترین انجمن های صنعتی در ایتالیا, نمایندگی 7,500 شرکت. این صنایع کوچک نشان دهنده 4,500 شرکت با گردش مالی حدود €32 میلیارد دلار است.

"ایتالیا شناخته شده است غلظت بالای خود را از شرکت های کوچک و متوسط" او افزود: "این مدل مناسب برای نیازهای شما. ایتالیایی, مدل کسب و کار برنده-برنده مدل است که باعث ایجاد توسعه محلی و ایجاد شغل است."

سازمان جهانی رشد سبز موسسه (GGGI) در همکاری با رواندا مدیریت محیط زیست اقتدار (REMA) این وبینار wبه عنوان بخشی از فعالیت های در ایتالیایی وزارت محیط زیست زمین و دریا (IMELS) توافق بین دولت رواندا و ایتالیا.

دیروز برگزار شد ژوئن 10, این یک دوم گفت و گو با هدف تسهیل انتقال فناوری های سبز و ایجاد مشارکت بین شرکت های دو کشور ، از طریق انتقال آن به کم کربن توسعه و رشد سبز رواندا یک میدان مین از فرصت ها است. این اولین وبینار برگزار شد Jun. 03.

با توجه به کلودیا Beretta, که با این نسخهها کار بر روی یک پروژه است که با تمرکز بر بخش خصوصی تعامل دولت رواندا را ترک نمی کند از کلمه " سبز " هنگامی که صحبت کردن در مورد توسعه است. در پاسخ به یک سوال از IPS, Beretta گفت: فرودگاه است که یک مثال خوب از لینک دادن به توسعه پایدار است.

"این بزرگترین پروژه زیرساخت و هدف دولت این است که سبزترین فرودگاه در آفریقا," او گفت:.

او گفت: GGGI, یک سازمان بین المللی است که کمک به کشورهای توسعه فراگیر و پایدار رشد اقتصادی است که با همکاری نزدیک با دولت به این چشم انداز یک واقعیت است. Beretta اضافه شده که دیگر فرصت های موجود در بخش انرژی های تجدید پذیر است که می تواند کمک به سوی کاهش, پس از برداشت و زیان. او گفت: برق رسانی روستایی از طریق انرژی های تجدید پذیر می تواند کمک به کشاورزان با سیستم های تبرید که شما تولید شده تا زمانی که آن می رسد بازار است.

"اکثریت جمعیت با استفاده از ذغال و چوب به طبخ و این یک مشکل بزرگ برای محیط زیست است. دولت در حال کار به سمت حمایت از فن آوری های جدید و سوخت های جایگزین مانند گاز مایع," او گفت:.

Beretta به ذکر است که این یک چالش است که با توجه به قدرت خرید برای جوامع روستایی کم است اگر چه این می تواند از طریق غلبه بر مدل کسب و کار است که ارائه مقرون به صرفه انرژی است.

مطلق انرژی مستقل از پلت فرم سرمایه گذاری متمرکز بر روی انرژی های تجدید پذیر, در حال حاضر به دنبال این مسیر در رواندا. با توجه به مطلق انرژی, ارشد اجرایی, Alberto Pisanti انرژی است که به معنی توسعه است. او گفت: با توجه به اینکه کشاورزی است و بیشتر توسعه یافته در مقایسه با کشورهای دیگر بسته شدن فاصله بین بخش آب و انرژی راه رفتن است.

Pisanti برجسته شکاف در کشاورزی از جمله این واقعیت است که 70 درصد از کار در مزرعه در آفریقا است که به صورت دستی انجام 90 درصد هیچ مصنوعی آبیاری و قاره 50 درصد از جهانی موات زمین های زراعی و واردات 66 درصد از مواد غذایی آن را مصرف.

"در بسیاری انجام دهید. به وضوح شما نیاز به ماشین آلات تحول کاهش ضایعات و کار تا آنجا که ممکن است به صورت محلی برای جلوگیری از مهاجرت مردم به شهرها در نتیجه رها کردن مناطق روستایی گفت: Pisanti.

او گفت که به همین دلیل است که شرکت او معتقد است که در برق رسانی روستایی و غیر متمرکز نسل های کلیدی به خصوص در کشورهایی مانند رواندا. اما چالش وجود دارد, او گفت:, و اضافه کرد که انجام کسب و کار در یک روستا که بیش از حد کوچک است ممکن است قابل دوام.

همچنین به اشتراک گذاری تجربیات خود را از در حال اجرا یک کسب و کار در رواندا بود Giovanni Da وایت شرکت مالک و مدیر اجرایی Kypharma یک کسب و کار آغاز شده توسط پدرش در سال 1969. آن را در حال حاضر گردش مالی €12 میلیون. او در توصیف رواندا به عنوان با ثبات و در عین حال سریع در حال رشد کشور است که رهبری یک چشم انداز قوی. او هشدار داد هر چند که این نیاز به صبر و شکیبایی.

"اگر شما در کسب و کار به انجام یک جفتک سریع رواندا برای شما نیست," او گفت:.

صنایع دیگر ساخته شده است که ارائه شامل کشاورزی, اکوتوریسم, چوب, ساخت و ساز و نساجی.

دایان Mukasahaha رئیس برای پوشاک گروه تولیدی (AMG) گفت: او سپاسگزار بود که دولت رواندا ممنوع واردات دست دوم لباس به دلیل این است که ایجاد یک فرصت برای صنعت محلی. او گفت: این صنعت ایجاد بسیاری از مشاغل است.

"تنها در یک سال AMG ایجاد 500 شغل," او گفت:.

REMA معاون مدیر کل Fausin Munyazikwiye خواست کسب و کار مردم را به آغوش سبز سرمایه گذاری برای کمک به این کشور در دیدار با آن طرح اقدام آب و هوا و رسیدن به آن چشم انداز 2050.

ایتالیایی سفیر اوگاندا و رواندا و بوروندی, Massimiliano Mazzanti خوشحال بود که سفارت داده بود که این ابتکار است. او گفت: شرکت های ایتالیایی تمایل به شکست به اطلاع سفارت در این نوع از کسب و کار آنها می خواهند برای شروع در رواندا.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب