خواهد کار از خانه باقی می ماند و باد کردن و یا تبدیل شدن به یک درست است ؟

شاتر کارکنان باید از حق درخواست کار انعطاف پذیر – از جمله کار از خانه – برای برخی از زمان در حال حاضر. از راه

توسط AKHSHIJNEWS در 17 اردیبهشت 1399

شاتر

کارکنان باید از حق درخواست کار انعطاف پذیر – از جمله کار از خانه – برای برخی از زمان در حال حاضر. از راه دور مشغول به کار در این مستند باعث شده است بسیاری از در نظر گرفتن اینکه آیا آنها می خواهم به ادامه انجام این کار در آینده. Mohammad taqi مارک به نظر می رسد در چه ترتیبات در محل در انگلستان و چگونه آنها را در مقایسه با آنچه به جلو فکر کردن اقتصاد در فنلاند و آلمان ارائه به کارکنان.

به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس همچنان ادامه دارد, کارکنان مورد استفاده قرار گرفتن به کار از خانه و بسیاری از آنها توجه به مزایای از جمله اجتناب از استرس زا و وقت گیر رفت و آمد; صرفه جویی در پول در سفر و مواد غذایی; مدیریت موثر تر کار می کنند; وقفه کمتری; و دیدن فرزندان خود را بیشتر.

پس از همه گیر عبور می کند آن است که انتظار می رود وجود خواهد داشت یک فرهنگی تغییر نسبت به کار از خانه به عنوان یک هنجار و بسیاری از کارکنان می خواهد به انجام این کار حداقل برای بخشی از این هفته. اما جایی که آنها ایستاده از نظر قانونی ؟

کشورهای مختلف روش های مختلف برای homeworking. در برخی از راست به کار از خانه ارائه شده توسط قانون; در دیگران آن است که به طور کامل به کارفرما-کارمند قرارداد. تحولات اخیر در این منطقه در آلمان و فنلاند درخشش نور در انگلستان رویکرد است.

آلمان

آلمانی قوانین اشتغال در میان پیشرفته ترین در جهان و به شدت طرفدار کارمند. هنوز هیچ قانونی حق چنین به کار از خانه به جز که در آن کارکنان نمی تواند منطقی انتظار می رود برای حضور در محل کار به عنوان مثال با توجه به وضعیت جسمی خود را و یا در جهت مراقبت از سالمند نسبی (و نه کودکان).

قبل از Covid-19, 12 درصد از آلمانی ها از خانه کار می کرد – این که وابسته به یک کارفرما تمایل به اجازه می دهد homeworking و با توسل به قانون اگر یک کارفرما است نامعقول تمایلی به توافق انعطاف پذیر تنظیم. در طول زمان همه گیر تعداد homeworkers افزایش یافته است به 25 درصد. این ساخته شده است که آن را ممکن است برای آزمون اثربخشی homeworking در مقیاس بزرگ است. نتیجه ؟ موفقیت است.

آلمانی وزارت کار و امور اجتماعی (BMAS) اخیرا پیشنهاد شده که از لحاظ فنی امکان پذیر است و کارکنان باید قادر به کار از خانه و حتی پس از این محدودیت برداشته شده است. این پیشنهاد به دنبال یک مطالعه توسط BMAS که نشان می دهد که 40 درصد از آلمانی ها می خواهم برای ادامه به کار از خانه حداقل گاهی اوقات.

وزیر کار Hubertus Heil اظهار نظر در مورد چگونه موفق کار از خانه شده است در سراسر آلمان و گفت: "هر کسی که می خواهد به و که کار اجازه می دهد تا آن را باید قادر به کار در یک دفتر خانه حتی زمانی که کرونا بیماری همه گیر است". او افزود که کارکنان باید به هر دو سوئیچ به طور کامل به کار از خانه و یا فقط برای یک یا دو روز در هفته است.

این پیشنهاد هنوز مطرح شود و در حال حاضر معلوم نیست که آیا از آن خواهد شد به تصویب رسید با توجه به مقاومت قابل توجهی از کسب و کار. اما اگر گذشت, مناسب برای کار از خانه را تبدیل به یک حق قانونی برای همه کارکنان در آلمان است.

فنلاند

کار انعطاف پذیر تعبیه شده در فنلاند فرهنگ کاری در دهه های ناشی از یک ریشه دار فرهنگ اعتماد و برابری و عمل گرایی. فنلاند به تصویب رسید کار انعطاف پذیر قوانین از طریق آن ساعت کار عمل در سال 1996. این اجازه کارکنان در میان دیگران به شروع و یا پایان کار خود را در روز سه ساعت قبل یا بعد از استاندارد است.

در سال 2011 92 درصد از کارفرمایان در فنلاند شد اجازه می دهد کارکنان خود را برای انطباق ساعات کار ساخت آن کشور رهبری با انعطاف پذیر ترین کار برنامه در جهان است.

در حالی که بقیه جهان در ابتلا به فنلاند است که مصرف بیشتر مراحل به ماندن بگیرید پیش از منحنی. آن را به تازگی اصلاح آن قانون اجازه می دهد تا انعطاف پذیری حتی بیشتر. ساعات کار عمل 2020 در اثر از ماه ژانویه این سال اجازه می دهد تا کارکنان برای تصمیم گیری نه تنها ساعات کار خود را بلکه خود را در محل کار. اگر یک کارمند می خواهد به صرف شش ماه در اسپانیا در حالی که همچنان به کار خود فنلاندی کارفرما از یک رفت و آمد مکرر آفتابی که بدون مشکل است.

کار انعطاف پذیر تعبیه شده در فنلاند فرهنگ کاری در دهه های ناشی از یک ریشه دار فرهنگ اعتماد و برابری و عمل گرایی."

علاوه بر اصلاح قانون اجازه می دهد تا کارکنان به تعیین چگونگی تخصیص حداقل 50% از زمان کار و معرفی یک قانونی ساعات کار بانک. این را قادر می سازد یک کارمند برای صرفه جویی در اضافی و اضافه کاری ساعت فلکسی ساعت تعلق در زمان تعطیلات پاداش و مزایای مشابه و برداشت آزاد از تعهدی بعد.

فنلاند واقعا قابل درک است که مردم سازنده تر زمانی که خود برنامه کار با ظرفیت های مختلف خواسته های خود را در زندگی و حتی خواسته های شخصی.

انگلستان

پس از 6 مارس سال 2003 کار پدر و مادر در انگلستان برخوردار بوده است به درخواست کار انعطاف پذیر برای مراقبت از کودکان ، از 30 ژوئن 2014, حق تمدید شد به همه کارکنان در انگلستان با حداقل 26 هفته مداوم خدمات.

بخش 80F از اشتغال حقوق قانون سال 1996 به کارکنان حق قانونی برای درخواست کار انعطاف پذیر به هر دلیلی. این می تواند برای درخواست تغییر به صورت تمام وقت یا پاره وقت, کار, کار-به اشتراک گذاری کار از خانه و یا تغییر روز یا ساعت.

کارفرمایان از نظر قانونی موظف به در نظر گرفتن انعطاف پذیر کار درخواست در یک "شیوه ای معقول" است و ممکن است تنها امتناع از این در یکی از تجویز هشت زمینه. امتناع ناموجه می تواند منجر به ادعای جنسی یا تبعیض ناتوانی و/یا ناعادلانه سازنده اخراج.

اگر چه کارکنان در انگلستان یک حق قانونی برای درخواست کار انعطاف پذیر قبل از Covid-19 تنها در حدود 5% آن 33 میلیون نفر از کارگران عمدتا از خانه کار می کرد. آن است که نسبتا آسان برای کارفرمایان برای توجیه امتناع در یکی از زمینه مقرر است و بدون مراجعه به کارکنان دیگر برای کسانی که با مربوط به حفاظت فنی.

بسیاری از پیش بینی این است که بعد از بحران کنونی کار انعطاف پذیر را تبدیل به هنجار جدید ما را ببینید تغییر در فرهنگ کاری. بیشتر کارکنان به احتمال زیاد به درخواست برای انعطاف پذیری برای کار از خانه از جمله در استخدام مرحله در نتیجه به طور بالقوه وادار کردن کارفرمایان به باز کردن به این ایده و در نظر گرفتن این درخواست ها بیشتر favourably تر از قبل.

بانک بارکلیز در حال حاضر به دنبال یک بیشتر د-متمرکز رویکرد به کارکنان مشغول به کار است. این مستند محدودیت های ایجاد بستر مناسب برای تست کردن از راه دور همزمان کار برای 70,000 از آن 80,000 نیروی کار است.

به طور مشابه به آلمان نتیجه این شده است یک موفقیت غیر منتظره. آن باقی مانده است دیده شود که آیا این تغییر منجر به بیشتر نظارت از کارکنان مشغول به کار از خانه و چگونه این خواهد بود که آشتی با خود, حق حریم خصوصی اما در دراز مدت تاثیر Covid-19 روز کاری روند به نظر می رسد غیر قابل اجتناب.

عملکرد و فرصت های تعامل در پرسنل امروز


مرور عملکرد بیشتر و تعامل مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن