زنان رهبری کلید موفقیت ارسال-COVID-19 عصر می گوید چری بلر

آسیا-اقیانوس آرام, اقتصاد و تجارت, ویژه, جنس, جهانی, عناوین, سلامت, انسان, حقوق بشردوستانه اضطراری, کار, مهاجر

توسط AKHSHIJNEWS در 28 خرداد 1399
آسیا-اقیانوس آرام, اقتصاد و تجارت, ویژه, جنس, جهانی, عناوین, سلامت, انسان, حقوق بشردوستانه اضطراری, کار, مهاجرت و پناهندگان TerraViva ملل متحد زنان و اقتصاد سلامت زنان

چری بلر در دیدار با فارغ التحصیلان از دانشجویان برای زنان (ورود) در Rohingya اردوگاه های پناهندگان در کخس بازار, بنگلادش. بیش از 40 زنان از دانشگاه درگیر در کار انسان دوستانه در این منطقه است.

لندن کاکس بازار, ژوهانسبورگ, Jun 17 سال 2020 (IPS) - تاثیر COVID-19 مستندات می افتد به شدت بر دوش زنان حتی در نیم کره شمالی. زنان را از فشار کارهای خانه و caretaking وظایف خانه های تحصیل, کار از خانه و شاید به دنبال پس از پدر و مادر سالمند می گوید: Cherie Blair.

"تصور کنید که شما یک زن هستید در Rohingya اردوگاه پناهندگان (در نزدیکی کخس بازار بنگلادش). شما در سمت چپ خانه خود را با چند وسایل شما می توانید گرفتن و حمل و (در حال حاضر) زندگی در یک فضای شلوغ" او همچنان ادامه دارد. "شما می توانید تصور کنید که چگونه کسانی که مشکلات ترکیب."

بلر که صدراعظم در دانشگاه برای زنان (ورود) و دو التحصیلان Rimu Byadya و چنانچه فردوس بودند در یک منحصر به فرد در گفتگو با اینتر پرس سرویس (IPS). بلر Byadya و فردوس صحبت در مورد زنان Rohingya بحران و COVID-19.

چری بلر صدراعظم از دانشگاه برای زنان (ورود)


Byadya و فردوس در خط مقدم از تلاش های انسان دوستانه کمک به بیش از 800 000 Rohingya پناهندگان در حال حاضر زندگی در اردوگاه ها در بنگلادش است.

Byadya توضیح می دهد که COVID-19 آورده هر دو عملی و تغییرات عمیق به جامعه است. در یک سطح عملی این کمک های غذایی برنامه تا به حال به تغییر. قبل از همه گیر پناهندگان داده شد WFP کمک کارت (که توابع مانند یک کارت اعتباری) است و می تواند را انتخاب کنید مواد غذایی خود را. در حال حاضر آن را قبل از بسته بندی برای تامین نیازهای تغذیه ای روزانه و انرژی نیاز دارد. در عمیق تر در سطح آن ایجاد چالش های اقتصادی و اجتماعی برای هر دو پناهندگان و جوامع میزبان.

سریع جنسیتی ارزیابی یافت و زنان به شدت تحت تاثیر او می گوید:.

"این تاثیر قابل توجهی در جامعه ميزبان. من فکر می کنم بخشی از دلیل این است که زنان در جامعه پناهنده شد به احتمال زیاد به صفحه اصلی خود را به دلیل سنتی هنجارهای" Byadya می گوید. "این نقش سنتی ادامه داد: حتی اگر انسانی جامعه را تشویق به تبدیل شدن به طور فعال در جامعه گسترده تر. تاثیر مستندات نیز افزایش خطرات ناشی از خشونت مبتنی بر جنسیت است که اغلب به خشونت فیزیکی بلکه ذهنی و فشار اقتصادی."

بلر توافق COVID-19 تاثیر عظیمی.

"همانطور که می دانیم در آفریقا به عنوان مثال وجود داشته است بسیاری از مرگ و میر گزارش شده در اروپا و آمریکا. اما آنها آسیب دیده اند و آنچه اتفاق افتاده است به اقتصاد جهانی," او می گوید. "جهان می داند در مورد چین نقش محوری در زنجیره تامین جهانی. هنگامی که چین و قفل شده است به دست کشیدن بر روی اثرات آن بر اقتصاد جهانی بسیار زیاد است."

بلر می گوید وجود کارهای زیادی برای انجام COVID-19 تحت تاثیر همه.

Rimu Byadya فارغ التحصیل از دانشگاه برای زنان (ورود) در حال حاضر سر برنامه جهانی غذا جنس واحد

"آیا این شرایط در کخس بازار که سخت تر است یا پوشاک کارخانه در بنگلادش و ویتنام است. بسیاری از آنها به تازگی قرارداد خود را لغو. آنها لباس تا ستون وجود دارد که آنها نمی تواند به فروش برساند. آنها را مجبور به اخراج کارگران خود را. کسب و کار در حال بیرون رفتن از کسب و کار. منظورم این ترکیب تاثیر آن در سطح محلی, ملی و بین المللی اقتصاد بسیار زیاد است," او می گوید.

بلر می بیند راه حل این است که برای تبدیل شدن به طرفداران برای "اساسی حقوق بشر از زنان قادر به شرکت به همان اندازه در جامعه است."

او با اشاره به افسرده نتایج در مجمع جهانی اقتصاد جهانی شکاف جنسیتی در گزارش سال 2020 است. این نتایج نشان داد که از نظر فرصت های اقتصادی زنان بودند بدتر در سال 2019 از آنها شده بود سال قبل است. این گزارش پیشنهاد آن را 257 سال قبل از مردان و زنان به برابری در این حوزه است.

"و بخشی از آن, من می ترسم که در مورد تاثیر تکنولوژی. و بخشی از آن منعکس شده است در زنان متمرکز شود در پایین پرداخت می شود و بخشی از زمان کار (شرایط)."

این مبارزه برای عدالت است عمیقا شخصی مبارزه برای بلر. هنگامی که او جوان بود – مانند Byadya و فردوس هستند – او فکر زنان در زمان حال به ایجاد تغییرات. در حال حاضر با یک نوه به زودی به دنیا آمد – او می گوید: این کودک باید فرصت یکسان به عنوان نوه اش.

او بنیاد چری بلر بنیاد برای زنان در حال کار به سمت توانمند سازی و نظارت زنان در کسب و کار – رسیدن به بازرگانان به آنها مهارت های لازم برای زنده ماندن و رشد پست-COVID-19.

چنانچه فردوس فردوس فارغ التحصیل از دانشگاه برای زنان (ورود) با این نسخهها کار به عنوان دستیار کنترل پروژه افسر در کمیساریای عالی سازمان ملل برای پناهندگان, پناهندگان سازمان ملل.

فردوس به عنوان یک جوان کارآموز تماشا به عنوان صدها نفر از هزاران نفر از عمدتا اقلیت مسلمان Rohingya فرار اعتراضات در کشور همسایه میانمار. او می بیند یک نیاز برای جوامع بین المللی' دخالت در پیدا کردن یک راه حل برای بحران پناهندگان.

او به یاد می آورد این وضعیت در سال 2017 که در آن پناهندگان در آمد امواج عظیم به بنگلادش.

"ما گوش به تروما از پناهندگان است. بسیاری از آنها را قربانیان خشونت های جنسی و من سخن خود را گویش به طوری که بسیاری از ترجمه و پیاده. من گوش دادن به داستان های خود را از جسمی, خشونت, خشونت جنسی – از دیدن فرزندان خود را کشته و در مقابل آنها" فردوس می گوید.

بنگلادش مردم استقبال اما با COVID-19 وجود دارد در حال رشد و ترس از پناهندگان جامعه نابجا از ترس آن است که از اردوگاه های پناهندگان که این بیماری گسترش می یابد.

طنز این است که ظرف یک ماه از دیوان بین المللی دادگستری در لاهه حکم مربوط به حفاظت از Rohingya مردم – توجه جهان تبدیل از وضعیت اسفبار خود به COVID-19 بیماری همه گیر. اما برای کسانی که در خط مقدم از تلاش های انسان دوستانه برای پناهندگان در نزدیکی کخس بازار خود را نگرانی برای Rohingya آینده میباشد.

بلر اذعان دارد که این نمی تواند ادامه برای همیشه لطفا برای.

"ما باید برای دادن اعتبار به بنگلادش, کوچک, اما توسعه کشور خود استقبال Rohingya. اما که منجر به تنش در جوامع محلی" او می گوید: در یک اثر حذفی برای آزادی حرکت برای پناهندگان جامعه است. بلر می گوید که به عنوان یک وکیل حقوق بشر او آگاه است این امر می تواند یک ماده از قانون که دولت میانمار مورد نیاز خواهد بود به گزارش به دادگاه. بنابراین در این مورد نیست رفتن به دور. "وجود خواهد داشت بیشتر بازجویی از آنچه اتفاق افتاده است."

با این حال او اذعان کرد که این مسائل آمده در جزر و مد به عنوان خبر و پس از آن سقوط در اخبار دستور کار دوباره.

"ما باید برای بالا بردن صدای ما در هر راه ما می توانیم," او می گوید.

بلر نشان می دهد که پس از COVID-19 موفقیت نهفته در توسعه رهبری است.

بازگشت به AUW او می بیند و توسعه رهبران جوان مانند Byadya و فردوس – به عنوان بخش مهمی از ایجاد یک داستان موفقیت برای زنان و کشورهای آسیا مانند بنگلادش.

بلر گفت: بیش از 40 زنان از دانشگاه مشغول به کار بودند در زمینه های انسان دوستانه در بنگلادش است.

"من می بینم AUW یک چراغ تپه و گفت: گسترش نور آن در سراسر منطقه و گفت: ما ارزش زنان جوان است. خود آموزش و پرورش یک اولویت مطلق اگر جهان در حال رفتن برای دیدار با اهداف توسعه پایدار."

این دانشگاه از طریق آن برنامه های ایجاد فرصت برای برخی از زنان در Rohingya اردوگاه. آن رسیده زنان در صنایع پوشاک در بنگلادش است. علاوه بر این, آن کمک می کند تا دانش آموزان خود را از بسیاری از کشورهای آسیایی و اقلیت های گروه.

"کل ایده AUW است به گرد هم می آیند تا با هم کار کنند و اضافه کردن به منحصر به فرد تجربه مشترک است. آموزش است که هنرهای لیبرال به شما انتقادی به تحلیل نظرات خود و نظرات دیگران درگیر در یک گفت و گو به طوری که آنها گوش دادن و یادگیری از یکدیگر در این صورت از تعصب است.

"من فکر می کنم آن است که بسیار قدرتمند و همچنین بدیهی است که می توان بطور گسترده اعمال می شود در یک زمان مثل این ... هنگامی که ما باید با هم کار برای حل این بحران است."

بلر است که خوش بینانه در مورد پست-COVID-19 عصر – مهم نیست که چقدر تلخ آن ممکن است به نظر می رسد در حال حاضر.

به نقل از مارگارت مید – بلر می گوید: "هرگز دست کم گرفتن توانایی یک گروه متعهد از مردم برای تغییر جهان است. مید گفت: این تنها چیزی است که می تواند (تغییر دنیا)."

Rimu Byadya
Byadya فارغ التحصیل از AUW در رشته بهداشت عمومی و رفت و به دریافت کارشناسی ارشد در بین المللی بهداشت و پزشکی گرمسیری از دانشگاه آکسفورد. Byadya در حال حاضر آگهی جنسیتی واحد از برنامه جهانی غذا را Rohingya عملیات پاسخ در کخس بازار.

چنانچه فردوس
فردوس فارغ التحصیل از AUW در رشته اقتصاد و مطالعات توسعه. او اولین بنگلادش را به نفع خود "ظهور رهبران جوان جایزه" از وزارت امور خارجه ایالات متحده برای کار در جوانان و توسعه جامعه و پیشبرد حقوق زنان در بنگلادش است. فردوس در حال حاضر با این نسخهها کار به عنوان دستیار کنترل پروژه افسر در کمیساریای عالی سازمان ملل برای پناهندگان, پناهندگان سازمان ملل.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن