زنان مصرف شارژ در طول COVID-19

کمک های آسیا-اقیانوس آرام, اقتصاد و تجارت, آموزش و پرورش, مواد غذایی و کشاورزی, جنس, جهانی, عناوین, سلامت, انس

توسط AKHSHIJNEWS در 22 اردیبهشت 1399
کمک های آسیا-اقیانوس آرام, اقتصاد و تجارت, آموزش و پرورش, مواد غذایی و کشاورزی, جنس, جهانی, عناوین, سلامت, انسان, حقوق بشردوستانه اضطراری, کار, فقر & SDGs, TerraViva ملل متحد, سلامت زنان

نظر

یک Rohingya زن عبور از مرز میانمار به بنگلادش, در نزدیکی روستای Anzuman Para در Palong خالی. اعتبار: کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل/راجر آرنولد

نیویورک, مارس 11 2020 (IPS) - به عنوان COVID-19 ضرب وشتم حمل در بسیاری از کشورها نقش مادران و دختران و زنان مراقب آسیب دیده اند بیشتر است. علاوه بر مراقبت از خانواده و تحصیل فرزندان آنها نیز مشغول به کار در خط مقدم فعالانه یا منفعلانه مراقبت از خود و جوامع مربوطه.

در سطح جهان را زنان تشکیل می دهند که اکثریت کارگران در سلامت و رفاه اجتماعی بخش است. تقریبا یک سوم زنان در کار کشاورزی و زنان سه برابر مزد مراقبت-کار در خانه به عنوان مردان. دو جمله زنان مشترک داستان های خود را با IPS در مورد دادن به جوامع خود تطبیقی راه.

Ferdousee Hossain 24 بازنشسته, معلم, مادر و مادر بزرگ سه. او اجرا می شود یک چند unnamed موسسات خیریه و دو مدارس روستایی برای روستاییان است. در اواخر دهه 60 در حال حاضر او هرگز فکر نمی کردم او را به صورت یک وضعیت مانند COVID-19 که در آن او خواهد بود محدود و جدا شده است. او احساس می کند به تنهایی قادر به دیدن خانواده اش و به خصوص کودکان در مدارس.

در طول ماه مبارک رمضان در بسیاری از کشورهای مسلمان کار خیریه به اوج خود می رسد و کمکهای جمع آوری شده است که حفظ بودجه برای کل سال است. برای او صدقه شبکه که در آن او کار می کند و دست بر آن شده است بسیار چالش برانگیز برای هماهنگ کردن اما او به اقتباس هنوز هم خدمت می کنند که این آمار بیشتر است.

با تشکر از Ferdousee هفت خانواده از 45 عضو و یک یتیم خانه از 52 کودکان با سن کمتر از 15 بازمانده در منطقه در بنگلادش, Barisal, همه در حالی که تمرین های اجتماعی فاصله دو ماه آخر.

در کلمات خود او را به IPS Ferdousee می گوید: "من قرار داده اند اینترنت نامحدود داده ها در تلفن های همراه ما و من هر خانواده هر روز ارائه و هماهنگی کار امداد رسانی به طوری که آنها می تواند زنده ماندن. از آنجا که من در پایتخت داکا من با استفاده از تماس های ویدئویی به شخصه دیدن این وضعیت در روستاها و بررسی با منصوب عضو تیم. دیروز یک دختر نیاز به 60 دلار (5000 takas) به صورت فوری دارو و درمان برای کسی که در حال مبارزه با سرطان است. 18-ماه-کودک نیاز به شیر خشک و اورژانس.

"ما جدا نگه داشته بودجه برای چنین ناگهانی نیاز دارد. من با تشکیل یک زنجیره ای از 'رله-ers' و تیم ما توزیع مواد غذایی و روزانه منابع پس از تایید با اعضای دیگر. من مجبور به پرداخت از جیب برای این تیم که در حال کار در خط مقدم اما در شرایط فعلی این است که حداقل من می تواند انجام دهد" او می افزاید.

با توجه به Ferdousee آن دشوار است برای ارسال پول نقد به دلیل آن را می توان به سرقت رفته است. "ما با آن مواجه تقلب بیش از حد که در آن مردم جعلی نام و جمع آوری پول های ارسال شده توسط تلفن. بنابراین ما مطمئن شوید که هیچ نقدی توزیع شده است. این افراد زندگی می کنند زیر خط فقر و در یک روز معمولی ممکن است آنها درآمد کمتر از 7 دلار برای حمایت از یک خانواده چهار."

با COVID-19 مستند در اثر خیابان فروشندگان کسب و کارهای کوچک, فروشنده دوره گرد وجار زن اصطبل ریکشا دستگاه کشش داخلی و کمک به همه و بدون کار. بسیاری از تصمیم به بازگشت به روستاهای خود را برای نجات خود از گرسنگی. محلی کمک های سازمان را به شدت, اما بسیاری از آنها هنوز هم گرسنه و بدون هر گونه کار می کنند و نمی دانند که کمک در دسترس است.

مبینا خاتون است Rohingya زن داوطلب با زنان سازمان ملل. اعتبار: زنان سازمان ملل/Pappu میا

"ما در اطراف بپرسید و دریافت اطلاعات از منابع معتبر و سپس لوازم تحویل در درب خود را می گوید:" حسین و اضافه میکند: "یکی از مدارس اجرا کنم تا به حال 250 کودکان است. در حال حاضر اکثر رفته اند به ماندن در خانه خود را. در میان آنها 52 کودکان یتیم هستند و زندگی می کنند در مجاورت پرورشگاه. بنابراین ما مطمئن شوید که آنها مواد غذایی و ایمنی و معمول در محل است. تنها 2 معلمان که زندگی در این محل به دریافت مواد غذایی همیشه حفظ اجتماعی فاصله. کمک های مالی تولید شده از آمریکای شمالی و کانادا و من امیدوار هستم که به منبع بیشتر است."

از خولنا منطقه Ruksana Akhter یک دکتر و مادر سه گفت: او بوده است کارگران بهداشت و درمان برای بیش از 15 سال است. زمانی که اخبار COVID-19 شکست آنها تا به حال به تصمیم گیری های دشوار به عنوان یک خانواده است.

Ruksana اظهار داشت: به IPS "هر شب من به خانه من می ترسم برای زندگی خود من و فرزندان من است. من منتظر بیرون و من دختر بزرگتر اسپری me down. ما ده هزار به علاوه موارد گزارش شده تا کنون در بنگلادش و آن را ممکن است گسترش بیشتر. من کار در بخش زنان و زایمان و خدمت در خط مقدم. ما عرضه شده PPE اما اقدامات هنوز ناکافی است."

"من تنها بزرگسالان در خانه من فقط 17. من نگران چه اتفاقی خواهد افتاد اگر من آلوده می شود ؟ پدر خود را در حال کار در Coronavirus همراه است و در خدمت بیماران در روز و شب. او در سمت چپ خانه ما را محافظت و اقامت در بیمارستان چهارم. از آن شده است بیش از دو ماه است که من او را دیده نمی شود."

Rukhsana گفت: "این یک کمک به می دانم که مردم بازمانده اما هر بار تلفن زنگ میزند در شب لرز اجرا می شود پایین ستون فقرات من و من یک نفس عمیق قبل از پاسخ دادن به تلفن. ما پرسنل بهداشت و درمان و کشور بستگی دارد خدمات ما است."

"آن را به چالش و ذهنی مالیات برای ما," او ادامه داد. "یکی از دوستان من فوت کرد و یکی دیگر از همکاران پزشک است که خودش در حال حاضر مبارزه با کروناویروس. به عنوان یک مادر, من برای نگه داشتن ذهنی پایدار و دوباره به بچه ها لبخند بر لب. به عنوان یک همسر من برای حمایت از شوهر من بیش از این گوشی به نگه داشتن او را با انگیزه است. بحث ما در زمان هنگامی که او می شود یک فرصت است, اما من می توانم احساس خود را در ناامیدی."

زنان در توانمندسازی اقتصادی, افزایش بهره وری, افزایش تنوع اقتصادی و درآمد برابری در علاوه بر این به دیگر مثبت توسعه به بار آورده است. توانمند سازی زنان در اقتصاد و بستن شکاف جنسیتی در جهان کار کلیدی است برای دستیابی به 2030 دستور کار برای توسعه پایدار. تا سال 2030 سازمان ملل متحد برنامه ریزی شده است به تدریج دستیابی و حفظ رشد درآمد پایین 40 درصد از جمعیت در یک نرخ بالاتر از میانگین ملی است. می توان نتیجه گرفت که اگر زنان به خصوص در کشورهای در حال توسعه تسهیل شده با پشتیبانی بهتر از آن را ایجاد یک اثر موج دار شدن از رشد.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن