سلامت کارگران شروع به کاهش به 59, مطالعه می یابد

شاتر متوسط کارمند بهداشت شروع به کاهش به 59 سال با توجه به یک مطالعه با مقیاس بزرگ. محققان در دانشگاه Keele و

توسط AKHSHIJNEWS در 12 تیر 1399

شاتر

متوسط کارمند بهداشت شروع به کاهش به 59 سال با توجه به یک مطالعه با مقیاس بزرگ.

محققان در دانشگاه Keele و دانشگاه نیوکاسل نشان داد که به طور متوسط مردم در انگلستان می توانید انتظار به سالم و کار برای تقریبا نه و نیم سال پس از سن 50. اما در عرض این نه و نیم سال دوره آنها گاهی اوقات به طور موقت ترک کار و یا تجربه مشکلات سلامتی.

بر اساس داده ها از 15,284 افراد در سن 50 یا بیش در انگلستان که مورد مصاحبه قرار گرفتند در موارد متعدد بین سال های 2002 تا 2013 در آنها یافت می شود متوسط "کاری سالم امید به زندگی" پس از سن 50 بالاتر بود برای مردان (10.94 سال) نسبت به زنان (8.25 سال).

کسانی که در غیر دستی و یا خود اشتغالی مشاغل مانند دفتر کار نیز به احتمال زیاد به سالم باقی می ماند و در کار دیگر پس از سن 50 از کسانی که در کتابچه راهنمای مشاغل مانند برق و یا مراقبت از کارگران است.

دیگر کاری سالم زندگی نیز یافت می شود در جنوب انگلستان به خصوص در جنوب شرق (10.73 سال) در حالی که شمال شرق تا به حال کوتاه ترین پست-50 سالم کار امید به زندگی (7.34 سال).

کسانی که با سطوح بالاتری از آموزش و پرورش نیز به احتمال زیاد به سالم باقی می ماند در کار دیگر, مطالعه منتشر شده در مجله لانست بهداشت در بر داشت.

منجر نویسنده مارتی پارکر از دانشگاه Keele مدرسه ابتدایی جامعه و مراقبت اجتماعی گفت: "کاری سالم امید به زندگی از سن 50 زیر سال باقی مانده به دولت حقوق بازنشستگی سن. در حالی که زندگی هر کس متفاوت هستند نتایج ما نشان می دهد که بسیاری از مردم پیدا کردن آن به چالش کشیدن به کار برای دیگر دولت به عنوان حقوق بازنشستگی سن بالا می رود.

"بهداشت ضعیف و عدم وجود فرصت های شغلی مناسب هستند یک دلیل عمده برای بازنشستگی زود هنگام بیماری و غیبت از کار و کاهش بهره وری در محل کار. کارگران مسن تر – به خصوص کسانی که بیشتر در مناطق محروم و در مشاغل کاربر – بهره مند از فعال روش برای بهبود سلامت و محیط کار محیط."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب