سلامت محل کار کاغذ سبز در حال حاضر انتظار می رود 'بعد از این سال'

رکس/سطح بالا دولت سلامت محل کار کاغذ سبز است که در حال حاضر منتشر شود "بعد از این سال" وزارت کار و بازنشستگی (

توسط AKHSHIJNEWS در 11 تیر 1399
The Children and Families Act has received Royal Assent.

رکس/سطح بالا

دولت سلامت محل کار کاغذ سبز است که در حال حاضر منتشر شود "بعد از این سال" وزارت کار و بازنشستگی (DWP) گفته است.

این اطلاعیه در پاسخ نوشته شده است نشان میدهد که چالش برخورد با کروناویروس همه گیر است و تاخیر در این مقاله که وزیر برای افراد معلول, سلامت و کار جاستین تاملینسون در اوایل سال جاری پیش بینی کرده بود منتشر خواهد شد "قبل از تابستان".

در ماه آوریل دولت تایید همه گیر تا به حال تاخیر در انتشار آن NHS مردم طرح شد که با توجه به طرح اقدامات برای سرعت بخشیدن به دسترسی به بهداشت شغلی برای کارکنان بیمه خدمات درمانی تا پاییز.

در آخرین توسعه سابق بهداشت و دبیر خانه خداوند Blunkett از دولت خواسته یک سوال نوشته شده در ژوئن در به احتمال زیاد زمان پاسخ آن به سلامت آن است که همه کسب و کار: طرح های پیشنهادی برای کاهش بیماری های مربوط به از دست دادن شغل, مشاوره در اثر این کاغذ سبز.

بارونس Stedman-اسکات برای DWP پاسخ داد: "ما قصد داریم به انتشار پاسخ به مشاوره سلامت است که همه کسب و کار: طرح های پیشنهادی برای کاهش بیماری های مرتبط با کار از دست دادن بعد از این سال.

"مشاوره مجموعه ای از طرح های پیشنهادی به منظور تشویق کارفرمایان به اقدام مثبت برای حمایت از کارکنان که در حال مدیریت شرایط بهداشتی در محل کار و برای مدیریت عدم وجود بیماری بیشتر موثر," او اضافه شده است.

به طور جداگانه دو نفر از کارمندان دولت که منجر به توسعه از کاغذ سبز را تایید کرده اند آنها در حال حرکت به نقش های دیگر در کلمبوس.

Tabitha جی, مدیر کار مشترک و واحد بهداشت و درمان در DWP و وزارت بهداشت و مراقبت های اجتماعی (DHSC) در حال تبدیل شدن به مدیر بزرگسالان مراقبت های اجتماعی و استراتژی نیروی کار در DHSC اگر چه او تاکید کرد که تعداد دیگری از پرسنل تغییرات از جمله انتصاب DWP جانباز آنگوس خاکستری به عنوان جایگزینی به معنای وجود خواهد داشت بدون از دست دادن "از حرکت و یا دانش".

و واحد معاون مدیر لورن جکسون منتقل شده است در سراسر البته به طور موقت به دولت "تست و ردیابی" برنامه. واحد خود را در حال حاضر شده است در واقع در کارفرمایان بهداشت و فراگیر اشتغال اداره.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن