دنیا می آید همراه با $1.35 میلیارد دلار برای یمن

کمک های جرم و جنایت و عدالت توسعه و کمک های, ویژه, جهانی, حکومت, عناوین, سلامت, انسان, حقوق بشردوستانه اضطراری

توسط AKHSHIJNEWS در 14 خرداد 1399
کمک های جرم و جنایت و عدالت توسعه و کمک های, ویژه, جهانی, حکومت, عناوین, سلامت, انسان, حقوق بشردوستانه اضطراری, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه صلح جمعیت TerraViva سازمان ملل متحد

توسعه و کمک های اولیه

یک آواره یمنی می ایستد در بیرون یک سرپناه موقت که او سهام با خانواده. حسن نیت ارائه میدهد: سازمان بین المللی مهاجرت/O. Headon

سازمان ملل متحد Jun 3 سال 2020 (IPS) - رهبران جهان روز سه شنبه به تعهد $1.35 میلیارد دلار برای کمک به یمن که در حال حاضر تحت چه بسیاری از جهان است "بدترین بحران انسانی" با عربستان سعودی اعلام کرد یک سهم از 500 میلیون دلار است.

در این مراسم رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ (ICRC) Peter Maurer گفت که کاهش کمک ها به یمن در این زمان خواهد بود "فاجعه بار است."

افراد حاضر در این مراسم بارها و بارها به نام بشردوستانه برای دسترسی به ساخته شده است در دسترس و بدون شرایط در افغانستان جنگ زده قحطی زده کشور که در آن حدود دو میلیون کودک مبتلا به سوء تغذیه حاد.

این تعهد برای اولین بار در نوع خود برگزار می شود عملا برگزار شد به طور مشترک توسط دولت عربستان سعودی و سازمان ملل متحد. نمایندگان از 125 عضو در میان دیگر سازمان های غیر دولتی و جامعه مدنی و اعضای شرکت کردند.

این رویداد با همکاری میزبانی شاهزاده فیصل بن فرحان آل سعود و عربستان سعودي را به وزیر امور خارجه و علامت Lowcock U. N. تحت-دبیر کل برای امور انسان دوستانه و هماهنگ کننده کمک های اضطراری.

یمن شده است درگیر در پنج سال جنگ داخلی با عربستان-حمایت نیروهای مبارزه با این کشور یمن.

در روز سه شنبه دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ هشدار در مورد بحران در حال تشدید فعلی coronavirus بیماری همه گیر.

"این بیماری همه گیر به شمار یک تهدید وحشتناک به برخی از آسیب پذیر ترین افراد در جهان ضعیف شده سال جنگ و با سیستم بهداشت و درمان است که در حال حاضر در آستانه فروپاشی" او گفت:.

"بهداشت عمومی اقدامات به خصوص به چالش کشیدن در یک کشور که در آن اعتماد به مقامات ضعیف است و پنجاه درصد از جمعیت لازم نیست که دسترسی به آب تمیز برای شستن دست های خود را," او اضافه شده است.

او گفت: منظور از وضعیت فعلی به توان موجود در آن بسیار مهم است که جنگ به پایان رسید. این اشاره به این حادثه تلخ گفت: می خواهم باز کردن کانال ها برای پاسخ به نیازهای کشور در زمینه سلامت انسانی نگرانی و توسعه انسانی.

او تصریح کرد: تماس های خود را برای یک جهانی بسکه او به دادگاه تجدید نظر در ماه مارس به عنوان کشورهای سراسر جهان شروع مستندات خود را برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس.

تماس های خود بودند بیشتر تکرار Maurer رئیس صلیب سرخ که لعنتی مسدود کردن کمک های بشردوستانه به مردم یمن.

"مردم نیاز دارد بسیار زیاد هستند و در عین حال خنثی کار انسان دوستانه است که به طور مداوم مسدود شده و یا سیاسی توسط مطبوع آن به مقاوم سیاسی پیشرفت" Maurer گفت. "تهدید مردم به بدبختی یک گزینه نیست."

او اعلام کرد چهار تماس به عمل از طرف صلیب سرخ:

  • یک راه حل سیاسی به عنوان این است تنها وسیله برای ایجاد یک "بهبود مستمر" برای وضعیت کنونی;
  • یادآوری همه بازیگران است که آنها باید مطابق با قوانین بین المللی بشردوستانه';
  • اجازه می دهد کامل بشردوستانه دسترسی; و
  • ترغیب خیرین به مقیاس تا کمک های مالی خود را به عنوان جهان فرو به رکود اقتصادی.

"مطبوع و کمک به پیشرفت سیاسی است که مصرف مردم یمن گروگان," او اضافه شده است.

انگلستان که متعهد $197 میلیون دلار کمک برای یمن همچنین بر نگرانی های مشابه. آن خواستار آن شدند که تمام محدودیت هایی که در حال حاضر ایستاده به عنوان یک مانع برای یمنی برای دریافت کمک باید "بلافاصله و به طور دائم حذف شده است."

اشاره به این حادثه تلخ با استقبال از کمک. "امروز وعده ما کمک خواهد کرد که سازمان ملل متحد سازمان و شرکای خود را بر روی زمین به ادامه به ارائه یک راه نجات به میلیون ها نفر از یمنی."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب