فقر در جهان: ما آمده اند تا کنون... اما خیلی بیشتر به رفتن

کمک به توسعه و کمک های, ویژه, جهانی, جهانی, حکومت, عناوین شرایط اضطراری انسانی, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گ

توسط AKHSHIJNEWS در 27 تیر 1399
کمک به توسعه و کمک های, ویژه, جهانی, جهانی, حکومت, عناوین شرایط اضطراری انسانی, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه جمعیت فقر & SDGs, TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

ان مک لافلین شده است با یک روان درمانگر و مددکار اجتماعی برای بیش از 20 سال کمک به مردم و حل کردن مشکلات انسان و برای به انجام رساندن اهداف خود. برای 15 سال گذشته او کارگردانی کرده است NGOabroad: بین المللی حرفه و داوطلب, یک سرویس منحصر به فرد برای مطابقت با مهارت به نیازهای انسانی و کمک به مردم وارد و یا پیشرفت در توسعه بین المللی مشاغل. https://ngoabroad.com/

اعتبار: یونیسف/د, مرطوب

سیاتل, واشنگتن, Jul 17 سال 2020 (IPS) - سازمان ملل متحد برای اولین بار توسعه پایدار هدف (SDG) است "بدون فقر" مهم ترین دلیل تقریبا نیمی از جمعیت 46% زندگی در کمتر از $5.50 یک روز با توجه به بانک جهانی. اما توجه جهانی تبدیل شده به دور از فقر است. چرا ؟

در سال 2004 من تاسیس NGOabroad به پیوند مردم را با مهارت به بشریت چالش است. اکثر مردم با آمدن من به داوطلب بر این باورند که مهم ترین مسئله در جهان امروز سوریه پناهنده بحران; که پناهندگان سوری هستند کسانی که رنج می برند و این را به عنوان بحران انسانی از زمان ما است. من می گویم "چه مورد ؟ آنچه در مورد سودان است ؟ ...پنج میلیون سوری فرار کرد اما 3.4 میلیارد نفر در تلاش برای دیدار با نیازهای اولیه خود را."

تمرکز ما بر روی آنچه که این اخبار را پوشش می دهد و آنچه چشمگیر است و یا پس از سانحه

آهسته خرد کردن فقر – چه Amartya Sen, اقتصاددان و برنده جایزه نوبل در اصل از هند خواستار "unfreedoms" – بیشتر dispiriting از بمب های بشکه ای. بر اساس گفتگو با مقامات زنان پناهنده قادر به تغذیه کودکان خود را در "تکیه ماه" است که سخت تر از همه تجاوز در کنگو زنان رنج می برد.

پس چرا جهان تبدیل چشمان خود را به دور از فقر ؟

1. بسیاری از مردم در آمریکای شمالی یا اروپا دیدن مبارزه با فقر به عنوان نا امید کننده است.
دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن "shithole کشورها" نظر بود مظهر این نقطه نظر.

ما نیاز به تغییر چگونه ما در حال حاضر فقر و تاکید بر گام های که ساخته شده اند. مردم می خواهند بخشی از یک تیم برنده. این Gapminder موسسه نمی خنده دار TED talks ادعا که شمپانزه ها با دقت بیشتری پاسخ به سوالات در مورد فقر در جهان از مردم! ما عامل کلیشه نه حقایق. حقیقت این است که ما در حال انجام بهتر از ما فکر می کنم. ما را ساخته اند گام های بزرگ: 2 میلیارد نفر منتقل شده اند از فقر شدید در 25 سال گذشته گزارش های سازمان ملل متحد است.

از ترحم به احتمال
ما باید تغییر از یک تصویر منفی و به جای ترویج این تصویر از جهان چه می خواهم اگر نگاه همه پر رونق است. این جذب بیشتر مردم به علت. ما انجام داده ایم آن را به عقب.

2. مردم سعی کرده اند در گذشته و یا پیوست در برخی از تلاش و احساس آن را کمک نمی کند.

یک. جشن سال 2000. بسیاری از آرمان مردم از جمله خود من شروع به پریدن کرد پردازنده جشن 2000 جنبش به "فقر تاریخ" آمرزنده و صندوق بین المللی پول بدهی 35 به شدت مدیون کشورهای فقیر به امید پول خواهد بود هدایت به بهداشت و آموزش و پرورش. آه از آن بود نوش دارو نیست. تنها نیمی از HIPC در نشست اهداف توسعه هزاره بهداشت و آموزش و پرورش اهداف. برخی از این کشورها در حال حاضر در بدهی دوباره.

ما نیاز به یک پایدار برای همیشه لطفا برای-یادگیری-و-افزایش سرعت رویکرد برای کمک به کشورها به جای "با شدت بهم زدن غوطه دادن-انجام می شود." یکی از درس های از بخشش بدهی: آیا آن کمک به تعادل بودجه و مقابله با فساد ؟ Autocrats زنده مانند پادشاهان در حالی که مردم خود را از گرسنگی مردن.

یکی از نتایج مثبت را فقر سابقه مبارزه: من معتقدم که این تغییر اخلاق از بانک جهانی. آمارتیا سن دعوت شد تا به ارائه خود را "توسعه به مثابه آزادی" سخنرانی.

جیم یونگ کیم که با پل کشاورز تاسیس pro-poor سازمان و همکاران در سلامت منصوب شد رئیس بانک جهانی تزریق pro-poor اولویت به بانک جهانی برنامه.

b. قرضه های کوچک.

محمد یونس که موفق به دریافت جایزه صلح نوبل در سال 2006 کار خود را در وام های خرد الهام مدارس کسب و کار برای تدریس خرد و MFI را (نهاد های قرضه های کوچک) راه اندازی شد. من heartened زمانی که بسیاری از مردم می خواستند برای کمک به مردم از فقر است. اما آیا این کار ؟

من به بسیاری از MFI را در سراسر جهان برای ایجاد NGOabroad را خرد برنامه های داوطلبانه. حدود نیمی از MFI مدیران گفت: آنها تلاش با ماندن حلال اگر خود میکرو-کارآفرینان نمی پرداخت وام خود را. به همان اندازه مهم انجام میکرو-وام کمک به مردم حرکت از فقر ؟ مشاهدات من از MF برنامه های است که شما باید آموزش کارآفرینی و مهارت های مربی میکرو-کارآفرینان برای اطمینان از موفقیت است.

ما نیاز به پرورش راه حل در طول زمان به عنوان یک کشاورز خواهد: کاشت دانه وجین و آبیاری

3. شیفت به اخبار خوب و راه حل تمرکز به سبب آن. به جای بیشتر پوشش اخبار در مورد مشکل فقر در جهان و یا SDG ما نیاز به قرار دادن تاکید بیشتری بر روی راه حل. E. g. از سال 2008 تا 2015 تیتر می تواند به عنوان خوانده شده "تعداد زیادی از مردم در فقر شدید کاهش یافت 192,000 از دیروز."

4. ما نیاز به جشن گرفتن دستاوردهای:

~ برزیل Bolsa Família و مکزیک Progresa برنامه است که به ارائه نقل و انتقالات پول نقد به فقرا اگر کودکان در حال رفتن به مدرسه و گرفتن واکسینه شده اند مورد ستایش قرار داد به عنوان نوآورانه موفقیت.
~ رواندا است زمان خود را برای $1/سال بیمه سلامت; ترکیب تکنولوژی و معاشرت سرمایه گذاران خارجی است. رواندا بر اعتماد به نفس و توانمند سازی خود مردم است.

5. مردم باید امیدوار مدل و راه حل های که کار کرده اند و برای پیروز شدن بر فقر
~ الهیات رهایی – pro-poor جنبش کاتولیک در آمریکای لاتین

~ گاندی نفوذ موج از طریق آسیای جنوبی برای دهه

~ برک در بنگلادش

~ Gawad کالینگا در فیلیپین آغاز شد و با کار در زاغه

~ Ashesi دانشگاه در غنا در آموزش کارآفرینی

~ آفریقایی اقتصاد در بنین

6. ما نیاز به ایجاد مردم-محور دولت های که در مورد مراقبت از خود شهروندان و توسعه برنامه های است که کمک به حرکت مردم از فقر است. برای حرکت از فقر مردم نیاز به یک صدا در مسائل که بر زندگی روزانه خود را.

7. ما نیاز به مدل های از مکان های که در بهبود کیفیت زندگی
~ کرالا هند: بالا بودن نرخ سواد و کیفیت زندگی شهروندان درگیر

~ بوتسوانا به عنوان یک داستان موفقیت: نه قرض گرفتن از صندوق بین المللی پول و الماس سود شخم زده را به سلامت و برنامه های آموزش و پرورش; و توازن بودجه خود را

~ کاستاریکا تصمیم گرفت در سال 1930 به ارتش و به جای آن صندوق سلامت و آموزش و پرورش. آنها در پیشتاز زنان با داشتن حق رای. آنها یک سیستم مراقبت های بهداشتی است که آمریکایی ها گله به پزشکی و دندانپزشکی تعطیلات.

هنگامی که از بالا به پایین به مردم می گویند همه چیز وحشتناک است. با این حال اگر شما بخواهید مردم محلی آنها بسیار امیدوار و مشغول اند. مشترک شهروندان و سازمان های مردمی در حال دور زدن موانع است.

زمانی که SDG را راه اندازی شد, سازمان ملل متحد تاکید کرد که "برای اهداف رسیده هر کس نیاز دارد به انجام بخشی خود را: دولت بخش خصوصی جامعه مدنی و مردم شما را دوست دارم."

اگر ما در گذشته پوستری از کلیشه لاغر زن پشت است که یک جامعه پر جنب و جوش از مردم همکاری برای مقابله با فقر است. ما یک راه طولانی برای رفتن است اما در سراسر جهان مردم در حال حرکت به جلو است. زمانی که مردم منجر رهبران به دنبال خواهد داشت.

*خیلی از مطالب این مقاله بیشتر خواهد بود به طور کامل کاوش در آینده کتاب: توسعه بین المللی: درخشان راه حل.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب