راهنمای شما برای ایجاد یک موفق در محیط کار انعطاف پذیر

کار انعطاف پذیر در حال افزایش است. حتی قبل از coronavirus مستند مجبور به تبدیل شدن به امری عادی کارفرمایان پی

توسط AKHSHIJNEWS در 2 تیر 1399

کار انعطاف پذیر در حال افزایش است. حتی قبل از coronavirus مستند مجبور به تبدیل شدن به امری عادی کارفرمایان پیوسته معرفی سازگار روش برای کارکنان خود و آینده نگر استخدام.

اغلب در نظر گرفته به عنوان یک گزینه جدید برای پدر و مادر یا سرپرستان تر سازگار رویکرد به دفتر ساعت به طور فزاینده ای به عنوان یک راه برای ایجاد یک شادتر جهانی کار برای کارکنان و کارفرمایان به طور یکسان. طرح های ساخته شده به آسانی در دسترس است توسط کارفرمایان از همیشه – اگر چه تحقیقات نشان داد که 47 درصد از کارکنان هنوز در حال ارائه انعطاف پذیری.

روش کار ما نیاز به تغییر است. ریشه های نه تا پنج می توان به آمریکا اتحادیه های کارگری در قرن 19 و هنجار برای ما محل کار پس از تصویب توسط شرکت فورد موتور در 1920s.

این ایده منسوخ شده و دیگر در خدمت زندگی مدرن ما و ادامه تصویب است که منجر به غلط compartmentalisation از ما کار و زندگی شخصی ترکیبی از آن ها باعث شده است که اثرات منفی بر ما فردی و جمعی تندرستی.

نگهبان تیمی با کار جدید شبکه شما را به یک راهنمای به اجرای بیشتر انعطاف پذیر طرح. ما به اهمیت یک برنامه انعطاف پذیر, چگونه آن را ترویج و مزایای برای شما و کارکنان خود را.

دانلود راهنمای کار انعطاف پذیر



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب