YXE سرآشپزها در خانه: اندی و راشل یون عجیب و غریب زن و شوهر

محتوای مقالهراشل (L) و اندی یون صاحبان عجیب و غریب زن و شوهر یک رستوران با الهام از کانتونی ویتنامی و ژاپنی غذ

توسط AKHSHIJNEWS در 27 تیر 1399

محتوای مقاله

SASKATOON, SK--JULY 6/2020 - 9999 Chefs at Home YXE Odd Couple - Rachel, left, and Andy Yuen are the owners of Odd Couple, a restaurant inspired by Cantonese, Vietnamese, and Japanese cuisines. Photo taken in Saskatoon, SK on Monday, July 6, 2020. (Saskatoon StarPhoenix/Matt Smith)
راشل (L) و اندی یون صاحبان عجیب و غریب زن و شوهر یک رستوران با الهام از کانتونی ویتنامی و ژاپنی غذاهای. مت اسمیت/ساسکاتون StarPhoenix

برنامه های بسیاری شده اند تخم بیش از چند آبجو با دوستان.

در مورد اندی یون طرح خود را برای باز کردن یک رستوران است. که شش سال پیش. او و همسرش راشل خود را و عمل زن و شوهر عجیب — یکی از دوست داشتنی ترین رستوران در ساسکاتون.

اندی و پدر و مادرش, سام و جین مهاجرت از هنگ کنگ به ساسکاچوان در سال 1996 و او را صرف برخی از زمان کار در رستوران خانواده در جوامع مختلف در سراسر چمن زار.

اندی دارای مدرک مهندسی از دانشگاه Saskatchewan اما در سال 2014 کار در صنعت معدن آهسته بود. در اطراف آن زمان پدر و مادر خود را به فروش رستوران خود را در Warman و به عنوان شانس آن را یک فرصت به وجود آمد به زن و شوهر عجیب به واقعیت تبدیل شده است.

با سام و جین توسط اندی و راشل را در کنار خانواده با افتخار افتتاح شد, tastefully تزئین شده, اتاق ناهار خوری در 220 ساختمان در خیابان 20 غربی در ماه مه 2014.

راشل حسابداری پس زمینه و هرگز مشغول به کار در یک رستوران قبل از. زن و شوهر کبوتر به ماجراجویی جدید از صمیم قلب, آموزش همه چیز آنها می توانند در مورد ارائه خدمات عالی و شراب جفت شدن و کوکتل.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن