آموزش ساخت دکمه در وردپرس با افزونه Button

یکی از مهم ترین اقدامات تاسیس وبسایت پس از خرید دامنه برای وبسایت به همراه یک سرویس میزبانی، نصب سیستم مدیریت

توسط AKHSHIJNEWS در 5 دی 1400
یکی از مهم ترین اقدامات تاسیس وبسایت پس از خرید دامنه برای وبسایت به همراه یک سرویس میزبانی، نصب سیستم مدیریت محتوای وردپرس و افزونه های کاربردی می باشد. آیا می‌خواهید دکمه‌های زیبا و موثری برای وب سایت خود ایجاد کنید؟ در Envato Elements و CodeCanyon، افزونه‌های دکمه‌ای را خواهید یافت که به شما کمک می‌کنند دکمه‌های منحصربه‌فردی برای وب‌سایت خود ایجاد کنیدقبل از اینکه وارد شوید، اجازه دهید به مزایای اشتراک در Envato Elements نگاهی بیندازیم.

دانلود نامحدود:

Envato Elements سرویسی است که  اشتراک دانلود نامحدود را ارائه می‌کند ، به این معنی که شما می‌توانید هر تعداد آیتم را که دوست دارید از میلیون‌ها آیتم‌های موجود دانلود کنید. این شامل مضامین و پلاگین‌های برتر وردپرس، عکس‌های استوک، صداهایبدون حق کپی رایت، ویدیوی استوک و گرافیک است. مجوز تجاری ساده‌ای نیز وجود دارد که به شما حق استفاده از این موارد را در پروژه‌های مختلف، از جمله پروژه‌هایی تجاری میدهد. این مجوز مادام‌العمر است، به این معنی که حتی اگر اشتراک خود را لغو کنید و دیگر نتوانید این موارد را از Envato Elements بارگیری کنید، هر گونه استفاده که ثبت کرده‌اید همچنان تحت پوشش قرار می‌گیرد.

دکمه‌های پلاگین و ابزارک در Envato Elements شامل دکمه‌های زیر هستند:

1. افزونه دکمه پی پال وردپرس

با افزونه  PayPal Button، می‌توانید دکمه‌هایی ایجاد کنید که به مشتریان خود اجازه می‌دهد تا از طریق PayPal در وب سایت شما خرید کنند. این افزونه دارای سه نوع دکمه است: پرداخت تک، اشتراک و اهدا. این دکمه‌ها بر روی انواع دستگاه‌ها نیز کار می‌کنند. شما با این دکمه می‌توانید صورتحساب خود را در چهار بازه زمانی دریافت کنید: روزانه، هفتگی، ماهانه، سالانه، یا دوره صورتحساب سفارشی خود را تنظیم کنید. از طریق نوار لغزنده قابل تنظیم، می‌توانید دکمه‌ها را با تغییر رنگ و متن، تنظیم ابعاد و تنظیم شعاع، اندازه یا رنگ حاشیه، سفارشی کنید. همچنین می‌توانید هر متنی را در بالای دکمه با استفاده از سرصفحه دکمه تنظیم کنید برای مثال می‌توانید نماد PayPal یا متن لوگوی PayPal را پنهان کنید یا نمایش دهید و یا پس از انجام معامله موفق، مشتری را به یک پیوند سفارشی یا صفحه تشکر هدایت کنید.

2. افزونه دکمه تماس با ما وردپرس

افزونه Click To Call Button به شما اجازه می‌دهد تا دکمه‌های تماس با ما را برای بازدیدکنندگان وب سایت خود ایجاد کنید تا مستقیماً از سایت خود با شما تماس بگیرند. هنگامی که بازدیدکنندگان روی نماد تلفن که در داخل حباب تلفن است کلیک می‌کنند، افزونه به طور خودکار شماره تلفن همراه شما را شمارهگیری می‌کند یا پنجره تماس را روی دسکتاپ نشان می‌دهد. شما می‌توانید نام و عکس فردی را که در آن لحظه در حال پاسخگویی است، را نیز نشان دهید. اینستاگرام و آپارات ما را در شبکه های مجازی روز دنیا دنبال کنید. این افزونه همچنین اطلاعات تماس گیرنده را جمع آوری کرده و آن را به پایگاه داده‌های شما اضافه می‌کند. می‌توانید این افزونه را روی دسکتاپ، موبایل یا هر دو فعال کنید و حتی می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که در روزهای خاصی از هفته یا ساعات خاصی از روز قابل مشاهده باشد. همچنین می‌توانید آن را در صفحاتی خاص نشان دهید و آن را در سمت چپ یا راست صفحه قرار دهید تا شناور باشد یا یک موقعیت سفارشی برای آن ایجاد کنید. همچنین می‌توان این افزونه را طوری تنظیم کرد که بازدیدکنندگان را به‌عنوان کاربرانی جدید، باسابقه یا هر دو نشان داد.

3. دکمه اشتراک اجتماعی Epic برای وردپرس

بازدیدکنندگان شما می‌توانند بزرگترین مروج شما باشند. این افزونه دکمه اشتراک گذاری اجتماعی ممتاز برای وردپرس به شما این امکان را می‌دهد که دکمه‌های اشتراک گذاری جذابی را در وب سایت خود اضافه کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند محتوای شما را در نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند. این افزونه از بیش از 15 پلتفرم رسانه‌های اجتماعی و اپلیکیشن موبایل از جمله فیس بوک، توییتر، لینکدین، پینترست، اینستاگرام، یوتیوب، واتس اپ و لاین پشتیبانی می‌کند. این دکمه‌های اشتراک گذاری اجتماعی در انواع دستگاه‌ها کار می‌کنند. می‌توانید به راحتی آنها را با استفاده از ابزارک سفارش دکمه بکشید و رها کنید و حتی آنها را در هفت موقعیت در پست یا صفحه خود نشان دهید: نوار بالا، پایین، نوار شناور و موارد دیگر. می‌توانید انتخاب کنید که فقط دکمه نشان داده شود یا متنی به آن اضافه کنید. دو طرح رنگ برای سفارشی کردن دکمه وجود دارد: رنگی یا تک رنگ.  انتخاب با شماست. علاوه بر این، این افزونه از Elementor و WPBakery Page Builder پشتیبانی می‌کند.

نتیجه‌گیری

کلیدهای زیادی وجود دارند که میتوانید از آن‌ها استفاده کنید. نحوه‌ی کار با آن‌ها اکثرا شبیه هم است و تفاوتی کمی با هم دارند که به راحتی می‌توانید آن‌ها را یاد بگیرید. متاسفانه مقاله ما کوتاه بود و نمی‌شد تمام دکمه‌ها را تک به تک توضیح داد امیدوارم این سه مثال برای شما مفید بوده باشند.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن