آیا روشی برای هک ویباکس در بازی فورتنایت وجود دارد؟

گیمرهای بسیاری در سراسر دنیا فورتنایت (Fortnite) بازی می‌کنند. این بازی یکی از بازی‌های پرفروش شرکت

توسط AKHSHIJNEWS در 12 آبان 1400

گیمرهای بسیاری در سراسر دنیا فورتنایت (Fortnite) بازی می‌کنند. این بازی یکی از بازی‌های پرفروش شرکت اپیک گیمز (Epic Games) است.

شرکت اپیک گیمز یک شرکت آمریکایی فعال در حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی است. این شرکت فعالیت خود در حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی را در سال 1991 میلادی آغاز کرد و در سال 1992 میلادی اپیک مگاگیمز نام گرفت. پس از این که دفتر مرکزی این شرکت به کارولینای شمالی انتقال یافت نام این شرکت از اپیک مگاگیمز به اپیک گیمز تغییر یافت و تا کنون با این نام فعالیت می‌کند.

برای شرکت‌های بازی‌ساز، بازی‌ها محصولات پر اهمیتی هستند و مسائل امنیتی آن‌ها برای تولیدکنندگان بازی‌ها بسیار مهم است. این موضوع هم برای حفظ حریم کاربران توسط شرکت اهمیت بسیاری دارد هم به دلیل حفظ مالکیت اثر و جلوگیری از سوءاستفاده از محصول.

هک کردن بازی‌ها

بازی‌های پر مخاطب از گرافیک، مراحل مهندسی شده و دشوار، مأموریت‌ها و فعالیت‌های پیچیده وغیره به وجود آمده‌اند تا گیمرها را برای ادامه‌ی بازی ترغیب کنند؛ اما بازی‌هایی که موفق می‌شوند مخاطبان بسیاری را به خود جذب کنند در ادامه‌ی کارشان با یک مشکل مهم مواجه می‌شوند؛ هک شدن.

بسیاری از بازی‌های پرمخاطب درصورتی‌که شرکت‌های عرضه کننده‌ی آن‌ها نتوانند امنیت کافی را برای بازی‌ها فراهم کنند توسط هکرها هک می‌شوند. هک شدن یک بازی فرایندهای بازی را دچار اختلال می‌کنند زیرا خدمات شرکت اصلی را ارائه نمی‌دهند و همچنین امنیت حساب کاربری گیمرها را نیز به مخاطره می‌اندازند.

هک کردن بازی و ارزهای رایج در بازی سیاست‌های شرکت‌ها در قبال بازی منصفانه را هم زیر سؤال می‌برد. به همین خاطر یکی از مهم‌ترین اقدامات شرکت‌های بازی ساز فراهم کردن بسترهای مناسب برای جلوگیری از هک شدن بازی و ارزهای بازی است.

هک کردن ویباکس در بازی فورتنایت

با توجه به اهمیت جلوگیری از هک شدن بازی‌ها، شرکت اپیک گیمز سیاست‌های و اقدامات امنیتی سفت و سختی برای جلوگیری از هک شدن ویباکس در بازی فورتنایت انجام داده است.

در صورتی که این شرکت متوجه هک شدن در یک بازی شود اکانت مربوط را برای همیشه بن (مسدود) می‌کند. سیاست‌های این شرکت برای مسدود کردن هکرها و اکانت‌هایشان به قدری سخت‌گیرانه است که حتی ممکن است با مسدود کردن دستگاهی که اکانت با آن بازی می‌کرد، از بازی کردن دوباره با آن دستگاه به کلی جلوگیری کند و هکر هرگز نتواند با آن دستگاه دوباره فورتنایت یا دیگر بازی‌های این شرکت را بازی کند.

سایت‌ها و گروه‌های بسیاری هستند که ادعای هک کردن ویباکس فورتنایت و اکانت‌های کاربری در بازی فورتنایت را دارند اما با توجه به سختگیری‌های اپیک گیمز برای مسدودسازی حساب‌های هک شده، اعتماد کردن به این سایت‌ها عاقلانه نیست و می‌تواند منجر به مسدود شدن همیشگی حساب کاربری گیمر و دستگاه شود.

البته هکرهای حرفه‌ای با استفاده از ضعف‌ها و باگ‌های احتمالی بازی می‌توانند ویباکس را گلیچ یا هک کنند اما در اینجا باید به چند نکته توجه کرد:

·         به طور کلی هک و گلیچ ویباکس در بازی فورتنایت یک امر موقتی است و اپیک گیمز بعد از مدتی متوجه هک می‌شود و اقدام به مسدودسازی دائمی کاربر و دستگاه می‌کند.

·         سایت‌هایی که ادعای ارائه‌ی ویباکس رایگان دارند اسکم بوده و در صورتی که کاربر مشخصات اکانت خود را در این سایت‌ها وارد کند اکانت از دسترس گیمر خارج می‌شود. این سایت‌ها با گول زدن گیمرها و از دسترس خارج کردن اکانتشان، این حساب‌های کاربری دزدی را در دیگر سایت‌ها و پیج‌ها به فروش می‌گذارند.

·         هکری که توانایی گلیچ کردن داشته باشد ترفندهای این کار را در اختیار دیگران نمی‌گذارد زیرا ضرری که با این کار متوجه هکر خواهد بود بیشتر از سود آن است و هکرها روی افشا کردن ترفندهایشان ریسک نمی‌کنند.

منبع:

https://www.zibashahr.com/1400.07/20594.html

 

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن