آیا مزو ژل جالپرو ایمن است؟

مزو ژل جالپرو چگونه کار می کند؟ بازیابی عملکردهای حیاتی پوست یک گام اساسی در درمان پیری کرونو و عکس است. برای

توسط AKHSHIJNEWS در 20 فروردین 1401

مزو ژل جالپرو چگونه کار می کند؟

بازیابی عملکردهای حیاتی پوست یک گام اساسی در درمان پیری کرونو و عکس است. برای انجام این فرآیند، تعریف شده توسط بیورویتالیزاسیون، مطالعات علمی دقیق نشان داده است که اسیدهای آمینه (گلیسین، ال-پرولین، ال-لیزین، ال-لوسین) و ترکیب اسید هیالورونیک یک شروع کننده عالی است. مزو ژل جالپرو، مزو ژل جالپرو (تزریقات) با در نظر گرفتن این موضوع تولید شدند.

 

جالوپرو درخشندگی و استحکام پوست را باز می گرداند، از افتادگی پوست (صورت و بدن) جلوگیری می کند و کاهش می دهد، خطوط ریز و علائم بیان را کاهش می دهد، از الاستوز جلوگیری می کند، ظاهر اسکارها (از جمله آکنه)، کلوئیدها و ترک های قرمز را بهبود می بخشد.

دو محصول مزو ژل جالپرو وجود دارد.

مزو ژل جالپرو Classic برای جوانسازی عمومی پوست

مزو ژل جالپرو برای پوست بالغ تر

مزو ژل جالپرو  دقیقا چیست؟

به بیان ساده، مزو ژل جالپرو یک تقویت کننده پوست است که از 4 اسید آمینه مختلف و اسید هیالورونیک تشکیل شده است. این ترکیب یک ترکیب عالی با پشتوانه تحقیقات علمی در درمان پیری کرونو و عکس است.

مزو ژل جالپرو در سال 2005 وارد بازار شد و بیش از 1 میلیون درمان با نتایج عالی انجام شده است.

آیا جالوپرو یک فیلر پوستی است؟

نه، این یک فیلر پوستی نیست. پیوند متقاطع نیست، یعنی در پوست نمی ماند. جالوپرو قوام مایع نازکی دارد در حالی که فیلر ژل غلیظ تری است.

به آن به عنوان یک تقویت کننده پوست و درمان ضد پیری فکر کنید.

چرا می خواهم این روش انجام شود؟

جالوپرو، زمانی که به پوست تزریق می‌شود، فعالیت متابولیک فیبروبلاست‌ها را تشویق می‌کند، تولید کلاژن جدید را تحریک می‌کند و اطمینان می‌دهد که پوست سطح رطوبت بهینه خود را حفظ می‌کند - ایجاد "داربست" مولکولی که پوست را انعطاف‌پذیرتر می‌کند.

روش چگونه انجام می شود؟

محصول تهیه شده با سوزن مزوتراپی بسیار ظریف به لایه درم پوست تزریق می شود.

چقدر به زودی تفاوت را می بینم؟

هر کدام متفاوت است و واقعاً به وضعیت پوست بستگی دارد.

توصیه می شود یک دوره 3-4 درمان را برای به دست آوردن نتایج بهینه انجام دهید - اما بیشتر افراد چند هفته پس از درمان دوم تفاوت را مشاهده خواهند کرد.

چگونه به آینده نگاه خواهم کرد؟

از آنجایی که این یک ماده سمی یا پرکننده پوستی نیست، تنها تفاوتی که متوجه خواهید شد این است که پوست شما جوان شده است (خطوط و چین و چروک های ظریف را نرم می کند)، هیدراته تر و روشن تر می شود.

اگر روی ناحیه چشم اعمال شود، حلقه های تیره روشن تر به نظر می رسند.

تفاوت بین مزو ژل جالپرو CLASSIC و مزو ژل جالپرو چیست؟

تفاوت های اصلی این است که HMW کمی ضخیم تر است بنابراین برای ناحیه زیر چشم مناسب نیست و برای پوست های بالغ تر (بالای 40 سال) که در آن پوست بسیار مشخص است (شیارها، فرورفتگی ها و چین و چروک های عمیق، به ویژه، آن ها). گردن و دکلته).

چه کسی می تواند این روش را انجام دهد؟

همه افراد بالای 18 سال

زنان باردار یا شیرده نمی توانند این روش را انجام دهند.

همچنین افرادی که دارای بیماری خودایمنی، پورفیری یا صرع درمان نشده هستند نیز قادر به انجام این درمان نیستند.

پزشک شما فهرستی از شرایطی را که از مناسب بودن برای درمان جلوگیری می کند، بررسی خواهد کرد.

چه کسی می تواند این روش را انجام دهد؟

هر متخصص زیبایی شناسی آموزش دیده و مجاز (از طریق رضایت) می تواند مزو ژل جالپرو classic و HMW را اجرا کند.

 

خوشه عملکردی اسید مینو

سلول های بافت همبند زیر جلدی در پوست ما فیبروبلاست نامیده می شوند. فیبروبلاست ها با تشکیل کلاژن و ترمیم پوست شکننده و فرسوده عمل می کنند و از رنگ پوست و خاصیت ارتجاعی اطمینان حاصل می کنند. فعالیت فیبروبلاست ها به مرور زمان به دلیل افزایش سن یا دلایل دیگر (عادات غذایی، رژیم غذایی، سیگار کشیدن، فعالیت بدنی شدید، قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید) کاهش می یابد. بنابراین پوست پیر می شود، حالت، کشش، درخشندگی، حجم را از دست می دهد و متعاقباً چین و چروک و شیار ظاهر می شود.

اجزای ماتریکس خارج سلولی

فیبروبلاست ها با استفاده از یک حمایت تغذیه ای کلاژن تولید می کنند: اسیدهای آمینه (گلیسین، ال-پرولین، ال-لیزین) که برای جبران کاهش فعالیت فیبروبلاست ضروری هستند. هر چه مقدار اسیدهای آمینه موجود در مناطق مورد نظر زیاد باشد، حیات سلولی بیشتر و تعداد آنها افزایش می یابد. بنابراین ظاهر پوست تا حد زیادی بهتر می شود.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن