تعمیرگاه تویوتا

بهترین تعمیرگاه تویوتا تویوتا نامی پر آوازه و پر افتخار برای جهانیان بوده و از نظر استفاده از فناوری های مربو

توسط AKHSHIJNEWS در 29 آبان 1400

بهترین تعمیرگاه تویوتا

تویوتا نامی پر آوازه و پر افتخار برای جهانیان بوده و از نظر استفاده از فناوری های مربوط به راحتی رانندگی و ایمنی، از خودروهای خانوادگی گرفته تا خودروهای زرهی، حرفی برای گفتن داشته است. مدل بسیاری از این برند در کشورمان در حال استفاده بوده و مطمئناً بعد از مدتی استفاده، نیاز به سرویسهای دوره ای و تعمیرات تخصصی دارند.

تعمیرات تخصصی تویوتا ، از توان تعمیرکاران سهل انگار خارج بوده و نیاز به تعمیرکاران با تجربه و آموزش دیده با ابزارهای مدرن دارد. یکی از تمرکزهای اصلی مجموعه اتوداکار، تعمیرات برند Toyota بوده و در پی چندین سال تجربه، مشتریان زیادی را راضی نگه داشته است. خدمات تعمیر این برند به شرح زیر است:

·         تعمیر موتور تویوتا

·         تعمیر گیربکس اتوماتیک تویوتا

·         تعمیر جلوبندی تویوتا

·         تعمیرات برق تخصصی تویوتا

·         نصب آپشن های تویوتا

·         سرویس های دوره ای تویوتا

این تعمیرگاه با کادری آموزش دیده و البته با تجربه، در زمینه تعمیرات انواع مدل های مختلف خودروی تویوتا فعالیت دارد. این تعمیرگاه را می توان بهترین تعمیرگاه تویوتا در تهران نام گذاشت، چرا که مشتریان آن، پس کسب رضایت، دوباره به آنجا برگشته و اعمال تعمیر و سرویس خودروی خود را به این تعمیرگاه می سپارند.

تعمیرگاه اتوداکار در زمینه سرویس و تعمیر خودروهای برند تویوتا، چه از نوع خیابانی و چه از نوع آفرود تجربه بسیار داشته و حتی می تواند تامین کننده قطعات یدکی و آپشن های لوکس و زیبایی آن نیز باشد. تعمیرات مدل هایی که در ایران موجود هستند، همچون:

·         کمری (Camry)

·         کریسیدا (Cressida)

·         لندکروزر (Land Cruiser)

·         اف جی کروزر (FJ Cruiser)

·         هایلوکس (Hilux)

·         راو (Rav)

·         پریوس (Prius)

·         کرولا (Corolla)

و سایر مدل ها در اتوداکار به بهترین نحو انجام می گیرد.

با این مقدمه کوتاه می توان نتیجه گرفت که محصولات ساخت این شرکت بدون شک از کیفیت بالایی برخوردار بوده و منطبق با به روز ترین استانداردهای جهانی هستند. کمپانی تویوتا مالک برندهای لکسوس، دایهاتسون، سایون، هینوموتورز و دینا نیز هست.

خدمات تخصصی تعمیر انواع مدل تویوتا در مجموعه تعمیرگاهی اتوداکار توسط کادر حرفه ای و آموزش دیده انجام می گیرد. خدماتی همچونتعویض روغن و فیلتر ، بررسی سیستم ترمز و تعمیر آن، تعویض باتری ، بررسی تخصصی سیستم چهار چرخ (4WD) ، عیب یابی و تعویض تایر، عیب یابی و تعمیر موتور تویوتا ، عیب یابی تخصصی گیربکس عادی یا اتوماتیک و تعمیر آن به صورت استاندارد ، سیستم تهویه تویوتا ، بررسی سیستم کامپیوتری و چراغ های داشبورد و رفع ایراد ، سرویس های دوره ای تویوتا و

درباره برند تویوتا

کمپانی تویوتا (Toyota) یک کمپانی خودرو سازی ژاپنی پرآوازه است که در سرتاسر جهان و حتی در قلب اقتصادی دنیا یعنی آمریکا دارای طرفداران بسیاری است. هر چند که برند تویوتا کار خود را با صنعت نساجی و بافندگی آغاز نمود اما از سال 1930 نخستین خطوط تولید خودروی خود را راه اندازی نمود و رفته رفته توانست به سطحی از بهره وری و سوددهی دست یابد که روش های خاص مورد استفاده در خط تولید آن، تبدیل به روش هایی مطرح در علم مهندسی صنایع گردند.

رویکردهایی همچون کایزن، تولید ناب، تولید به هنگام و غیره همگی شیوه های مورد استفاده در کمپانی تویوتا بوده اند و امروزه به عنوان نمونه هایی مثال زدنی در مقاطع دانشگاهی تدریس می شوند.

از جمله خدمات اتوداکارمی توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- رفع معایب همه نوع از دسته های موتورهای موجود در خودروهای تویوتا

تعمیرگاه تویوتا تنها مختص به تعمیر همین نوع خودرو می باشند بنا بر این تمامی لوازم مورد نیاز این خودرو را دارا می باشند و همه نوع معایبی را در این ماشین رفع می کنند.

۲- انجام امورات دقیق مربوط در جعبه دنده خودکان در تعمیرگاه تویوتا.

3- تمامی امورات مربوط به بخش های برق خودرو و نکاتی که مربوط به الکترونیک می شود را به کمک نقشه هایی که شرکت برای تعمیرگاه تویوتا ارسال می کند به وسیله کارشناسان مربوط تعمیر می گردد.

تعداد زیادی از مشکل های اتومبیل های تویوتا با سازمان دهی بخش دیاگ مرتفع می گردد، که این فقط به وسیله ی دستگاه دیاگ اصل اتومبیل ممکن خواهد بود.

۴- انجام اصلاحیات جلو بندی خودرو در تعمیرگاه تویوتا.

۵- انجام فعالیت های شارژ کولر ماشین در تعمیرگاه تویوتا.

۶- انجام تعمیرات دستگاه های هیبرید تعمیرگاه تویوتا.

۷- دیاگ تخصصی تویوتا

۸-تعمیر موتور تویوتا

۹-تعمیر جلو بندی تویوتا

۱۰-تعمیر تخصصی لکسوس

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن