خرید اپل آیدی از اپل آیدی فا

خرید اپل آیدی معتبر آمریکا در ایران اخیرا بسیار رایج شده است و دلیل آن این است که با خرید اپل آیدی می توانید ا

توسط AKHSHIJNEWS در 16 تیر 1401

خرید اپل آیدی معتبر آمریکا در ایران اخیرا بسیار رایج شده است و دلیل آن این است که با خرید اپل آیدی می توانید از itunes و appstor به صورت همزمان استفاده کنید آن هم در حالی که استفاده از آن ها در ایران مسدود هستند و تا زمانی که اپل آیدی آمریکا یا معتبری نداشته باشید امکان دانلود و استفاده از آن ها رو نخواهید داشت . دلیل بعدی اینه که با داشتن اپل آیدی معتبر یا خرید اپل آیدی از اینترنت دیگه نیازی به چیز دیگه برای استفاده از تمام قابلیت های دیوایس خودتون ندارید.

Apple ID یک شناسه یا اکانت مثل شماره شناسایی هست که متعلق به شرکت اپل هست به همین خاطر به آن اپل آیدی گفته میشه که متشکل از یک حساب ایمیل و یک رمز عبور هست که برای استفاده از محصولات اپل از اپل آیدی استفاده می شود. شما می توانید یک اپل آیدی رو از طریق ساخت اپل آیدی یا خرید اپل آیدی دریافت کنید. فرقی نداره در هر دو حالت صاحب یک شناسه اپل می شوید که با اون کار خودتون رو راه می اندازید بسته به توانایی تون میتونید یک اپل آیدی رایگان بسازید یا اگر در ساخت اون مشکلی داشتید می توانید اپل آیدی رو بخرید. 
به عبارتی می توانید یک اپل ایدی رو از ارايه دهندگان ایرانی که قبلا اپل آیدی رو ساختن و دراختیار شما میزارند بخرید و روی دیوایس خودتون وارد کنید. 

ویژگی های خرید اپل آیدی

از مزیت های خرید اپل آیدی آمریکا یا ساخت آن این است که می توایند از محصولات اپل بدون نگرانی از شناسایی اپل استفاده کنید. همچنین می توانید از اپل آیدی در تمامی نرم افزارها و دستگاه هایی که نیاز به آن دارن مثل icloud و App store و itunes و هر جایی که نیاز به وارد کردن اکانت اپل آیدی باشد استفاده کنید . 

خرید اپل آیدی از هر نوع چه خرید اپل آیدی آمریکا یا خرید اپل آیدی سایر کشورها باشد فرقی ندارد اما مهم معتبر بودن اپل آیدی و تضمین کیفیت و دائمی بودن اپل آیدی است که اکثرا این قابلیت رو دارن و چه اپل آیدی رایگان بسازید یا با هزینه کم قیمت اپل آیدی رو بپردازید در نهایت شما می توانید از مزایای داشتن یک اپل آیدی معتبر و دائمی استفاده کنید. 

چه نکاتی را قبل از خرید اپل آیدی باید رعایت کنیم ؟

دانستن این نکته خیلی مهم و ضروریه که بدانید اپل آیدی شما که شاید قیمت کمی بابت آن می پردازید نقش مهمی در امنیت گوشی موبایل شما و سایر محصولات اپلی دارد در نتیجه در انتخاب و خرید اپل آیدی دقت کنید . شما باید از اپل آیدی معتبر و دائمی استفاده کنید که به صورت درست و اصولی ساخته شده باشد و به درستی هم وریفای شده باشد .  بعد با مشکل دیزیبل شدن یا not active شدن مواجه نشوید وقتی که اکانت اپل آیدی که خرید میکنید تمام نکات مهم مثل آدرس واقعی و ایمیل معتبر و روش ساخت و وریفای درست اکانت را طی کرده باشد . در نتیجه شما مطئن می شوید که اکانت معتبر و سالم است . حتما سوالات و جواب های امنیتی اپل آیدی را هم از فروشنده دریافت کنید.

بعد از خرید اپل آیدی باید چکار کرد؟

بعد از خرید اپل آیدی باید کلیه اطلاعات امنیتی شامل سوال و جواب آن ها که شامل ۳ سوال است به همراه تمامی پاسخ ها رو با پاسخ های شخصی جایگزین کنید و رمز اپل آیدی رو تغییر بدید . خیلی مهم است که تاریخ تولد اکانت و نام و نام خانوادگی خود رو به صورت واقعی برای اپل آیدی ست کنید . و ایمیل اپل‌آیدی خریداری شده رو با ایمیل شخصی خودتون جایگزین کنید اگر بعد از خرید اپل آیدی از فروشنده معتبر اکانت اپل‌ آیدی شما داری ایمیل نجات بود آن رو هم حذف و با ایمیل نجات شخصی خودتون جایگزین کنید . به همین راحتی با انجام این کار حالا با خیال راحت می تونید اپل آیدی رو روی آیکلود icloud ست کنید . و فراموش نکنید که باید قفل آیکلود رو هم خاموش کنید.
بهترین سایت برای خرید اپل آیدی در کشور ما استفاده از فروشگاه های آنلاین مثل دیجیکالا یا اپل آیدی فا است البته دیجی کالا محصول اپل آیدی کارتی می فروشد که به صورت فیزیکی دریافت میکنید اما اپل آیدی فا اقدام به فروش اپل آیدی آنلاین میکند که می تونید اقدام به خرید اپل آیدی آنلاین کنید. که به صورت خرید اپل آیدی آماده و خرید اپل آیدی دلخواه ممکن است .
فراموش نکنید که در حال حاضر نیاز به شماره موبایل در ساخت اپل آیدی اجباری شده است اما راههایی برای ساخت اپل آیدی بدون شماره مجازی یا موبایل هم ممکن است که باید به آن توجه کرد در حال حاضر اکانت هایی که میخرید نیاز به شماره مجازی برای اپل آیدی ندارد . اما در هنگام وارد کردن آن از گزینه other options و dont upgrade استفاده کنید و تایید هویت دو مرحله ای رافعال نکنید.

 

آخرین مطالب