دانلود کتاب علمی

کتاب علمی چه فرقی با دیگر کتاب ها دارد؟ این سوالی است که احتمالا با دیدن تیتر کتاب علمی به ذهنتان خطور می کند.

توسط AKHSHIJNEWS در 20 آذر 1399
کتاب علمی چه فرقی با دیگر کتاب ها دارد؟ این سوالی است که احتمالا با دیدن تیتر کتاب علمی به ذهنتان خطور می کند. کتاب های علمی عموما کتاب های غیر داستانی هستند. این کتاب ها توسط افراد متخصص مانند یک استاد، یک محقق و یا یک دانشمند نوشته می شوند. این کتاب ها مخاطب خاصی ندارند، بلکه برای تمام افراد با هر سنی نوشته می شوند. کتاب های علمی موضوعات مختلفی دارند و به بررسی مسائلی می پردازند که مطمئنا از دانستن آن ها شگفت زده خواهید شد. حالا که با عنوان کتاب علمی آشنا شدیم، بهتر است به دنبال روشی برای دانلود کتاب علمی باشیم. برخی از کتاب های علمی از نوع کتاب های کمیاب هستند. این کتاب ها معمولا اطلاعات شگفت انگیزی را در اختیار خواننده قرار می دهند. بسیاری از کتاب های علمی نسخه ترجمه شده ای ندارند و احتمالا باید به سراغ نسخه های زبان اصلی آن ها بروید. از آنجایی که خرید نسخه های چاپی کتاب های زبان اصلی برایمان کمی گران تمام می شود، بهتر است به سراغ نسخه های دیجیتال آن ها در فروشگاه های اینترنتی باشیم.

کتاب های علمی کمیاب را چگونه در فضای اینترنت پیدا کنیم؟

  کتاب های علمی زبان اصلی کمیاب را می توانید با جست و جوی نام آن ها در اینترنت پیدا کنید. اما مشکلی که وجود دارد، دانلود کتاب علمی است. نسخه های الکترونیک کتاب های علمی در این سایت ها نیازمند پرداخت هزینه به دلار، یورو و یا پول رایج آن کشور است. بنابراین با یک حساب سرانگشتی باید در قبال نسخه پی دی اف کتاب مورد نظرمان هزینه بسیار زیادی را پرداخت کنیم. در ادامه این مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه با پرداخت هزینه ای بسیار کمتر این کتاب ها را خریداری کنید.
دانلود کتاب علمی
دانلود کتاب علمی

ارزان ترین سایت فروش کتاب های علمی اورجینال در مقابل شماست…

  سایت ایران پیپر یکی از پر بازدید ترین سایت هایی است که فروش کتاب های اورجینال را در موضوعات مختلف انجام می دهد. این سایت دسته بزرگی از کتاب ها را در خود دارد. ارزان ترین کتاب فروشی واقعا در مورد این سایت صدق می کند. تمام کتاب های موجود در سایت ایران پیپر با تخفیف های ۸۰ و ۱۰۰ درصدی به فروش می رسند. علاوه بر این دریافت کتاب از این سایت بسیار آسان بوده و تنها در چند مرحله ساده انجام می شود.  

چگونه از سایت ایران پیپر تخفیف ۱۰۰ درصدی بگیریم؟

  ایران پیپر نیمی از کتاب های خود را به صورت رایگان در اختیار کاربرانش قرار داده است. این کتاب ها را می توانید با مراجعه به سایت ایران پیپر (https://iranpaper.ir) و وارد کردن بخشی از نام کتاب به انگلیسی در قسمت جست و جوی سایت و سپس انتخاب گزینه کتاب های رایگان از منوی کناری در سایت پیدا کنید.   اگر کتاب علمی مورد نظر شما در میان کتاب های رایگان باشد. می توانید لینک دانلود آن را به راحتی دریافت و کتاب مورد نظرتان را دانلود کنید. در غیر این صورت با گزینه سفارش کتاب رو به رو می شوید که در ادامه در مورد آن توضیح خواهیم داد…  

چگونه از سایت ایران پیپر تخفیف ۸۰ درصدی بگیریم؟

  برای دریافت تخفیف ۸۰ درصدی نیاز به وارد کردن کد خاصی نخواهید داشت. تخفیف کتاب ها از قبل بر روی قیمت آن ها اعمال شده است. ایران پیپر قبل از وارد کردن قیمت کتاب، هزینه آن را در سایت مرجع به تومان تبدیل کرده و ۸۰ درصد از قیمت آن را کم می کند. قیمت نهایی که شما در کنار کتاب ها می بینید، با احتساب کاهش ۸۰ درصدی است. برای خرید کتاب ها نیز مانند مرحله قبل عمل می کنید. با این تفاوت که این بار از منوی کناری به جای انتخاب کتاب های رایگان گزینه سایر کتاب ها را انتخاب می کنید. اگر کتاب مورد نظر شما در سایت موجود باشد، لیستی از کتاب ها به نمایش در می آید که با اضافه کردن آن به سبد خرید و پرداخت هزینه می توانید آن را دانلود کنید. در غیر این صورت باز هم با گزینه سفارش کتاب رو به رو خواهید شد.  
دانلود کتاب از آمازون
دانلود کتاب از آمازون
 

اگر با گزینه سفارش کتاب رو به رو شدید…

  این گزینه زمانی ظاهر می شود که کتاب مورد نظر شما در سایت موجود نباشد. هنگامی که بر روی این گزینه کلیک می کنید، صفحه ای ظاهر می شود که از شما اطلاعاتی را در خصوص کتاب مورد نظرتان می خواهد. در واقع ایران پیپر به شما این امکان را می دهد که بتوانید کتابی را که در سایت موجود نبوده را به راحتی سفارش دهید. برای سفارش باید حتما لینک حاوی فایل کتاب را داشته باشید. تیم ایران پیپر با مراجعه به لینکی که شما ارسال کرده اید، کتاب مورد نظرتان را پیدا کرده و اگر اجازه خرید آن کتاب را داشته باشد، قیمت آن را با احتساب تخفیف ۸۰ درصدی محاسبه کرده و در اختیار شما قرار می دهد. قیمت اعلام شده از سمت ایران پیپر را در صورت تمایل می توانید پرداخت کنید.  
دانلود کتاب از آمازون با ایران پیپر
دانلود کتاب از آمازون با ایران پیپر
  ایران پیپر پس از پرداخت هزینه از طرف شما ظرف مدت ۱۲ ساعت لینک دانلود این کتاب را در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان آخرین مطلب نیز این نکته را اضافه کنیم که ارزان تر بودن کتاب های موجود در سایت ایران پیپر به معنی کاهش کیفیت آن ها نیست. تمام کتاب های موجود در ایران پیپر با همان کیفیتی که در سایت مرجع موجود است، در اختیار شما قرار خواهد گرفت. منبع
آخرین مطالب