ضد آفتاب‌ها جزء موارد ضروری برای مراقبت پوستی هستند

بیماران باید کاملاً از اشعه UVB و UVA مراقبت کنند. هرچه پوست سبک تر باشد ، بیشتر بخوانید احتمال آسیب دیدگی بیش

توسط AKHSHIJNEWS در 22 مرداد 1399
بیماران باید کاملاً از اشعه UVB و UVA مراقبت کنند. هرچه پوست سبک تر باشد ، بیشتر بخوانید احتمال آسیب دیدگی بیشتر می شود. لایه بردارها این ترکیبات ، لایه شاخی (لایه شاخی) را از بین می برند. اسکراب مبتنی بر عملکرد بدنی لکه داران است. رایج ترین ترکیبات مورد استفاده به عنوان اکسفلانتها عبارتند از: آلفا هیدروکسی اسید (AHA) ، هیدروکسی آنیزول بوتیلتید (BHA) و رتینوئیدها. با استفاده از این ترکیبات ، بازسازی پوست انجام می شود و پوست نرمتر و شفاف تر به نظر می رسد. ماسک ماسک ها یک سیستم حمل و نقل هستند و بیماران اغلب از این محصولات برای سفت کردن پوست ، تمیز کردن عمق منافذ و مرطوب کردن پوست استفاده می کنند. ضد عرق ضد عرق ها یا ضد عرق ها گروهی از محصولات آرایشی هستند که برای کاهش عرق کردن و کاهش بوی بد ناشی از تعریق استفاده می شوند. دئودورانت ، دئودورانت دئودورانت نام دیگری برای لوازم آرایشی دئودورانت یا دئودورانت است که برخلاف ضد عرق ها باعث کاهش عرق نمی شوند بلکه بوی عرق را پوشانده و یا باکتری های بو بو ایجاد می کنند. ضد سلولیت آنتی سلولیت اغلب به عنوان مترادف با کاهش وزن تعبیر می شود و سلولیت مترادف چاقی موضعی است.

محصولات آرایشی و بهداشتی

شامپو شامپوها محصولاتی هستند که پس از مصرف چربی های سطحی ، ترشحات طبیعی پوست ، چرک محیطی و بقیه لوازم آرایشی ، موها و پوست سر را بدون اینکه عوارض جانبی داشته باشند ، برداشته و بعد از شستشو موها باید براق ، طبیعی باشند. می توان آن را بدون شوره و شکنندگی و از نظر شکل پذیری کنترل کرد.

سرم / روغن مو

سرم و روغن برای شفاف سازی و مرطوب کردن موهای مرطوب و خشک استفاده می شود. بعد از خشک شدن ضربه ، موهای نازک و نرم ممکن است چرب به نظر برسند ، بنابراین مقدار سرم و روغن مورد استفاده برای این نوع موها را کاهش دهید. برای شروع ، اندازه یک سکه را در کف دست خود ریخته و از کف مو شروع کنید ، در صورت لزوم مقدار کمی اضافه کنید.

موس مو

موس برای موهای طبیعی عالی است زیرا می تواند باعث رشد موهای طبیعی شود. شانه کردن موهای شما هنگام مرطوب و یا خشک شدن ضربه برای موهای خود با یک موش موثر است. در اعتدال و استفاده از این محصول. مقدار کافی از آن موهای شما را سالم و سالم نگه می دارد. اما بیش از حد آن باعث پیچیده شدن موها می شود. از این محصول برای شروع با حجم یک توپ پینگ پنگ استفاده کنید. 12

اسپری مو

اسپری مو یکی از بهترین محصولات جهان است. بسته به محصول و نیازهای شما می تواند موهای شما را عاری یا کاملاً پایدار نگه دارد. هرگز از آن برای موهای خیس استفاده نکنید تا از شکنندگی مو جلوگیری کنید. می توانید از اسپری روی هر مدل مو استفاده کنید. ژل مو با این حال ، ژل از نظر میزان ذخیره سازی انواع مختلفی دارد. اما هنوز هم یکی از قدرتمندترین مجریان است. این ژل برای یک ظاهر طراحی شده موهای کوتاه که باید پایدار و بی حرکت باشد بسیار مناسب است. از ژل استفاده کنید تا از یک چهارم کف دست خود شروع کنید و به طور مساوی در سراسر مو ، جلو و عقب توزیع کنید.

موم / پماد مو

مومها و پمادها با ژل مشابه عمر مفید آنهاست. اما هنگام استفاده از موم یا پماد ، مو از انعطاف پذیری و حرکت بیشتری نسبت به ژل برخوردار است. از پماد برای شناسایی و جدا کردن تکه های موهای کوتاه برای ایجاد بافت روی موهای بلند استفاده می شود. محصولات موم از استحکام بالاتری برخوردار بوده و مو را براق می کنند. مطابق دستورالعمل های موجود در محصول ، از مقدار کمی استفاده کنید. کرم های مو کرم های تهویه مطبوع دارای درجه های مختلف نگهداری هستند و می توان از موهای خشک و مرطوب استفاده کرد. آنها سبکتر از پماد هستند. بعد از خشک شدن ضربه ، کرم تهویه را بکارید و مقایسه کنید که کدام یک شما را به آنچه می خواهید نزدیکتر کنید. برای شروع ، به اندازه محصول ، یک سکه بگیرید ، اگر موهای شما طولانی است ، آن را اضافه کنید.

رنگ مو

رنگ مو به دو دسته تقسیم می شود: رنگ های موقتی و اکسیداسیون. رنگهای موقتی نیازی به پراکسید هیدروژن ندارند. به دلیل کوچک بودن آنها ، دانه های رنگی آنها به راحتی وارد کوتیکول مو می شوند و در زیر مقیاس ها قرار می گیرند و از آنجا که واکنش شیمیایی انجام نمی شود ، با شامپو زدن یک یا دو بار می توان آنها را به راحتی از بین برد. رنگهای اکسیداسیون به پراکسید هیدروژن احتیاج دارند و خود به رنگهای دائمی و نیمه دائمی تقسیم می شوند. رنگهای نیمه ماندگار به مدت 12 تا 15 بار به صورت ژله و شامپو تهیه می شوند و به تدریج از مو خارج می شوند. رنگ آمیزی مو اگر می خواهید رنگ موهای خود را سه درجه از رنگ فعلی روشن کنید ، ابتدا باید موهای خود را کم رنگ کنید. راه حل های ضد ریزش مو در بازار شلوغ بسیاری از محصولات آرایشی ، بسیاری ادعا می کنند که محصول آنها ضد ریزش مو است. اطلاعات دقیق و خنثی بسیار نادر است.
آخرین مطالب