لوله پلیکا گلپایگان

شرکت لوله پلیکا گلپایگان، نیاز روز افزون به سیستم های انتقال دهنده آب آشامیدنی و فاضلاب به لوله های پلیکا را ت

توسط AKHSHIJNEWS در 20 مرداد 1400

شرکت لوله پلیکا گلپایگان، نیاز روز افزون به سیستم های انتقال دهنده آب آشامیدنی و فاضلاب به لوله های پلیکا را تامین می کند اطلاعات بیشتر در سایت اخبار ما. لوله های ساخته شده توسط شرکت گلپایگان از کیفیت بسیار عالی برخوردار بوده و امکان نشت مواد موجود در این لوله ها وجود ندارد. جالب است بدانید یکی از عوامل اصلی تخریب محیط زیست و نشست زمین، استفاده از لوله های نامرغوب و نشت آب های موجود در آن می باشد.

لوله پلیکا

لوله پلیکا از دسته لوله جات پلیمری از جنس pvc می باشد که بیشتر در صنایع کشاورزی و عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد. در این صنایع، لوله پلیکا در بخش های سیستم لوله کشی آب و فاضلاب، شبکه آبرسانی در مناطق شهری و روستایی، کابل های برق زیر زمینی و... به کار گرفته می شود.

لوله پلیکا گلپایگان واقع در استان تهران و اصفهان بخش عظیمی از نیاز داخلی کشور به لوله پلیکا را تامین می کند. لوله های تولید شده توسط این شرکت مطابق با استانداردهای اتحادیه اروپا می باشد و همچنین این شرکت همزمان با کشورهای اروپایی، استفاده از سرب در محصولات خود را متوقف کرده است.

 

هر آنچه باید از چگونگی محاسبه قیمت لوله پلیکا کشاورزی بدانید. در این مقاله به ویژگی های لوله پلیکا کشاورزی و قیمت لوله پلیکا کشاورزی خواهیم پرداخت.

به جز ویژگی مقاوم بودن در خوردگی و زنگ زدگی، لوله پلیکا دارای ویژگی زیر نیز می باشد:

  • نیاز نداشتن به ضربه گیر
  • مقاومت بالا در برابر فشار بالای آب
  • استحکام بالا در برابر ضربات فیزیکی 

لوله پلیکا

موارد کاربرد لوله پلیکا

لوله پلیکا، بر حسب موارد استفاده به سه دسته کلی تقسیم بندی می شود. دسته بندی لوله پلیکا و محل مورد استفاده به شرح زیر می باشد:

لوله پلیکا فشار ضعیف که بیشتر در هواکش های ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله پلیکا نیمه قوی، این دسته از لوله های پلیکا در سیستم فاضلاب شهری استفاده می شود.

لوله پلیکا فشار قوی که اغلب سیستم فاضلاب کارخانه جات به کار گرفته می شود. دلیل استفاده از لوله پلیکا فشار قوی در کارخانه جات، تحمل فشار بالای آب می باشد.

قیمت لوله پلیکا

خرید لوله پلیکا

به منظور خرید و بکارگیری لوله پلیکا در پروژه عمرانی مورد نظر، لازم است تا از قبل از موارد استفاده محصول و نحوه بکارگیری در پروژه، اطمینان حاصل شود تا در استفاده از آن دچار مشکل نشوید. با نگاهی گذرا به لیست قیمت لوله پلیکا اصفهان و سایز بندی آن به راحتی میتوان، لوله پلیکا مناسب پروژه خود را انتخاب کرد.

لوله پلیکا گلپایگان

قیمت لوله پلیکا گلپایگان اصفهان 

در گذشته از لوله های فلزی در شبکه آبرسانی استفاده می شد، این لوله ها به دلیل پایین بودن میزان مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی، عامل اصلی ایجاد خسارت جانی و مالی می بودند. این موارد باعث شد تا به جای استفاده از لوله هایی از جنس فلز، از پلیکا در صنایع لوله کشی استفاده شود.

محصولات لوله پلیکا گلپایگان به دلیل پلیمری بودن و اینکه از جنس pvc می باشد، مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارند.

عوامل مختلفی در میزان بالا رفتن یا پایین آمدن لیست قیمت لوله پلیکا گلپایگان تاثیر می گذارد، اما از بین همه آن ها یک مورد که نرخ دلار در بازار های جهانی و داخلی می باشد از همه بیشتر در قیمت لوله پلیکا تاثیر گذار است.

آخرین مطالب