مشاور سئو کیست؟

این مشاوره توسط افرادی صورت می گیرد که در بهینه سازی سایت، تجربه و دانش لازم را دارند و می توانند رهبری و هدای

توسط AKHSHIJNEWS در 16 اسفند 1399

این مشاوره توسط افرادی صورت می گیرد که در بهینه سازی سایت، تجربه و دانش لازم را دارند و می توانند رهبری و هدایت یک تیم را به منظور ارتقای سایت بر عهده گیرند و سبب شوند تا بازدید کاربران از وب سایت بیشتر شده و در نهایت آن کسب و کار، فروش و یا ارائه ی خدمات بیشتری را تجربه نماید. سئو تیم افتخار دارد در این مسیر از ابتدا تا انتها حامی و پشتیبان سایت شما بوده و با به کارگیری آخرین روش ها و آنالیز دقیق سایت، شما را در رسیدن به بهترین رتبه یاری نماید و به جریان پایداری از مشتریان و فروش بیشتر دست پیدا کنید.

سئو تیم با بهینه سازی سایت باعث می گردد که جستجو و استفاده از سایت شما آسانتر و سریع تر شده و در رتبه آن در نتایج بهبود یابد. من کمک می کنم تا در گوگل و سایر موتورهای جستجو بیشتر و بهینه تر دیده شوید یادتان باشد هر دیده شدنی منجر به فروش یا افزایش راندمان کسب و کار شما نمی شود! در نتیجه وجود یک مشاوره S.E.O می تواند به شما کمک کند تا با بهره گیری از دانش و تجربه ی آن مشاور، سایت خود را در سمتی به حرکت در آورید که مورد قبول گوگل باشد و برای کاربران نیز مفید و جذاب باشد و در نهایت فروش و سود شما به واسطه ی سایتتان افزایش یابد.

این استراتژی برای هر پروژه با توجه به موقعیت فعلی و بازار کاربران هدف آن متفاوت است و نمی شود برای تمامی پروژه ها یک نسخه واحد پیچید و همه پروژه را با یک روش به موفقیت رساند. سئو تیم به نوعی سایت شما را در قالب خانه ای می داند که نیاز به تغییرات و استانداردسازی دارد و همواره بر آن است محیطی کاربر پسند و زیبا برای کاربران شما تهیه نمایند.

یا ممکن است شما پروژه ای دارید که کاملا جلو رفته و در جایی دچار مشکل شده اید حرکت کلمات در گوگل را تجربه نمی کنید باز هم ما به شما پیشنهاد مشاوره سئو می دهیم. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که در همه روش های سئو، علاوه بر نیاز به تخصص و مهارت، برنامه زمان بندی شده و داشتن صبر بسیار حائز اهمیت است. بهبود مستمر سئو بسیار مهم است، چراکه می تواند تاثیر مثبتی بر نحوه کرول شدن (crawl) و ایندکس شدن سایت شما داشته باشد.

با توجه به این موضوع یکی از مسائلی که افراد در هنگام بهینه سازی و افزایش رتبه سایت خود باید به آن توجه ویژه داشته باشند استفاده از یک مشاور و مشاوره سئو خوب و مناسب می باشد تا درنتیجه بتواند از روشها و استراتژیهای مناسب و ایده آل به منظور بهینهسازی هرچه بهتر از سایت مورد نظر خود بهره ببرند چراکه در صورتیکه از روشها و استراتژی های بد برای سئو استفاده نموده و بخواهند از مشاوره غیر ایدهآل استفاده نمایند ممکن است شرایط شان در لیست سیاه موتورهای جستجو قرار گرفته که این شرایط ممکن است حالتی موقتی و یا دائم پیدا کند که همچنین خلاص شدن و رهایی از این شرایط نیز بسیار دشوار بوده و در برخی مواقع امکان پذیر نمی باشد و سایت مورد نظر برای همیشه از لیست جستجوی موتورهای جستجوگر حذف می گردد.

کپی کردن: بسیاری از وب مسترها در ابتدای طراحی سایت، برای زیباسازی سایت روی طراحی، گرافیک و کدهای فانتری تمرکز می کنند همزمان آنها کپی محتوای دیگران را در سایت خود قرار می دهند که این از نظر سئو بسیار بد است. در چه مواردی استفاده از مشاوره سئو توسط فرد صاحب کسب و کار و استفاده از رهنمودهای آن برای فرد حساب کسب و کار می تواند اطلاعات بسیار مفیدی را ایجاد نموده و با به کارگیری فرآیندها و گزینههای پیش رویی که مشاوره سئو به فرد صاحب سایت ارائه می نماید فرد میتواند مسیر تعیین شده توسط مشاوره سئو را پیش گرفته و کار خود را شروع کند و این مسیر را تا رسیدن به هدف مورد نظر ادامه داده و در این مسیر بدانند که چه کارهایی را باید انجام داد و چه کارهایی را نباید انجام داد.

مشاور سئو پس از آنالیز و تحلیل دقیق سایت، استراتژی کلی و جزئیاتی را که لازم است در نظر گرفته شوند را در تمامی مراحل پروژه به اطلاعتان میرساند اما وظیفه اجرایی کردن این راهکارها و استراتژیها به عهده خودتان خواهد بود. اهمیت سئو سایت از دو نقطه نظر قابل توجه است. در ادامه از این مطلب از سایت سئو تیم سعی داریم با بیان اهمیت و کاربردهای سئو، در مورد این روش جذب مشتری از طریق سایت ، کامل تر صحبت نماییم. اینکه محصولات و خدمات چگونه در سایت معرفی شوند و مهمتر از آن توسط مخاطب هدف شما دیده شود از اهمیت بالایی برخوردار است.

اول اینکه با بهینه سازی سایت، تجربه کاربر از سایت بهتر شده و امکان حضور بیشتر کاربر در سایت فراهم می شود و شانس تبدیل شدن بازدید کننده به مشتری افزایش می یابد. همکاری داشته است. البته کلمات کلیدی این وب سایت ها، اغلب کلمات خیلی سختی نیستند اما اینکه سایت های گفته شده با این اعتبار بالا، با تیم سئوکار همکاری داشته اند، مطمئنا یک نقطه عطف و مثبت در کارنامه آنهاست. علاوه بر این با بهبود رتبه شما در موتور جستجوی گوگل، شناسایی کسب و کار شما خیلی راحت تر صورت می گیرد.

دو تن از کارشناسان سئو (بهینه سازی موتور جستجو) و کارمندان ارشد سابق گوگل، بیش از 14 سال تجربۀ خود را در جستجوی کیفی گوگل در اختیار دیگران قرار می دهند. از دیگر خدمات سئو تیم شامل: رفع جریمه گوگل، بازاریابی محتوا، گزارش سئو، لینک سازی است. ممکن است که شما به هر دلیل، فرصت و یا تجربه انجام سئو سایت را نداشته باشید، در این صورت، تمامی فرآیند تولید محتوا و سئو توسط شرکت همیار سیستم انجام خواهد شد که جزئیات و زمانبندی آن به صورت جزئی، در قرارداد سئو همیار سیستم ذکر می شود.

برای این کار دو راه وجود دارد به صورت طبیعی یا از طریق خریدن تبلیغات گوگلی که به Google Ads معروف است. در این بخش ما به تحلیل سرچ کنسول شما می پردازیم و مشکلاتی که شما در طی پروژه سئو سایت خود با آن مواجه شده اید را تحلیل کرده و راه کار های حل مشکل را به شما ارائه خواهیم داد. همانطور که اشاره شد، در صورت عدم حضور در صفحات نخست موتورهای جستجو، قسمت عظیمی از بازدید و مشتریان از دست خواهند رفت و تمام تلاش های شما در بازاریابی بی نتیجه خواهند ماند.گروه سئو تیم با کوله باری از تجربه در زمینه سئو همراه شماست تا سئوی سایت شما از لحاظ تکنیکی و فنی انجام داده وبا سرعتی چند برابر در دنیای وب بدرخشید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن