معرفی 10 تلویزیون هوشمند برتر شیائومی +فیلم+عکس

شیائومی یک شرکت چینی است که مدت هاست در زمینه تولید گوشی تلفن همراه و وسایل صوتی و تصویری و هوشمند فعالیت دا

توسط AKHSHIJNEWS در 28 آذر 1401

تلویزیون شیائومی

شیائومی یک شرکت چینی است که مدت هاست در زمینه تولید گوشی تلفن همراه و وسایل صوتی و تصویری و هوشمند فعالیت دارد. که اخیرا پا به عرصه تولید تلویزیون گذاشته است.تلویزیون هوشمند شیائومی یکی از برگ برنده های این برند است اما فقط این نیست. شیائومی قصد رقابتی فراگیر با ال جی و سامسونگ را دارد. اما چه امکاناتی در تلویزیون های شیائومی قرار گرفته است؟ در این مقاله قصد داریم به صورت کامل به بررسی تلویزیون های شیائومی و مزایا و معایب آن ها بپردازیم.

شیائومی معمولا در تلویزیون های خود از پنل VA استفاده می‌کند بنابراین این تلویزیون ها کنتراست خوبی دارند. در تلویزیون های شیائومی از سیستم عامل اندروید استفاده شده است که علاوه بر کارایی آسان و با سرعت بالا، دسترسی به برنامه های آن هم آسانتر است. تلویزیون های LED این شرکت معمولا از نور پس زمینه Direct استفاده می‌کنند و با این حال توانسته‌اند میزان روشنایی خوبی در صفحه نمایش ایجاد کنند.

تلویزیون های شیائومی در 3 دسته QLED و OLED و LED طبقه بندی می‌شوند. این شرکت برای اولین بار توانست یک تلویزیون با پنل اولد به صورت شفاف تولید کند که دارای قابلیت تولید انبوه باشد، این محصول گرانقیمت و لوکس، زمانی که خاموش باشد می‌توانید به راحتی پشت پنل تلویزیون را مشاهده کنید که نشان از قدرت فنی و تکنولوژی بالای این شرکت دارد.

 

فاکتور های مهم در تلویزیون شیائومی

در زمان تهیه تلویزیون شیائومی باید به بسیاری موارد توجه کنید که شما ررا به این نتیجه برساند که آیا این تلویزیون را می توانید بخرید یا نه؟ و یا اینکه امکاناتی که من از یک تلویزیون به عنوان یک کاربر دارم را این برند جواب گو می باشد و هزاران سؤال بی جواب دیگر این آشفتگی فکری را از شما دور کند و برای تهیه آن سؤالبه سراغ موردی بروید که از قبل راجع‌به سؤالآن تحقیق کرده اید.

  • کیفیت تصویر تلویزیون
  • ریموت کنترل هوشمند
  • قابلیت های تلویزیون شیائومی
  • پردازنده به کار رفته و سرعت پردازشگر
  • سیستم عامل هوشمند و دسترسی ها
  • قیمت مناسب تلویزیون شیائومی
  • تنوع سایزبندی و صفحه نمایش
    در نقد و بررسی تلویزیون شیائومی نسبت به برندهایی همچون ال جی و سونی از قیمت مناسب تری برخوردار است و با توجه به کیفیت تصویر خوب و امکاناتی که دارد این هزینه کاملاً عالی و به صرفه تلقی می شود و طرفداران بسیار زیادی را به همین دلیل به سمت خود سوق داده است. در این تلویزیون شما مدل های LED, QLED را مشاهده خواهید کرد، که هر کدام از این موارد را می توانید مطابق با نیازهای خود انتخاب کنید.

قیمت تلویزیون هوشمند شیائومی

تلویزیون هوشمند شیائومی اخیرا جای خود را در بین لوازم خانگی افراد باز کرده است. شیائومی یکی از شرکت بزرگ چین است که انواع لوازم دیجیتال را تولید می‌کند. این برند گجت‌های پرطرفدار و به‌صرفه‌ای را به بازار عرضه می‌کند. در سال‌های اخیر شیائومی توانسته با برندهای بزرگی مثل سامسونگ رقابت کند. تنوع محصولات شیائومی باعث می‌شود که طیف وسیعی از کاربران بتوانند از محصولات این برند استفاده کنند.

معرفی تلویزیون‌های Xiaomi

تلویزیون های شیائومی(Xiaomi Smart TV) از جمله محصولات جدید و باکیفیت کمپانی شیائومی است که محبوبیت آن بین خریداران تلویزیون افزایش یافته است. این تلویزیون ها در سری های 4s, 4x و QLED Q1 به صورت گلوبال هم اکنون عرضه شده اند. تلویزیون شیائومی 65 اینچ محبوب ترین سایز بوده و بیشترین سهم خرید تلویزیون هوشمند شیائومی را دارد.

خرید تلویزیون هوشمند شیائومی

تلویزیون هوشمند شیائومی

  • تلویزیون‌های 4S: تلویزیون‌های mi TV 4S را می‌توان یکی از پرفروش‌ترین سری‌های تلویزیون هوشمند شیائومی دانست. این تلویزیون‌ها برای مناطق و کشورهای مختلفی ساخته می‌شوند. پنل همه این تلویزیون‌ها از نوع IPS است که قیمت مناسبی نسبت به سایر سری‌ها دارند.
  • تلویزیون‌های 4X: این سری نسبت به 4S جدیدتر است و نمایشگر آن کمی با کیفیت‌تر ساخته شده است. این تلویزیون‌ها توانایی بیشتری در نمایش رنگ‌ها دارند. همچنین حافظه داخلی تلویزیون‌های این سری از 4S بیشتر است.
  • تلویزیون‌های P1: این سری را می‌توان میان‌رده‌ای با امکانات پرچمدار دانست. امکانات بسیار خوب سری تلویزیون‌های P1 و رفع مشکلات سری‌های قبلی، این تلویزیون را به گزینه‌های جذابی تبدیل می‌کند. طراحی بدون قاب، پشتیبانی از نمایش طیف رنگی گسترده و فناوری‌هایی مانند HDR10+ ارزش خرید تلویزیون‌های این سری را بسیار بالا می‌برد.
  • تلویزیون‌های Q1: این سری را می‌توان سری پرچمدار تلویزیون‌های شیائومی دانست. شیائومی با تولید این تلویزیون‌ها قدرت خود را به رخ رقیبانش کشیده است و به راحتی می‌تواند با این سری در عرصه بین‌المللی رقابت کند. قیمت مناسب این تلویزیون در کنار امکانات بسیار پیشرفته، این تلویزیون را به یک شاهکار تبدیل کرده است.

ویژگی‌ها و امکانات Xiaomi Smart TV

تلویزیون هوشمند به دلیل داشتن سیستم عامل اندروید، درگاه‌های متنوع و کیفیت تصویر عالی جزو مهمترین ویژگی‌های این محصولات است.

  1. کیفیت تصویر: پنل تصویر این تلویزیون‌ها دارای کیفیت ساخت بالایی است. معمولا میزان کنتراست آن‌ها بسیار بالاست. همچنین قابلیت پخش بیش از ١٠ میلیون رنگ را دارند. کیفیت تصویر 4K و Full-HD که توسط این تلویزیون‌ها ارائه می‌شود بسایر دلپذیر است. این امر باعث می‌شود که جزئیات بیشتری از تصویر نمایش داده شود.
  2. کیفیت صدا: بلندگوهای به کار رفته در تلویزیون های هوشمند شیائومی دارای دو کانال خروجی صداست. توان بلندگوها معمولا ١٠ وات یا بیشتر است که باعث می‌شود که صدا با کیفیت بسیار بالایی به گوش شما برسد.
  3. سخت افزار: سیستم عامل اندروید به همراه مقدار کافی رم و حافظه داخلی باعث می‌شود که قدرت پردازش تلویزیون بسیار بالا باشد. بهره‌گیری از پردازنده‌های مرکزی قدرتمند، باعث می‌شود که شما با راحتی بتوانید وبگردی کنید. همچنین بازی‌های مورد علاقه خود را روی تلویزیون نصب کنید!

مزایای تلویزیون شیائومی

تلویزیون هوشمند

شیائومی به طور رسمی فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات لوازم خانگی آغاز کرده است و زنگ خطر را برای رقیبان اصلی خود به صدا درآورده است. از آنجا که شیائومی محصولات خود را در مدل های متنوع و قیمت مناسب عرضه بازار می کند، می تواند تلنگری برای مدعیان اصلی بازار لوازم خانگی از جمله سامسونگ، ال جی، سونی و سایر برندهای خوش نام باشد که تا به امروز فعالیت داشته اند.

شیائومی همانطور که در بخش ساخت گوشی های باکیفیت، موفق عمل کرد می تواند در زمینه تولید لوازم خانگی و علی الخصوص تلویزیون موفقیت های خود را تکرار کند و به عنوان یکی از بهترین برندها برای خرید تلویزیون به کاربران معرفی شود.

شیائومی که در ابتدای تولید و معرفی تلویزیون های خود قرار دارد، مدل های بسیاری از این برند چینی در بازار موجود نیستند و همین امر سبب می شود تا بررسی تلویزیون شیائومی تا حدودی سخت باشد. اما با وجود این معضل، در این بخش به ویژگی ها و مزایای تلویزیون شیائومی اشاره خواهیم نمود.

قیمت مقرون به صرفه تلویزیون شیائومی

یکی از مواردی که با شرایط اقتصادی اکنون برای کاربران بسیار مهم تلقی می شود، قیمت است. یکی از مزایای تلویزیون شیائومی که سبب محبوبیت آن در بین کاربران شده است قیمت مناسب تلویزیون شیائومی به نسبت سایر مارک های موجود در بازار است. این شرکت علیرغم فناوری ها و امکاناتی که برای محصولات خود در نظر گرفته با بهترین رِنج قیمت بازار تلویزیون های خود را عرضه می کند که برای آن دسته از افراد که هزینه را در نظر می گیرند یکی از بهترین پیشنهادها خواهد بود. اکنون اگر قصد انتخاب تلویزیون با ابعاد بزرگ و همچنین بهترین قیمت را دارید، خرید تلویزیون ۵۵ اینچ شیائومی یک گزینه بسیار عالی برای شما خواهد بود.

دکوراسیون شیک و جذاب با تلویزیون های شیائومی

تلویزیون های شیائومی در مدل های مختلف و با سایز بندی و کیفیت تصویرهای متفاوتی تولید می شود تا دست مخاطبان را در انتخاب و خرید تلویزیون باز بگذارد. شیائومی در ساخت تلویزیون های خود به بخش طراحی توجه ویژه ای داشته چرا که بر این مسئله واقف است که طراحی زیبای یک محصول تا چه میزانی می تواند بر انتخاب کاربر اثر گذار باشد که از همین رو شیائومی توانسته به این معیار بسیار مهم حاشیه‌ای توجه داشته باشد و تلویزیون های خود را در فریم های زیبا و بسیار ظریف طراحی کند.

 

برترین عملکرد با پردازنده Cortex

پردازش تصاویر تلویزیون نیاز به یک پردازشگر قدرتمند دارد تا تصاویر را بدون نویز و با جزئیات کامل به نمایش مخاطب درآورد که از این رو شیائومی از پردازنده قدرتمند Cortex A57 چهار هسته ای 64 بیت برای پردازش تصاویر، در تلویزیون های خود استفاده کرده است و از طرفی برای بهبود سطح تماشای بیننده، از پردازنده گرافیکی Mali نیز بهره می گیرد که فعالیت این دو پردازنده مرکزی و گرافیکی در تلویزیون های شیائومی در کنار هم سبب می شود تا تصاویر با وضوح و جزئیات بالاتری به نمایش مخاطب درآیند و لذت تماشا را برای مخاطب به ارمغان آورند.

وضوح بهتر با گستردگی زاویه دید شیائومی

یکی از تجربیات بسیار لذت بخشی که می توان با تلویزیون 4k شیائومی کسب کرد، تماشای راحت و بدون افت کیفیت از زوایای مختلف است که می تواند در نوع جالب توجه باشد. یکی از مزایای تلویزیون های شیائومی ارائه زاویه دید گسترده ۱۷۸ درجه است که در تمامی مدل های شیائومی این امکان فراهم آمده است تا بتوانید از زاویه های بسته نیز بتوانید بدون افت کیفیت به تماشای نمایشگر تلویزیون بپردازید که این امر سبب می شود تا از جمع شدن در مرکز تلویزیون جلوگیری شود.

بهره مندی از جدیدترین سیستم عامل با تلویزیون های شیائومی

شیائومی برای ایجاد تعامل بیشتر با کاربران خود و دسترسی آسان تر مخاطبان به محتوای مورد نظر خود، از سیستم عامل محبوب اندروید بهره گرفته است. سیستم عامل اندروید محبوب ترین سیستم عامل حال حاضر دنیای ارتباطات به حساب می آید که می تواند رابط کاربری ساده و در عین حال حرفه ای بین کاربر و تلویزیون باشد.

علاوه براین، تلویزیون اسمارت شیائومی دارای بسیاری از برنامه ها و سرگرمی های مختلفی است که شما با توجه به در اختیار داشتن حافظه داخلی ۸ گیگابایت می توانید سرگرمی های مورد علاقه خود را بر روی تلویزیون نصب کنید و اوقات فراغت خود را با شیوه ای متفاوت سپری کنید.

لذت بردن از جذابیت و شکوه یک صوت

کیفیت صوتی از مهم ترین بخش های تلویزیون به شمار می آید که می تواند لذت و هیجانات تماشای فیلم ها و اجرای بازی ها را دو چندان کند. خوشبختانه در تلویزیون های شیائومی شاهد این موضوع بودیم که به بخش صوتی توجه ویژه ای شده و از فناوری های قدرتمند صوتی همچون Dolby Audio , Dolby Atmos و DTS بهره گرفته شده است. به جرات می توان گفت که یکی از درخشان ترین بخش های تلویزیون های شیائومی، کیفیت صوتی است که می تواند در کنار کیفیت تصویر تلویزیون تجربه ای سینمایی را برای شما به ارمغان آورد.

دسترسی سریع و آسان با ریموت کنترل هوشمند

شیائومی تلویزیون های هوشمند خود را به ریموت کنترل هوشمند مجهز ساخته است و این بستر را فراهم آورده تا دسترسی سریع تری را به محتوای داخل تلویزیون و دنیای وب داشته باشید. ریموت هوشمند به شما این امکان را می بخشد تا از طریق فرمان صوتی تلویزیون خود را کنترل کنید یا خود به شیوه ای ساده تری به دنیای وب دسترسی پیدا کنید.

اتصالات، پورت های ورودی و خروجی TV شیائومی

شیائومی نیز همانند دیگر شرکت های تولید کننده، پورت ها و درگاه هایی را برای ارتقاء کیفیت تصویر و صوت بر روی تلویزیون های خود تعبیه کرده است. طراحی پورت USB موجب شده تا کاربران بتوانند به تمام علاقه مندی های خود اعم از موسیقی، فیلم یا هر محتوای دیگر دسترسی بسیار راحتی داشته باشند.
قرار گرفته شدن تلویزیون های شیائومی به درگاه ارتباطی HDMI از دیگر ویژگی های بارزی است که بعد از اتصال کابل به این پورت، کاربران می توانند کیفیت صوت و تصویر محتوای خود را تا حد بسیار زیادی ارتقاء دهند. از دیگر ورودی و خروجی هایی که تلویزیون شیائومی به آنها مجهز شده است، سوکت شبکه RJ45، ورودی AV، خروجی هدفون و ورودی های آنتن است. با توجه به عملکرد و کارایی هر کدام از این درگاه ها شما می توانید در نهایت با یک خروجی ایدئال و بی نظیر مواجه شوید. یکی از نکاتی که جای دارد در این بخش به آن اشاره کنیم، قاب پشت تلویزیون شیائومی است که مدل بر روی یک برچسب درج شده و می توانید مدل تلویزیون خود را شناسایی کنید. در مقاله چگونه مدل تلویزیون خود را بفهمیم به راه حل های بیشتری برای تشخیص مدل تلویزیون اشاره شده است.

معایب تلویزیون شیائومی

تلویزیون هوشمند شیائومی

تلویزیون های شیائومی به دلیل برخورداری از حداقل امکانات و فناوری وهمچنین قیمت مقرون به صرفه ای که دارند توانسته اند به یکی از خوش فروش ترین ها در میان هم رده های خود تبدیل شوند. اما باید متذکر شویم شیائومی در تعبیه کردن برخی از فناوری ها عملکرد موفقی نداشته و همین امر موجب شده تا این موارد به عیوب تلویزیون شیائومی تبدیل شوند که در ادامه بیشتر درباره آنها توضیح داده ایم.

نویز موجود در کیفیت تصویر

شیائومی در بخش کیفیت تصویر تلویزیون های خود آنچنان که انتظار می رفت، قدرتمند ظاهر نشده است چرا که در بخش کیفیت تصویر شاهد هستیم که شیائومی از فناوری های قدرتمندی بهره نگرفته و همین امر خود سبب شده تا تلویزیون های شیائومی آنطور که انتظار می رفت در بخش کیفیت تصویر قدرتمند ظاهر نشوند. البته که باید عنوان کرد شیائومی هنوز در ابتدای کار خود قرار دارد و با گذشت زمان قطعا می تواند در ادامه کار خود حرف های بسیاری برای رقابت با رقبای اصلی این زمینه داشته باشد، به طوری که کیفیت تصویر تلویزیون شیائومی به یکی از برترین ها در بین تلویزیون ها شناخته شود.

تأخیر در نرخ بروزرسانی

یکی از معایب چشمگیری که در مدل تلویزیون های شیائومی متوجه آن شدیم، نرخ بروزرسانی صفحه نمایشگر بود. بارها برای شما نیز اتفاق افتاده است که در هنگام تماشای فیلم های اکشن یا خود اجرای بازی های سریع، نمایشگر شما با تاخیر در بروزرسانی تصویر روبرو شده باشد و از شما در مسابقات بازی یک بازنده ساخته باشد. متاسفانه شیائومی در نرخ بروزرسانی تصاویر آنطور که باید و شاید حرفه ای عمل نکرده است و نرخ بروزرسانی صفحه در آنها برابر با ۶۰ هرتز است که عملا برای گیمرها نمی تواند خبر خوشایندی باشد.

معرفی چند مدل پرفروش تلویزیون های شیائومی

در ادامه با تو جه تنوع محصولات شیائومی با سبک سنگین کردن  و بررسی تلویزیون های شیائومی دست به انتخاب چند مدل با کیفیت و محبوب و پر فروش شیائومی زدیم. چون تنوع و تعداد محصولات زیاد است ما بهرترین هار رو به شما معرفی میکنیم. با کالی ناب همراه باشید.

تلویزیون ۶۵ اینچ هوشمند شیائومی مدل Mi LED TV 4S 65

 

 

  • مشخصات پنل: اندازه ٦٥ اینچی از نوع IPS با کیفیت تصویر 4K
  • مشخصات تصویر: کنتراست بالا، نرخ بازسازی ٦٠ هرتز، زاویه دید ١٧٨ درجه
  • تکنولوژی نمایش: +HDR10 و Motion Smoothing و Local Dimming
  • چیپ ست: پردازنده ی 64 بیتی ARM Cortex-CA55 با گرافیک Mali 470
  • حافظه: 2 گیگ رم و 16 گیگ هارد حافظه
  • سیستم عامل: نسخه ی 9 اندرويد
  • امکانات ویژه: گیرنده های DVB-S2 و DVB-T2 و DVB-C2، دارای کنترل بلوتوثی دارای اعداد

زیبایی و کارآیی تلویزیون‌های شیائومی باعث شده است تا طی چند سال اخیر، روز به روز بر محبوبیت این تلویزیون‌ها افزوده شود. تلویزیون هوشمند شیائومی مدل Mi LED TV 4S 65 با کیفیت تصویر ۴K و امکانات فراوانی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد، آنرا تبدیل به یک تلویزیون جادویی کرده است. در کلیپ زیر برخی از امکانات این تلویزیون نمایش داده شده است.

کیفیت صدای دالبی، درگاه‌های ارتباطی متنوع و امکان اتصال به اینترنت تنها بخشی از امکانات فوق العاده‌ی این تلویزیون ۵۵ اینچی است. با توجه به ویژگی‌های این نوع از تلویزیون‌ها باید گفت که قیمت تلویزیون شیائومی نسبت به سایر برندهای بسیار مناسب‌تر است.

خرید تلویزیون هوشمند شیائومی با کیفیت ۴K می‌تواند کیفیت زندگی شما را به شکلی زیبا تغییر دهد.

  • نصب آسان
  • امکان اتصال به دیوار
  • امکانات فراوان
  • کیفیت تصویر عالی

تلویزیون ۶۵ اینچ هوشمند شیائومی مدل Mi TV 4X 65

  • مشخصات پنل: اندازه ٦٥ اینچی از نوع IPS با کیفیت تصویر 4K
  • مشخصات تصویر: کنتراست بالا، نرخ بازسازی ٦٠ هرتز، زاویه دید ١٧٨ درجه
  • تکنولوژی نمایش: +HDR10 و Local Dimming و MEMC و HLG
  • چیپ ست: پردازنده ی 64 بیتی ARM Cortex-CA55 با گرافیک Mali 470
  • حافظه: 2 گیگ رم و 16 گیگ هارد حافظه
  • سیستم عامل: نسخه ی 9 اندرويد
  • امکانات ویژه: گیرنده های DVB-S2 و DVB-T2 و DVB-C2، دارای کنترل بلوتوثی

زیبایی و کارآیی تلویزیون‌های شیائومی باعث شده است تا طی چند سال اخیر، روز به روز بر محبوبیت این تلویزیون‌ها افزوده شود. تلویزیون هوشمند شیائومی مدل Mi TV 4X 65 با کیفیت تصویر ۴K و امکانات فراوانی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد، آنرا تبدیل به یک تلویزیون جادویی کرده است. در کلیپ زیر برخی از امکانات این تلویزیون نمایش داده شده است.

کیفیت صدای دالبی، درگاه‌های ارتباطی متنوع و امکان اتصال به اینترنت تنها بخشی از امکانات فوق العاده‌ی این تلویزیون ۶۵ اینچی است. با توجه به ویژگی‌های این نوع از تلویزیون‌ها باید گفت که قیمت تلویزیون شیائومی نسبت به سایر برندهای بسیار مناسب‌تر است.

هر درگاهی که به آن نیاز دارید در پشت تلویزیون قرار دارد. حتی می‌توانید از بلوتوث برای اتصال دستگاه‌های مورد نیاز خود استفاده کنید.

صدایی با کیفیت و بدون لرزش را خواهید شنید. بلندگوهای ١٠ واتی به کار رفته در این مدل بسیار حساس و عالی طراحی شده‌اند.

صفحه نمایش با استفاده از موتور تصویر Vivid، دقت رنگ و شادابی رنگی فوق العاده ای را ارائه می دهد. ۴K HDR تصاویر واقعی را با کنتراست بی‌نهایت، درخشندگی قدرتمند و رندر رنگی بی‌نظیر بازسازی می‌کند.

تلویزیون ۵۵ اینچ هوشمند شیائومی مدل Mi TV Q1E 55

 

  • مشخصات پنل: اندازه ٥٥ اینچی از نوع IPS با کیفیت تصویر 4K
  • مشخصات تصویر: 60 هرتز، زاویه ی دید 178 درجه، 10 بیت عمق پنل، کنتراست 1:100000
  • تکنولوژی نمایش: +HDR10 و HDR10 و Local Dimming و MEMC و HLG
  • چیپ ست: پردازنده ی 64 بیتی MediaTek MT9611 با گرافیک Mali G52 MP2
  • حافظه: 2 گیگ رم و 32 گیگ هارد حافظه
  • سیستم عامل: نسخه ی 10 اندرويد
  • امکانات ویژه: گیرنده های DVB-S2 و DVB-T2 و دارای کنترل بلوتوثی، سیستم صوتی 2 اسپیکر، 2 تیوتر و 4 ووفر

تلویزیون یکی از مهمترین وسایل خانه است. تلویزیون می‌تواند سینما، مانیتور بازی یا تبدیل به نمایشگر کاری شما شود. بنابراین باید هنگام خرید تلویزیون شیائومی دقت کرد و با توجه به نیاز خود بهترین مدل را تهیه نمایید. تلویزیون هوشمند شیائومی مدل Mi TV Q1E 55 یک انتخاب ایده‌آل برای شما خواهد بود. امکاناتی که این تلویزیون در اختیار شما قرار می‌دهد باور نکردنی است.

شیائومی Q1E 55 اینچی از صفحه نمایش QLED با ۱٫۰۷ میلیارد رنگ و ۹۷ درصد DCI-P3 استفاده می کند که رنگ های واقعی را ارائه می دهد.

رزولوشن فوق‌العاده ۴K تصاویری چهار برابر واضح‌تر از تلویزیون‌های معمولی FHD ارائه می‌کند که به جزئیات واضح‌تر و کیفیت تصویر بهتر اجازه می‌دهد.

Vision® و HDR 10+ پشتیبانی می شوند و سطوح روشنایی و رنگ استثنایی را بدون توجه به تصویر ارائه می دهند.

فناوری MEMC به کار گرفته شده وضوح تصاویر پویا را تا حد زیادی بهبود می بخشد و به جلوگیری از لرزش تصاویر با حرکت سریع کمک می کند. هنگام تماشای فیلم‌های ورزشی یا اکشن یا انجام بازی‌ها، با تاری حرکتی کمتر، تجربه تماشای Smooth داشته باشید.

طراحی بدون حاشیه نسبت صفحه نمایش به بدنه بالاتری نسبت به تلویزیون های معمولی دارد. هنگامی که صفحه نمایش روشن است، به سختی می توانید مرز تصویر را احساس کنید و تجربه بصری خالص تری داشته باشید.

تلویزیون ۵۵ اینچ هوشمند شیائومی مدل Mi TV P1 55

 

  • مشخصات پنل: اندازه ٥٥ اینچی از نوع IPS با کیفیت تصویر 4K
  • مشخصات تصویر: کنتراست بالا، نرخ بازسازی ٦٠ هرتز، زاویه دید ١٧٨ درجه
  • تکنولوژی نمایش: +HDR10 و Local Dimming و MEMC و HLG
  • چیپ ست: پردازنده ی مدیاتک 9611 چهار هسته ای A55 و گرافیک Mali G52 MP2
  • حافظه: 2 گیگ رم و 16 گیگ هارد حافظه
  • سیستم عامل: نسخه ی 10 اندرويد (با قابلیت Patch Wall)
  • امکانات ویژه: گیرنده های DVB-S2 , DVB-C و DVB-T2 ، دارای کنترل بلوتوثی

زیبایی و کارآیی تلویزیون‌های شیائومی باعث شده است تا طی چند سال اخیر، روز به روز بر محبوبیت این تلویزیون‌ها افزوده شود. تلویزیون هوشمند شیائومی مدل Mi TV P1 55 با کیفیت تصویر ۴K و امکانات فراوانی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد، آنرا تبدیل به یک تلویزیون جادویی کرده است. در کلیپ زیر برخی از امکانات این تلویزیون نمایش داده شده است.

کیفیت صدای دالبی، درگاه‌های ارتباطی متنوع و امکان اتصال به اینترنت تنها بخشی از امکانات فوق العاده‌ی این تلویزیون ۵۵ اینچی است. با توجه به ویژگی‌های این نوع از تلویزیون‌ها باید گفت که قیمت تلویزیون شیائومی نسبت به سایر برندهای بسیار مناسب‌تر است.

هر درگاهی که به آن نیاز دارید در پشت تلویزیون قرار دارد. حتی می‌توانید از بلوتوث برای اتصال دستگاه‌های مورد نیاز خود استفاده کنید.

صدایی با کیفیت و بدون لرزش را خواهید شنید. بلندگوهای ١٠ واتی به کار رفته در این مدل بسیار حساس و عالی طراحی شده‌اند.

 

تلویزیون ۵۵ اینچ هوشمند شیائومی مدل Mi LED TV 4S 55

  • مشخصات پنل: اندازه ٥٥ اینچی از نوع IPS با کیفیت تصویر 4K
  • مشخصات تصویر: کنتراست بالا، نرخ بازسازی ٦٠ هرتز، زاویه دید ١٧٨ درجه
  • تکنولوژی نمایش: +HDR10 و Local Dimming و MEMC و HLG
  • چیپ ست: پردازنده ی 64 بیتی ARM Cortex-CA55 با گرافیک Mali 470
  • حافظه: 2 گیگ رم و 8 گیگ هارد حافظه
  • سیستم عامل: نسخه ی 9 اندرويد
  • امکانات ویژه: گیرنده های DVB-S2 و DVB-T2 و DVB-C2، دارای کنترل بلوتوثی

زیبایی و کارآیی تلویزیون‌های شیائومی باعث شده است تا طی چند سال اخیر، روز به روز بر محبوبیت این تلویزیون‌ها افزوده شود. تلویزیون هوشمند شیائومی مدل Mi LED TV 4S 55 با کیفیت تصویر ۴K و امکانات فراوانی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد، آنرا تبدیل به یک تلویزیون جادویی کرده است. در کلیپ زیر برخی از امکانات این تلویزیون نمایش داده شده است.

کیفیت صدای دالبی، درگاه‌های ارتباطی متنوع و امکان اتصال به اینترنت تنها بخشی از امکانات فوق العاده‌ی این تلویزیون ۵۵ اینچی است. با توجه به ویژگی‌های این نوع از تلویزیون‌ها باید گفت که قیمت تلویزیون شیائومی نسبت به سایر برندهای بسیار مناسب‌تر است.

هر درگاهی که به آن نیاز دارید در پشت تلویزیون قرار دارد. حتی می‌توانید از بلوتوث برای اتصال دستگاه‌های مورد نیاز خود استفاده کنید.

صدایی با کیفیت و بدون لرزش را خواهید شنید. بلندگوهای ١٠ واتی به کار رفته در این مدل بسیار حساس و عالی طراحی شده‌اند.

 

تلویزیون ۵۰ اینچ هوشمند شیائومی مدل Mi TV P1 50

  • مشخصات پنل: اندازه ٥٠ اینچی از نوع PVA با کیفیت تصویر 4K
  • مشخصات تصویر: کنتراست بالا، نرخ بازسازی ٦٠ هرتز، زاویه دید ١٧٨ درجه
  • تکنولوژی نمایش: +HDR10 و Local Dimming و MEMC و HLG
  • چیپ ست: پردازنده ی مدیاتک 9611 چهار هسته ای A55 و گرافیک Mali G52 MP2
  • حافظه: 2 گیگ رم و 16 گیگ هارد حافظه
  • سیستم عامل: نسخه ی 10 اندرويد (با قابلیت Patch Wall)
  • امکانات ویژه: گیرنده های DVB-S2 , DVB-C و DVB-T2 ، دارای کنترل بلوتوثی

زیبایی و کارآیی تلویزیون‌های شیائومی باعث شده است تا طی چند سال اخیر، روز به روز بر محبوبیت این تلویزیون‌ها افزوده شود. تلویزیون هوشمند شیائومی مدل Mi TV P1 50 با کیفیت تصویر ۴K و امکانات فراوانی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد، آنرا تبدیل به یک تلویزیون جادویی کرده است. در کلیپ زیر برخی از امکانات این تلویزیون نمایش داده شده است.

کیفیت صدای دالبی، درگاه‌های ارتباطی متنوع و امکان اتصال به اینترنت تنها بخشی از امکانات فوق العاده‌ی این تلویزیون ۵۵ اینچی است. با توجه به ویژگی‌های این نوع از تلویزیون‌ها باید گفت که قیمت تلویزیون شیائومی نسبت به سایر برندهای بسیار مناسب‌تر است.

هر درگاهی که به آن نیاز دارید در پشت تلویزیون قرار دارد. حتی می‌توانید از بلوتوث برای اتصال دستگاه‌های مورد نیاز خود استفاده کنید.

صدایی با کیفیت و بدون لرزش را خواهید شنید. بلندگوهای ١٠ واتی به کار رفته در این مدل بسیار حساس و عالی طراحی شده‌اند.

 

تلویزیون ۴۳ اینچ هوشمند شیائومی مدل Mi TV P1 43

 

  • مشخصات پنل: اندازه ٤٣ اینچی از نوع PVA با کیفیت تصویر 4K
  • مشخصات تصویر: کنتراست بالا، نرخ بازسازی ٦٠ هرتز، زاویه دید ١٧٨ درجه
  • تکنولوژی نمایش: +HDR10 و Local Dimming و MEMC و HLG
  • چیپ ست: پردازنده ی مدیاتک 9611 چهار هسته ای A55 و گرافیک Mali G52 MP2
  • حافظه: 2 گیگ رم و 16 گیگ هارد حافظه
  • سیستم عامل: نسخه ی 10 اندرويد (با قابلیت Patch Wall)
  • امکانات ویژه: گیرنده های DVB-S2 , DVB-C و DVB-T2 ، دارای کنترل بلوتوثی

زیبایی و کارآیی تلویزیون‌های شیائومی باعث شده است تا طی چند سال اخیر، روز به روز بر محبوبیت این تلویزیون‌ها افزوده شود. تلویزیون هوشمند شیائومی مدل Mi TV P1 43 با کیفیت تصویر ۴K و امکانات فراوانی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد، آنرا تبدیل به یک تلویزیون جادویی کرده است. در کلیپ زیر برخی از امکانات این تلویزیون نمایش داده شده است.

کیفیت صدای دالبی، درگاه‌های ارتباطی متنوع و امکان اتصال به اینترنت تنها بخشی از امکانات فوق العاده‌ی این تلویزیون ۵۵ اینچی است. با توجه به ویژگی‌های این نوع از تلویزیون‌ها باید گفت که قیمت تلویزیون شیائومی نسبت به سایر برندهای بسیار مناسب‌تر است.

هر درگاهی که به آن نیاز دارید در پشت تلویزیون قرار دارد. حتی می‌توانید از بلوتوث برای اتصال دستگاه‌های مورد نیاز خود استفاده کنید.

صدایی با کیفیت و بدون لرزش را خواهید شنید. بلندگوهای ١٠ واتی به کار رفته در این مدل بسیار حساس و عالی طراحی شده‌اند.

این طراحی پیشگامانه از سه طرف بدون حاشیه، نسبت صفحه نمایش به بدنه بالاتر و زاویه دید ۱۷۸ درجه را ارائه می دهد و تجربه تماشای فراگیرتر و لذت بخشی را ارائه می دهد.

 

تلویزیون ۳۲ اینچ هوشمند شیائومی مدل Mi TV P1 32

 

  • مشخصات پنل: اندازه ٣٢ اینچی از نوع PVA با کیفیت تصویر HD
  • مشخصات تصویر: کنتراست بالا، نرخ بازسازی ٦٠ هرتز، زاویه دید ١٧٨ درجه
  • تکنولوژی نمایش: NTSC 64% – ٨ بیت عمق رنگ
  • چیپ ست: پردازنده ی MSD6683 چهار هسته ای A53 و گرافیک Mali 470 MP3
  • حافظه: 1.5 گیگ رم و 8 گیگ هارد حافظه
  • سیستم عامل: نسخه ی 9 اندرويد
  • امکانات ویژه: گیرنده های DVB-S2 و DVB-T2 ، دارای کنترل بلوتوثی

زیبایی و کارآیی تلویزیون‌های شیائومی باعث شده است تا طی چند سال اخیر، روز به روز بر محبوبیت این تلویزیون‌ها افزوده شود. تلویزیون هوشمند شیائومی مدل Mi TV P1 32 با کیفیت تصویر HD و امکانات فراوانی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد، آنرا تبدیل به یک تلویزیون جادویی کرده است. در کلیپ زیر برخی از امکانات این تلویزیون نمایش داده شده است.

کیفیت صدای دالبی، درگاه‌های ارتباطی متنوع و امکان اتصال به اینترنت تنها بخشی از امکانات فوق العاده‌ی این تلویزیون ٣٢ اینچی است. با توجه به ویژگی‌های این نوع از تلویزیون‌ها باید گفت که قیمت تلویزیون شیائومی نسبت به سایر برندهای بسیار مناسب‌تر است.

هر درگاهی که به آن نیاز دارید در پشت تلویزیون قرار دارد. حتی می‌توانید از بلوتوث برای اتصال دستگاه‌های مورد نیاز خود استفاده کنید.

صدایی با کیفیت و بدون لرزش را خواهید شنید. بلندگوهای ۵ واتی به کار رفته در این مدل بسیار حساس و عالی طراحی شده‌اند.

 تلویزیون ٧۵ اینچ هوشمند شیائومی مدل Mi TV Q1 75 – QLED

لویزیون هوشمند شیائومی

  • مشخصات پنل: اندازه ٧٥ اینچی از نوع QLED با کیفیت تصویر 4K
  • مشخصات تصویر: کنتراست بالا، نرخ بازسازی ١٢٠ هرتز، زاویه دید ١٧٨ درجه
  • تکنولوژی نمایش: +HDR10 و Local Dimming و MEMC و HLG
  • چیپ ست: پردازنده ی 64 بیتی MediaTek MT9611 با گرافیک Mali G52 MP2
  • حافظه: 2 گیگ رم و 32 گیگ هارد حافظه
  • سیستم عامل: نسخه ی 10 اندرويد
  • امکانات ویژه: گیرنده های DVB-S2 و DVB-T2 و دارای کنترل بلوتوثی، سیستم صوتی 2 اسپیکر

زیبایی و کارآیی تلویزیون‌های شیائومی باعث شده است تا طی چند سال اخیر، روز به روز بر محبوبیت این تلویزیون‌ها افزوده شود. تلویزیون هوشمند شیائومی مدل Mi TV Q1 75 – QLED با کیفیت تصویر ۴K و امکانات فراوانی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد، آنرا تبدیل به یک تلویزیون جادویی کرده است. در کلیپ زیر برخی از امکانات این تلویزیون نمایش داده شده است.

کیفیت صدای دالبی، درگاه‌های ارتباطی متنوع و امکان اتصال به اینترنت تنها بخشی از امکانات فوق العاده‌ی این تلویزیون ٧۵ اینچی است. با توجه به ویژگی‌های این نوع از تلویزیون‌ها باید گفت که قیمت تلویزیون شیائومی نسبت به سایر برندهای بسیار مناسب‌تر است.

هر درگاهی که به آن نیاز دارید در پشت تلویزیون قرار دارد. حتی می‌توانید از بلوتوث برای اتصال دستگاه‌های مورد نیاز خود استفاده کنید.

صدایی با کیفیت و بدون لرزش را خواهید شنید. بلندگوهای ١۵ واتی به کار رفته در این مدل بسیار حساس و عالی طراحی شده‌اند.

تلویزیون ۶۵ اینچ هوشمند شیائومی مدل Xiaomi TV P1E 65

تلویزیون ۶۵ اینچ هوشمند شیائومی

 

  • مشخصات پنل: اندازه ٦٥ اینچی از نوع IPS با کیفیت تصویر 4K
  • مشخصات تصویر: کنتراست بالا، نرخ بازسازی ٦٠ هرتز، زاویه دید ١٧٨ درجه
  • تکنولوژی نمایش: +HDR10 و Motion Smoothing و Local Dimming
  • چیپ ست: پردازنده ی 64 بیتی ARM Cortex-CA55 با گرافیک Mali 470
  • حافظه: 2 گیگ رم و 16 گیگ هارد حافظه
  • سیستم عامل: نسخه ی 9 اندرويد
  • امکانات ویژه: گیرنده های DVB-S2 و DVB-T2 و DVB-C2، دارای کنترل بلوتوثی دارای اعداد

صداها در تلویزیون ها با ویژگی های مختلفی ارائه می‌شوند. امروزه تلویزیون ها قابلیت صوتی متفاوتی دارند و تلویزیون شیائومی ۶۵P1E دارای قابلیت هایی مانند Dolby Digital و Dolby Atmos و DTS است. قابلیت Dolby Atmos صدایی را تولید می‌کند که کاربر بتواند کیفیتی فراتر از دیگر صدا ها بشنود. قابلیت Ultra surround صدا را به طور همه جانبه پخش می‌کند، زیرا بلندگوهای آن با توجه به طراحی که شده قادر است از تمام جهات تلویزیون، صدا را پخش کند. اهمیت استفاده از بلندگوهای Down Firing زمانی افزایش می‌ یابد که هنگام پخش صدا ببینده تصور می‌کند صدا از سمت جلو یا روبه رو انتشار می ‌یابد. Down Firing و Ultra Surround به خصوصیات فیزیکی اسپیکر ها مربوط می‌ شوند.

تلویزیون هوشمند شیائومی P1E از پردازشگر مرکزی چهار هسته‌ای A55 سود برده است. هنگامی که یک تلویزیون روشن می ‌شود پیکسل ها آرایش افقی به خود می‌گیرند و سبب می ‌شوند تصویری با وضوح بالا و کیفیتی باور نکردنی پخش شود تا ببینده از آن لذت ببرد. این تلویزیون فوق هوشمند دارای پردازنده‌ی گرافیکی به نام Mali G52 MP2 است که باعث می ‌شود شاهد قدرت پاسخگویی سریع و اجرای بازی هیهجان انگیز و جذاب باشید.

پشتیبانی از رم ۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۸ گیگابایت در این تلویزیون زمینه ساز شده که امکان ذخیره و دانلود برنامه دلخواه شما امکان پذیر باشد. وجود پردازشگر عالی رد تلویزیون شیائومی زمینه ساز شده که تجربه مشاهده خیره کننده و بازی نفس گیر برای شما امکان پذیر باشد.


صفحه پشتیبانی تلویزیون برای پخش محتوا از دستگاه تلفن همراه به تلویزیون، از Chromecast داخلی و Miracast استفاده می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از Chromecast به تلفن ها، تبلت ها، مرور‌گرها وصل شوید، از این قابلیت می ‌توان ویدئو پخش کرد و حتی از سرویس‌ هایی مانند یوتیوب و Netflix نیز پشتیبانی می‌کند.

 

منبع:https://kalinab.com/

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن