معرفی بهترین وبسایت های تبلیغ و ثبت اگهی رایگان

چه کسب و کار شما هنوز جدید باشد و چه جا افتاده ، بزرگ یا کوچک ، باید در مورد آن به مردم بگویید و این به معنای

توسط AKHSHIJNEWS در 29 تیر 1400

چه کسب و کار شما هنوز جدید باشد و چه جا افتاده ، بزرگ یا کوچک ، باید در مورد آن به مردم بگویید و این به معنای تبلیغات است.

اما این بدان معنا نیست که شما باید یک بودجه در حد سوپ کاسه ای برای تبلیغ این کلمه نیاز داشته باشید. بسیاری از ایده های تبلیغاتی رایگان وجود دارد که برای مشاغل از هر اندازه مناسب است. فقط به مارک هایی مانند رولزرویس ، کیلز یا هوی فونگ فودز (سازندگان سریراچا) نگاه کنید - همه مارک هایی که با تبلیغات پولی اذیت نمی شوند .

در عوض ، آنها از تاکتیک های رایگان مانند رسانه های اجتماعی و تبلیغات دهان به دهان برای افزایش آگاهی از برند استفاده می کنند و شما نیز می توانید.

برای شروع 40 ایده برتر تبلیغات رایگان برای مشاغل را گردآوری کردیم - حتی اگر بودجه تبلیغاتی زیادی هم داشته باشید باید از بسیاری از آنها استفاده کنید!

1. هرگونه نمایه یا لیست موجود را ادعا کنید

صدها دایرکتوری آنلاین ، لیست ها و سایت های بررسی وجود دارد. مطمئن شوید که لیست مشاغل خود را در سایتهایی مانند Yelp ادعا کرده اید و از به روز بودن اطلاعات اطمینان حاصل کنید.

2. یافتن دیگر فرصت به دریافت ذکر شده

به دنبال فرصت هایی برای فهرست کردن مشاغل خود در هر دایرکتوری یا سایت مرور باشید که قبلاً از آنها استفاده نمی کنید. ممکن است دایرکتوری های تجاری مرتبط با صنعت یا مکان شما و لیست های محله ، شهر و ایالت برای مشاغل محلی با مکان فیزیکی وجود داشته باشد.

3. اطمینان رایگان تبلیغات ویدئویی با Biteabl

تبلیغات رایگان در وبسایت شهر 24 ویدئویی یک روش قدرتمند برای دستیابی به افراد با یک پیام جذاب و مرتبط است. و با Biteable ، برای شروع به بودجه زیادی احتیاج ندارید - در عوض ، از یکی از الگوهای رایگان ما استفاده کنید ! در اینجا فقط یک زن و شوهر وجود دارد:

 
 

4. کسب و کار خود را در گوگل جستجو کنید

مطمئن شوید لیست مشاغل Google شما به روز است. این احتمالاً اولین چیزی است که شخصی هنگام جستجوی کسب و کار شما مشاهده می کند ، بنابراین مطمئن شوید که نمایه شما کاملاً کامل و بهینه شده است. چند عکس را بارگذاری کنید و فراموش نکنید که ساعات کار و اطلاعات تماس خود را اضافه کنید. اگر مشاغل محلی با مکان آجر و ملات فیزیکی دارید ، این از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، زیرا به شما کمک می کند تا تجارت شما در Google Maps نشان داده شود.

5- به گفتگو بپیوندید

به دنبال بحث و گفتگو و تالارهای گفتگوی مرتبط با تجارت یا صنعت خود باشید - حتی ممکن است مشتریان شما قبلاً بصورت آنلاین درباره کسب و کار شما بحث کنند!

به یاد داشته باشید که شما نمی خواهید فقط با یک لینک و یک تبلیغ واضح فشار وارد کنید. درعوض ، سعی کنید ارزش خود را با پاسخ دادن به س questionsالات ، به اشتراک گذاشتن تخصص خود ، یا در مواردی که مشتری ناراضی است ، تلاش کنید تا با کمال حسن نیت به او کمک کنید.

6. نظر در وبلاگ ها و مقالات

به همین ترتیب ، به دنبال پست های وبلاگ و مقالات رهبران فکر یا مشاغل مرتبط با خود باشید ، اما نه رقبای مستقیم. نظرات متفکرانه ای را ارائه دهید (از ظاهر شدن هرزنامه خودداری کنید!) دیدگاه خود را در مورد موضوع به اشتراک بگذارید.

7. وبلاگ نویسی را شروع کنید

اگر قبلاً وبلاگ نویسی نکرده اید ، باید باشید! اشتراک محتوای مرتبط به طور مداوم تأثیر مهمی در نمایش وب سایت شما در نتایج جستجو دارد. هرچه صفحه شما بالاتر باشد ، احتمال یافتن مشتری شما بیشتر است.

 

8. میزبان و / یا شرکت در توییتر چت

گپ های توییتر راهی آسان برای نام بردن از آن است. اگر پهنای باند را برای میزبانی خود ندارید ، فرصت های زیادی برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه خود در گپ های موجود وجود دارد. گپ های مربوط به صنعت خود را در این لیست از TweetReports پیدا کنید .

9. یک خبرنامه ایمیل شروع کنید

ایمیل یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی موجود است. به همین دلیل است: افرادی که در لیست ایمیل شما هستند انتخاب تبلیغات و پیام های دیگر از شما را انتخاب کرده اند. آنها در ازای پیشنهاد یا اطلاعاتی از شما ، چیزی با ارزش ( آدرس ایمیل آنها) را تحویل داده اند . حتماً از آن هوشمندانه استفاده کنید!

10. در یک رویداد صحبت کنید

با سخنرانی در یک کنفرانس یا رویداد یا شرکت در یک پنل به دنبال فرصت هایی برای به اشتراک گذاشتن تخصص خود باشید. با انتخاب رویدادی که کاملاً منطبق با تجارت یا صنعت شما باشد ، خود را به عنوان یک رهبر فکری قرار می دهید و در مقابل مخاطبانی قرار می گیرید که (امیدوارم) برای کسب و کار یا محصول شما مناسب باشد.

 

11. با مطبوعات دیدار کنید

برای نوشتن و ارسال اطلاعیه مطبوعاتی به اخبار محلی یا صنعت خود به یک شرکت روابط عمومی گران قیمت احتیاج ندارید. اطلاعیه های مطبوعاتی خود را برای اعلامیه های بزرگ خود بنویسید و از یک سرویس ارسال رایگان برای اطلاع رسانی استفاده کنید - برای امتحان کردن این سرویس ، این لیست را بررسی کنید.

12. ارسال در Reddit

برای هر موضوع زیر نور خورشید اعتبارهای فرعی وجود دارد . نکته اصلی ارسال پست در Reddit به عنوان یک تجارت ، پرهیز از فروش بودن و شفافیت در مورد این است که شما نماینده یک تجارت هستید. سعی کنید در جامعه شرکت کنید و اصیل و مفید باشید.

13. پیشنهاد به وبلاگ مهمان

به دنبال فرصت هایی برای مشارکت در پست مهمان در سایت ها یا وبلاگ های مرتبط با صنعت خود باشید. این تاکتیک می تواند به هدایت ترافیک به وب سایت شما کمک کند و نام شما را به عنوان یک رهبر فکری در سایت شما ایجاد کند. اتمام راهنمای Kissmetric را برای راهنمایی در مورد شروع شده است.

14. Repurpose خود محتوای

استفاده مجدد از محتوای موجود راهی عالی برای دستیابی به مسافت پیموده شده بیشتر از محتوایی است که قبلاً داشته اید - به صورت رایگان. این که آیا یک پست وبلاگ منسوخ را پرداخت می کنید یا یک کتاب الکترونیکی موجود را به یک دوره ایمیل تبدیل می کنید ، استفاده مجدد از آنها فرصت بیشتری برای مواجهه با مخاطبان جدید فراهم می کند.

15- اینفوگرافی ایجاد کنید

اینفوگرافیک ها راهی برای تبدیل داده های نه چندان جذاب بصری به محتوایی جذاب و کاملاً قابل اشتراک است. و به لطف شبکه های تصویری رسانه های اجتماعی مانند Pinterest ، اینفوگرافیک ها راهی گسترده برای گسترش دارند. از یک ابزار رایگان مانند Canva برای تبدیل داده های خود یا داده های مربوط به صنعت خود به اینفوگرافیک چشم نواز استفاده کنید.

16. بپرسید برای ارجاع

درخواست مراجعه از بهترین مشتریان خود روشی آسان و رایگان برای دریافت تبلیغات دهان به دهان است. توصیه یکی از دوستان معتبرترین شکل تبلیغات به حساب می آید. اما بسیاری از مردم فکر نمی کنند که دوست خود را به تجارت شما ارجاع دهند ، به همین دلیل پرسیدن این مسئله بسیار مهم است.

 

17. به مشتریان خود پاداش دهید

از آخرین نکته ما در پشت پرده استفاده کنید ، روشهایی را برای پاداش دادن به مشتریان وفادار خود در نظر بگیرید ، به خصوص برای مراجعه یا بررسی مثبت. ارسال مقداری کالای رایگان ، کالای رایگان یا ارائه تخفیف اندک ، همه راه های عالی برای ایجاد انگیزه در مشتریان و ایجاد حسن نیت هستند. اگر مشتریان شما تجربه خوب خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند ، حتی بهتر!

18. یک وب سایت ایجاد کنید

امیدوارم که قبلاً این کار را انجام داده باشید ، اما اگر اینگونه نباشد ، وقت آن است! ابزارهایی مانند Wix ، Weebly و WordPress به هر کسی امکان می دهد یک وب سایت رایگان ایجاد کند ، بدون اینکه به مهارت توسعه ای نیاز باشد. و تعداد زیادی آموزش برای وردپرس و دیگر سازندگان وب سایت وجود دارد که شروع آن را فوق العاده آسان می کند. از هر یک از ابزارهای ساخت وب سایت که استفاده می کنید ، داشتن یک وب سایت کمک زیادی به مشتریان می کند تا شما را در موتورهای جستجو مانند Google بیابند.

19. وب سایت خود را به روز نگه دارید

وقتی وب سایتی گرفتید ، اجازه ندهید که آن تار عنکبوت جمع شود. به روزرسانی منظم آن با محتوای تازه برای رتبه بندی بالا در نتایج جستجوی Google مهم است. اطمینان حاصل کنید که سایت شما به روز و بهینه شده است. این روزها ، اگر وب سایت شما در تلفن همراه کار نکند یا ظاهر خوبی نداشته باشد ، بسیاری از کاربران بلافاصله کلیک می کنند.

20. بهینه سازی برای جستجوگرها

استفاده از یک ابزار SEO رایگان مانند Yoast و انجام برخی تحقیقات اساسی در مورد کلمات کلیدی تا حد زیادی منجر به افزایش رتبه شما در نتایج جستجو می شود. به یاد داشته باشید ، روزهای صفحات زرد گذشته است. اکنون افراد برای یافتن شغلی به Google مراجعه می کنند ، بنابراین مهم است که برای کمک به آنها در یافتن شما تلاش کنید.

21. برای جوایز وارد کار خود شوید

به دنبال جوایزی باشید که توسط نشریات تجاری یا تجاری محلی ، اتاق بازرگانی و سازمان های حرفه ای یا غیرانتفاعی ارائه می شوند. جوایز زیادی وجود دارد ، اما واقعیت این است که نامزد شدن جای تعجب ندارد - شما باید وارد شوید!

22. داوطلب

بازگشت به موسسات غیرانتفاعی محلی نه تنها به شما کمک می کند تا در جامعه خود ارتباطات خوب و خوبی ایجاد کنید ، بلکه می تواند به ایجاد آگاهی در مورد تجارت شما نیز کمک کند. شما می توانید با تیم خود یک پروژه خدماتی انجام دهید ، یا مثلاً با عضویت در یک هیئت مدیره در یک ظرفیت رهبری خدمت کنید.

23. بپرسید برای بررسی

بررسی ها بسیار مهم هستند ، اما آیا می دانید مردم به راحتی تجربه های بد مشتری را از تجربیات خوب به اشتراک می گذارند ؟ حتی مشتریان خوشحال نیز به احتمال زیاد همه به سمت Yelp یا Google نمی روند و حسن نیت خود را به اشتراک می گذارند. به همین دلیل بسیار مهم است که از بهترین مشتریان خود بخواهید تجربیات خوب خود را با نام تجاری شما به اشتراک بگذارند.

24. نگه کارگاه و یا وبینار

ورود افراد به خانه (به صورت حضوری یا به صورت مجازی) می تواند تا حد زیادی به آگاهی از برند کمک کند. با ارائه یک جلسه آموزشی مفید که به مشتری ایده آل شما کمک می کند مشکلات خود را حل کند ، در حال ایجاد اعتماد و ارتباط هستید و اطمینان حاصل کنید که دفعه دیگر که به دنبال محصول یا خدمتی مانند شما هستند ، به فکر شما خواهند افتاد.

 

25. نگه مسابقه و یا به سادگی

لازم نیست برای یک مسابقه یا مسابقه موثر ثروت خود را صرف جوایز کنید - در واقع ، نباید! زمانی که جایزه ارتباط تنگاتنگی با کسب و کار شما داشته باشد ، مسابقات بسیار مثر است. به عنوان مثال: محصول رایگان. مطمئناً ، اگر یک iPad بدهید ، ممکن است 1000 ورودی داشته باشید ، اما آیا این افراد واقعاً به کاری که شما انجام می دهید علاقه مند هستند؟ احتمالا نه.

26. در مورد Quora به س questionsالات پاسخ دهید

وقتی اینترنت س hasالی دارد ، Quora غالباً جایی است که روشن می شود. بسیاری از مشاغل موفق به ارسال موفقیت در ارسال پاسخ به س questionsالات در Quora شده اند و انجام این کار می تواند باعث ایجاد اقتدار در زمینه موضوعات ، افزودن لینک به وب سایت شما و ایجاد ترافیک شود.

مثل همیشه ، سعی کنید مفید باشید ، نه تبلیغاتی - فقط یک لینک به وبلاگ خود ارسال نکنید و آن را روزانه صدا کنید. در عوض ، به دنبال س questionsالات مربوط به صنعت خود باشید ، به خصوص اگر قبلاً یک پست یا ویدیوی وبلاگ در مورد یک موضوع مرتبط داشته اید. سپس پاسخ را خلاصه کرده و پیوندی به جایی که افراد می توانند بیشتر بدانند (در صورت تمایل) اضافه کنید.

27. میک مهمان حضور در پادکست - و یا میزبان خود را را!

پادکست ها راهی عالی برای دسترسی به مخاطبان جدید هستند. بسیاری از افراد وقت ندارند یا نمی خواهند مقاله های نوشتاری بخوانند ، اما دوست دارند پادکست ها را گوش دهند. با میزبان چند پادکست مرتبط تماس بگیرید و پیشنهاد مهمان شوید. حتی اگر پادکست خود را داشته باشید ، حضور در مهمان دیگران به گسترش توانایی شما کمک می کند.

 

28. در رویدادهای شبکه شرکت کنید

برای مشاغل در هر اندازه و صنعت ، شبکه های حضوری یکی از بهترین روش های مطلق ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه یا شرکای تجاری است. تا آنجا که تبلیغات پولی می تواند قدرتمند باشد ، ارتباط حضوری و دهان به دهان یکی از بهترین شکل های مطلوب تبلیغات است.

29. فرم همکاری با دیگر کسب و کار

بگویید که شما یک عکاس هستید - احتمالاً مشتریانی دارید که می خواهند آرایش و آرایش خود را نیز انجام دهند. و اگر آرایشگر آرایش و آرایش هستید ، به احتمال زیاد با افرادی که برای مراسم خاص مانند عروسی آماده می شوند ، کار می کنند ، افرادی که ممکن است به دنبال یک عکاس باشند. ایجاد روابطی که در آن با هم کار می کنید و مشتری ها را به یکدیگر ارجاع می دهید ، یکی از روش های فوق العاده ارزشمند برای دریافت تبلیغات دهان به دهان است.

30. حضور خود در شبکه های اجتماعی را توسعه دهید

بله ، تأثیرگذاری به صورت ارگانیک (بخوانید: رایگان) در رسانه های اجتماعی از همیشه دشوارتر است. اما این بدان معنی نیست که باید آن را نادیده بگیرید. شبکه های رسانه های اجتماعی یکی از رایج ترین مکان ها برای یادگیری مردم در مورد مشاغل است. در حقیقت ، 25٪ از مصرف کنندگان هزاره هنگام تحقیق در مورد یک تجارت ، با رسانه های اجتماعی شروع می کنند - نه جستجوی Google یا بازدید از وب سایت شرکت. اطمینان حاصل کنید که در هر کانال رسانه های اجتماعی که می خواهید استفاده کنید ، حضوری فعال و نمایه های کاملاً کامل دارید.

31. همکاری با دیگر کسب و کار و یا غیر انتفاعی

مشارکت ها نباید فقط به مراجعه مشتری به یکدیگر محدود شود. آیا می توانید با یک کسب و کار دیگر یا یک سازمان غیرانتفاعی در یک محصول نسخه محدود همکاری کنید؟ یا برای میزبانی یک رویداد یا مسابقه با هم کار می کنیم؟ این تاکتیک ها می توانند به شما کمک کنند تا مخاطبان کاملا جدیدی داشته باشید زیرا شما و شریک زندگی خود هر دو در کانال های بازاریابی خود تبلیغ می کنید.یکی دیگر از بهترین روش ها ثبت اگهی رایگان است 

32. شرکت در محلی حوادث

برای شرکت در رویدادهای محلی نیازی به بودجه حمایت مالی زیادی ندارید. از تیم خود بخواهید به عنوان کارمند رویداد داوطلب شود ، یا فضای رویداد ، پذیرایی ، محصول خود را به عنوان جوایز حراج یا خدماتی مرتبط با صنعت خود اهدا کنید (به عنوان مثال ، یک شرکت صوتی می تواند صدا ارائه دهد.)

 

33. مطمئن ترین از خود را ایمیل امضای

آیا در امضای ایمیل شما پیوندی به وب سایت شما وجود دارد؟ در مورد پیوند به کانالهای رسانه اجتماعی خود چطور؟ امضای ایمیل شما ارزشمند است ، اما اغلب نادیده گرفته می شود! حتی می توانید در مورد یک تبلیغ یا پیشنهاد فعلی یک مزاحمت در این فضا قرار دهید.

34. ارسال سرد ایمیل

در حالی که بسیاری از مردم از ترس اینکه نامه های ناخواسته به نظر برسد ، از ارسال ایمیل های سرد احتیاط می کنند ، اما اگر این کار خوب انجام شود ، می توانند کار کنند - و هزینه آنها یک سنت نیست. مهم این است که پیام خود را شخصی کنید ، پیوندی اضافه کنید تا به مشتریانی که به راحتی تماس با شما رزرو می کنند و کوتاه ، عملی و ارزشمند باشد : چگونه می توانید به حل مشکل آنها کمک کنید؟

35. گسترش تا خود را دفتر

ارائه فضای خود برای یک ملاقات یا رویداد دیگر یک روش برجسته برای ایجاد آگاهی در مورد نام تجاری شما است. برای تهیه غذاهای تازه با یک تجارت دیگر شریک شوید و مجبور نیستید هزینه ای کم کنید!

36. درست بروشور، آگهی، و یا کارت پستال

مطمئناً ، در مورد تبلیغات آفلاین مانند آگهی های تبلیغاتی هیچ چیز پیشگویی وجود ندارد. اما واقعیت این است که آنها هنوز کار می کنند. با هزینه برخی از کاغذها و تونرها ، می توانید بروشورها و بروشورهایی را برای گرفتن در کافی شاپ ها یا مکان های دیگری که مشتری هدف شما در آنها می گذرد ، شلاق بزنید.

37. انتشار مطالب در LinkedIn

LinkedIn فقط برای شبکه سازی و نگه داشتن برگه های همکاران قدیمی نیست. در واقع این یک پلت فرم انتشاراتی کاملاً قدرتمند است. با چند تغییر ساده برای بهینه سازی محتوای موجود خود برای الگوریتم LinkedIn ، به طور بالقوه می توانید در معرض مخاطبان جدید و گسترده قرار بگیرید.

38. چیزهای مارک دار شرکت بپوشید - و مقداری هدیه دهید !

گرچه دقیقاً رایگان نیست ، اما احتمالاً از قبل تی شرت یا وسایل دیگری با مارک شرکت دارید. مطمئن شوید که شما و تیمتان هنگام حضور در رویدادها از آنها استفاده می کنید. حتی می توانید آنها را به عنوان هدیه تشکر یا جوایز مسابقه با مشتریان خود به اشتراک بگذارید.

39. ترک بررسی و یا دادن توصیفات

اگر با تأمین کنندگان یا فروشندگان کار می کنید ، در نظر داشته باشید که نظرات مثبت را به صورت آنلاین ترک کنید یا پیشنهاد دهید در مورد تجربه خود یک توصیف به اشتراک بگذارید. شما با شرکای خود حسن نیت ایجاد خواهید کرد ، و نام خود را نیز در آن جا بیرون خواهید کشید.

40. سعی کنید پرداخت می شود تبلیغات - برای رایگان

آخرین و نه مهمترین ، شرکتهایی مانند گوگل ، بینگ ، یاهو و آمازون و برخی از شرکتهای میزبان همه اعتبار تبلیغاتی برای امتحان تبلیغات پولی ارائه می دهند. فیس بوک کوپن های تبلیغاتی دوره ای را نیز ارائه می دهد ، هرچند برای دریافت آنها نمی توانید مستقیماً ثبت نام کنید. برای یادگیری نحوه استفاده از اعتبارات تبلیغاتی تبلیغاتی ، این راهنما را بررسی کنید .

منبع: تبلیغات سبز

منبع: https://kotoob.ir/free-ad-registration-site/

منبع

https://googleagahi.com/

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن