چرا باید از یوسی در بازی پابجی استفاده کنیم؟

اگر از طرفداران بازی های آنلاین هستید به احتمال زیاد با بازی پابجی آشنا هستید، در همین راستا در بخش برای طرفدا

توسط AKHSHIJNEWS در 12 آبان 1400

اگر از طرفداران بازی های آنلاین هستید به احتمال زیاد با بازی پابجی آشنا هستید، در همین راستا در بخش برای طرفداران این بازی بررسی خواهیم کرد که چرا باید از یوسی در بازی پابجی استفاده کنیم؟ جهت کسب اطلاعات تکمیلی در این خصوص با ما همراه باشید.

بازی پابجی چیست؟

کلمه پابجی( PUBG ) برگرفته از عبارت Player Unknown’s Battlegrounds است که توسط استودیو Tencent عرضه شده است. این بازی یک بازی بسیار مهیج و پرطرفدار آنلاین است که جهت انجام آن باید بازی را بر روی پلتفرم خود نصب کرده و به اینترنت متصل باشید.

طی این بازی تعدادی بازیکن که تعداد آنها به صد نفر می رسد از طریق چتر خود را بر روی نقشه یک جزیره دور افتاده قرار می دهند، به محض ورود بازیکن می تواند به صورت انفرادی یا گروهی با دیگر بازیکنان در کسب تجهیزات مبارزه کند، برای زنده ماندن بجنگد و در نهایت پیروز شود.

این بازی مراحل بسیاری دارد که جهت پیروزی بر رقبا باید امکانات و تجهیزات جنگی پیشرفته و بیشتری را طی بازی کسب کرد.

یوسی بازی پابجی چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

در بازی پابجی جهت خرید امکانات، تجهیزات، لباس ها، زره و غیره لازم است که خرید درون برنامه ای انجام داد، خرید درون برنامه ای در این بازی به کمک پول رایج بازی که یوسی(UC)  نام دارد امکان پذیر می باشد.

در واقع جهت ارتقا بازی و همچنین کسب امکانات بیشتر بازیکن باید یوسی خرج کند تا بتواند از سایر رقبا عقب نماند و با تجهیزات پیشرفته تری به انجام بازی بپردازد.

بازیکن به کمک یوسی قادر است بسیاری از اسلحه ها و لباس هایی را داشته باشد که در حالت عادی امکان استفاده از آنها را ندارد.

برنده شدن در بازی پابجی چگونه است؟

هدف بازی PUBG ساده است، جهت برنده شدن در این بازی بازیکن باید آخرین فردی باشد که زنده می ماند اما انجام این کار اصلا راحت نخواهد بود زیرا بازیکن باید از زمان که  فرود در زمین بازی به دنبال اسلحه و لباس و زره مناسب باشد تا قدرت خود را افزایش دهد.  هرچقدر سلاح بازیکن قویتر و پیشرفته تر باشد، شانس بازیکن نیز بیشتر خواهد بود.

هدف ساخت بازی پابجی چیست؟

هدف از ساخت بازی پابجی توسط تیم سازنده آن نیز مانند سایر بازی های ویدئویی آنلاین، درآمدزایی و کسب پول از آن است که از طریق فروش ارز بازی یا همان یوسی بازی پابجی امکان پذیر می باشد.

چگونه می توان یوسی دریافت کرد؟

روش های مختلفی وجود دارد که دریافت یوسی را محقق می سازد که عبارتند از:

·         کشتن رقبا و پیشرفت در بازی؛ با این کار مقدار مشخصی از یوسی در اختیار بازیکن قرار داده می شود که می توان به کمک آن آیتم های بازی را خریداری کرد.

·         دنبال کردن صفحات اجتماعی و کانال یوتیوب بازی پابجی

·         ورود به سایت Pubskins از طریق وارد کردن ایمیلی که برای بازی پابجی ثبت کرده اید.

·         انجام بازی Bonus Challenge و تماشای تبلیغات

·         ساده ترین و کوتاه ترین روش ممکن خرید یوسی با پرداخت هزینه آن از وب سایت های فروش ارز بازی های دیجیتالی می باشد. با خرید پک های یوسی از سایت های فروش ارز دیجیتالی به راحتی می توان تعداد یوسی مورد نیاز را به حساب کاربری بازیکن در بازی پابجی شارژ کرد.

 

منبع: https://hamsonews.com/%d9%be%d8%a7%d8%a8%d8%ac%db%8c/

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن