کولر گازی اورینت

کولر گازی اورینت کولرگازی اورینت گروه تولیدی اورینت در راستای تولید اسباب و اثاث&nbs

توسط AKHSHIJNEWS در 18 شهریور 1400

کولر گازی اورینت

کولرگازی اورینت گروه تولیدی اورینت در راستای تولید اسباب و اثاث سرمایشی و سیستم تهویه مطبوع کار گسترده ای دارد. محصولات تولیدی همین شرکت اصلی میزان مرغوب بودن بالا در حد استانداردهای روز و طراحی قشنگ و منحصربه‌فرد به شخص می باشندشرکت اورینت اساسی بهره گیری از نیروهای متخصص و ماشین آلات پیشرفته در خط ساخت توانسته کولر گازی کلیدی کیفیت و راندمان بالا ایجاد و به بازار ارئه نماید.

در سال 1369 فعالیت گروهی متشکل از متخصصين و فروشندگان برتر سيستم‌ های سرمايشی و گرمايشی، مجموعه ای فنی- مهندسی را سازه نهادند و به دنبال استقبال گسترده خریداران از محصولات ارائه شده توسط همین مجموعه، بستری مهیا شد تا در سال 1386 کمپانی توانگر تهویه مطبوع تاسیس گردد.

کولر گازی اورینت دارای برخورداری از ظاهری مدرن و لوکس و اهمیت قرار گرفتن در فضای اتاق، زیبایی خیره کننده به اتاق هدیه می بخشد، اصلی خرید کردن همین محصولات زیبایی خاصی در دکوراسیون منزل یا این که محیط کاری خویش ساخت می نمایید. سیستم تهویه مطبوع اورینت در گونه های متعدد و در ظرفیت های مختلف ایجاد می شود و همگی گونه ها اساسی گارانتی اهمیت در سایت تاسیسات دات کام موجود می باشند

کنترل کولر گازی اورینت

لازم به ذکر هست که در دست گرفتن کولر گازی اورینت از مورد های دسترسی متعددی برخورداری است. از مهمترین گزینه های ذکر شده می اقتدار به حالت های خواب و توربو اشاره نمود که به جهت مصرف کننده موقعیت ویژه ای را به ارمغان می آورد. همینطور همین ریموت در دست گرفتن موجب می گردد مصرف کننده از هر نقطه گوشه و کنار نسبت به تغییر و تحول حالت حاکم بر دستگاه اقدام نماید.

کولر گازی دیواری اینورتر اورینت

کولر گازی های اینورتر اورینت در ظرفیت های 12000 ، 18000 و 24000 btu/h حساس مصرف انرژی +A و کلیدی کیت اینورتر ایجاد و در بازار عرضه می شونداین کولر گازی با فیلتر یون پلاسما می باشد و ذرات ریز و گرد وغبار گوشه و کنار را تصفیه می نماید. یونیت داخلی و خارجی کولر گازی اورینت با کمترین صدا می باشد و اساسی به کار گیری از سیستم شرایط خواب با کمترین صدا و فارغ از ایجاد مزاحمت محفظه گزینه لحاظ شما را خنک و مطبوع می کند.

شرایط Turbo حیاتی ساخت سرمایش پرسرعت در کوتاهترین زمای دمای اتاق را به جايگاه دلخواه کاربر می رساند. ریموت جهت در اختیار گرفتن اتوماتیک دما، تایمر 24 ساعته جهت خاموش و پر‌نور شدن از دیگر ویژگی های این محصولات است. کمپرسور به فعالیت رفته در آن‌ها از نوع روتاری T1 از برند مطرح و معتبر GMCC ، مناسب برای استفاده در آب و هوایی معتدل و گاز مبرد به عمل رفته در کمپرسور از دسته R410A می باشددریچه های خروجی به نوعی طراحی شده که امکان تهیه به شرایط عمودی و افقی را دارا‌هستند و می توان حساس شرایط محفظه جهت پره ها را تهیه نمود.

مشخصات خرید کردن هوشمندانه کولر گازی اسپلیت اورینت

گروه تولیدی اورینت در راستا تولید لوازم سرمایشی و سیستم تهویه مطبوع عمل گسترده ای دارد. محصولات تولیدی این شرکت اساسی میزان مرغوب بودن بالا در حد استاندارد های روز و طراحی خوشگل و مخصوص به شخص می باشندشرکت اورینت اهمیت بهره گیری از نیروهای متخصص و ماشین آلات پیشرفته در خط ایجاد توانسته کولر گازی با میزان مرغوب بودن و راندمان بالا ایجاد و به بازار ارئه نماید.

 انتخاب مطلوب ترین کولر گازی اورینت

به جهت شما اهمیت ترین مسئله در گزینش کولر گازی اورینت گزینش سایز درست می ‌باشد. مشاوره اصلی اشخاص کارشناس و متخصص جهت نظارت ظریف گنجایش به شما امداد می کند تا گونه و مدلی مناسب جهت نیاز واقعی گزینش کنیدبه جهت مثال کولر مورد نیاز به جهت دو واحد به متراژ مساوی دردوطبقه اولیه و اخیر از لحاظ ظرفیتی حیاتی همدیگر گوناگون استبررسی ظرفیت برای گوشه و کنار اداری و مسکونی گوناگون است

همین ادله سبب ساز میشود در کاهش جمع هزینه مشتریان در روزگار خرید و استعمال از کولر گازی اورینت تاثیر بسزایی داشته باشدکارگزاشتن ظریف و صحیح دستگاه هم از دست اندرکاران مفید در کارکرد صحیح کولر گازی است که باعث می گردد کمترین مدل سرویس های دوره ای و حتی تعمیرات را داشته باشند.

دستگاه های کولر گازی که بوسیله کمپانی اورینت ساخته می شوند به رخ تمام در کارگاه تست می‌گردد و لذا کارگزاری دستگاه از سوی فریم کارگزاشتن و سرویس ها شرکت مربوطه از اساسی بسزایی برخوردار است. لذا از همه نصاب ها بخواهید از دستگاه های وکیوم جهت تخلیه هوا در لوله های مسی در زمانه کارگزاشتن استعمال کنند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن