عالی بین بگ است...

راحتی در نشستن این مبل های کیسه شنی 1 نفره ، 2 نفره و 3 نفره ، رنگ بندی زیبا با تنوع بالا ، سبک بودن و ارزان

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

راحتی در نشستن این مبل های کیسه شنی 1 نفره ، 2 نفره و 3 نفره ، رنگ بندی زیبا با تنوع بالا ، سبک بودن و ارزان قیمت بودن آنها باعث شده تا در بازار ایران کاملا جا افتاده و دارای محبوبیت فروش بالایی باشند و قابلیت استفاده در منزل ، شرکت ها ، عکاسی ها ، رستوران ها ، فست فودی ، گالری ، ادارات دولتی و خصوصی ، آرایشگاه مردانه و زنانه و گیم نت ها در رنگ های : سفید ، مشکی ، قرمز ، آبی ، سبز ، زرد ، نارنجی ، گلبهی ، کالباسی ، قهوه ای ، نارنجی ، سرمه ای ، طوسی ، نقره ای ، بنفش ، یاسی و غیره می باشند . شلوار مام استایل جین در رنگ های آبلی، سفید، ذغالی و مشکی می باشد و باتوجه به استایل مختلف قابل ست کردن است. ست کردن مبل شادی با سایر لوازم داخلی منزل زیبایی این وسیله را چند برابر می کند.

 This con tent was done with G​SA Conten t ᠎Ge​nerator DE MO .

مبل های شنی کیسه ای هپی چیر چرم و پارچه ای در کارخانه بزرگ اینتکس لند در داخل ایران تولید می شوند که با خرید بهترین مواد اولیه مثل چرم و دانه یونولیت و توسط خیاطان ماهر و تیم کنترل کیفیت با تجربه تولید و ساخته می شوند که مراحل کنترل کیفی از ابتدای تایید لوازم اولیه ، حین تولید و تایید نهایی تحت نظر کارشناسان خواهد بود . انواع مبل های شنی یونولیتی مبل هپی چیر و مبل بین بگ راحتی تکتفره دو نفره و سه نفره بزرگسال ، کودک و نوجوان در واقع از روکش های چرمی ، پارچه ای ، مخمل و خز در سایزهای بزرگ و کوچک تولید می شوند که داخل آنها با فوم ، یونولیت و گرانول پر می شود که امکان ساخت این صندلی ها با همه رنگ های سفارشی توسط نمایندگی اینتکس با گارانتی روکش و پوسته امکان پذیر است . قابل شستشو هستند که البته مدل چرمی آنها بسیار راحت تر تمیز می شود .

امروزه یکی از دلایل آسیب به ستون فقرات بدن نشستن به صورت ناصحیح میباشد، نشستن روی زمین سفت و سخت یکی از عواملی است که مشکلات ارتوپدی ایجاد می کند، به همین دلیل پزشکان همیشه پیشنهاد می کنند که از یک مبل راحت استفاده کنید. ظاهر این مبلها بسیار راحت و به اصطلاح دارای طراحی ارگونومیک است به همین جهت کمتر کسی را میتوانید پیدا کنید که از مبل شنی ناراضی باشد. در ساخت این مبل ابتدا شکل نهایی مبل شنی توسط طراح طراحی شده و پس از انتخاب پارچه مناسب با کمک دستگاه برش زده میشود. انواع مبل شنی اینتکس باکیفیت و تنوع رنگ و قیمت در بسیاری از فروشگاههای معروف ایران به فروش میرسد تنها کافیست مدل مدنظرتان را انتخاب کرده و سفارشتان را نهایی کنید. قیمت مقرون به صرفه مبل شنی اینتکس یکی از دلایل محبوبیت آن است و سایزبندی متناسب با همه گروههای سنی این مبل را به یک محصول کاربردی برای همه تبدیل کرده است. همه موارد ذکر شده در این مقاله به عنوان عوامل م theثر بر قیمت بین کیسه ها در نظر گرفته می شوند.

بهتر است در نظر داشته باشید که قیمت مبلمان شنی در آبان ماه سال 1401 از 200 هزار تومان شروع شده و تا 5 میلیون تومان ادامه پیدا می کند که شما با توجه به سلایق و محدوده قیمتی مد نظر خود می توانید مدل مناسبی را خریداری کرده و از آن مدل و امکانات آن لذت کافی ببرید . شما میتوانید تشکهای بادی ضد آب را در استخر، دریاچه و… همچنین یادتان باشد که جنس رویه بین بگ شما از هر نوعی که باشد، بایستی مقاوم در برابر سایش، فشار و همچنین ضد آب و ضد تعریق باشد. در ادامه مطلب قرار است بین بگ یا مبل شنی را بیشتر بشناسیم. اگر نگاه مجددی به محتوای مطلب مینینیم داشته باشید، میتوانید از فاکتورهای موثر در قیمت بینبگ که همان ویژگیهای محصول است، مطلع شوید. در واقع شهرت برند سازنده صندلی بین بگ بر قیمت نهایی آن اثرگذار است. شما عزیزان میتوانید این بین بگ جذاب را در رنگ ها مختلف در خواب شاپ ثبت سفارش کنید. این مدل مبل های هپی چیر بهترین وسیله برای نشستن استراحت کردن و مطالعه برای همه سنین می باشد یونولیت دانه ای توپی داخل این صندلی ها کاملا قابل انعطاف و با طرز نشستن افراد حرکت می کند و گودی کمر را پر می کند به این ترتیب ارگونومی بدن در حالت استاندارد قرار می گیرد و به این مبل های کیسه شنی طبی خوش نشین گفته می شود که توسط همه پزشکان ارتوپدی نیز قابل تایید و سفارش می باشد که معمولا برای خانم های باردار و افراد سالمند نیز پیشنهاد شده است .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن