آنچه پنتاگون می تواند در مورد جکوزی بادی به شما بیاموزد

جکوزی بادی آماده اینتکس کد 28422 از محصولات شرکت اینتکس از جنس پی وی سی مقاوم که لایه های داخلی آن دارای جهار

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

جکوزی بادی آماده اینتکس کد 28422 از محصولات شرکت اینتکس از جنس پی وی سی مقاوم که لایه های داخلی آن دارای جهار لایه و لایه های بیرونی آن نیز دارای جهار لایه پی وی سی میباشد این جکوزی بادی مجموعا دارای هشت لایه مقاوم و بسیار ضخیم در برابر آب سرد آب گرم و همچنین نور آفتاب در هنگام استفاده در فضا های باز است. این کالا در نوع جنس بدنه تفاوتی با دیگر مدل های خود نداشته و از PVC و برزنت به صورت ترکیبی در بدنه خود استفاده شده که از مقاومت و ضخامت بسیار مناسبی بهره مند می باشد. شرکت intex آمریکا با تولید جکوزی بادی با جنس مرقوب و استاندارد توانسته تمامی مشکلات این افراد را رفع کند و با تولید و فروش جکوزی بادی سیار و قابل حمل و نقل با حجم کم و قیمت ارزان رضایت آنها را جلب نماید . امکاناتی مانند سیستم تصفیه، گرم کن دیجیتال و سیستم ضد رسوب با قدرت زیاد توانسته به محبوبیت این کالا بیافزاید و خرید جکوزی بادی را لذت بخش می کند. در بعضی موارد در دردهای مفصلی و عضلانی هم نقش درمان کننده دارد، یعنی باعث می شود التهاب کاهش پیدا کند. در نتیجه کسانی که از محصول استفاده می کنند قادر هستند بر اساس نیاز خود دمای آب را مشخص کنند تا به سرعت بدنه باعث گرم شدن آب داخل خود به میزان مورد نیاز شود. Po st was generated by GSA Co nt en​t Generato r DE​MO!

جکوزی پیش ساخته بادی معمولا دارای 4 نازل جت ماساژ با قابلیت گرم کردن آب تا دمای 40 درجه سانتیگراد می­باشد. پمپ،عمل تصفیه و گرم کردن آب را تا ۴۲ درجه سانتیگراد انجام میدهد. حتی بدون رفتن به داخل آب می­توانید به راحتی از لبه بسیار مستحکم این جکوزی پیش ساخته استفاده کنید که می­تواند همزمان 5 نفر را پشتیبانی کند! این کالا بسیار کوچک و راحت قابل نصب بوده که میتوان در کمتر از نیم ساعت این محصول را آماده به آبگیری کرد، جکوزی بادی از انواع محصولات پرتابل، سیار یا پیش ساخته بوده که براحتی قابل نقل و انتقال است کافیست آب آن را توسط رابطهای مخصوص که به شلنگ آب متصل میشوند خالی کرده و باد جکوزی را خالی نمایید، جکوزی پیش ساخته نیازی به هزینه های ساخت و احداث جکوزی بتنی را ندارند، دارای ظرفیت های مختلفی هستند و آب را تا درجه مناسب گرم میکنند، با برق شهری کار میکنند و دارای پمپ ماساژ یا همان جت میباشند، بعضی از مدل جکوزی خانگی دارای یک گرمکن است و بعضی دیگر بدون گرمکن هستند.

از دید عموم افراد، شکل دایره مخاطب بیشتری نسبت به دو مدل دیگر دارد، اما باید این نکته را در نظر بگیریم که جکوزی مربع شکل، فضای کمتری را اشغال می کند. اما اگر بخواهیم قابلیت های انواع جکوزی را با یکدیگر مقایسه کنیم، خیلی سریع و واضح می توان به این موضوع پی برد که جکوزی های بادی با توجه به اینکه از امکانات بیشتری و ویژگی حمل و نقل آسان برخوردار است، خریدی به صرفه تر می باشد. اگر بخواهیم نسبت به ظرفیت آنها را با یکدیگر مقایسه کنیم دارای ظرفیت 4 نفره و 6 نفره می باشند. سری جدید جکوزی بادی اینتکس علاوه بر صفحه کلید هوشمند که در بسته بندی کالا وجود دارد، قابلیت اتصال به تلفن همراه را نیز دارا می باشد. علاوه بر مواردی که گفته شد، عرضه و تقاضا و میزان موجودی کالا در بازار می توان به صورت مستقیم یا غیر مستقیم روی قیمت تاثیر بگذارد. فروشگاه ایرکوک عرضه کننده لوازم بادی اینتکس این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید مدل های مختلف را با یکدیگر در سایت مقایسه کرده و اقدام به تصمیم گیری و در نهایت خرید کنید. بدنه ای که دارای انعطاف بالایی بوده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را برای حمل آسوده تر فراهم سازد.

جکوزی بادی 6 ضلعی اینتکس یکی از متفاوت ترین جکوزی های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس با طراحی بدنه جدید بوده که برای استفاده خانواده های کم جمعیت در منزل و فضای باز ویلا و یا باغ ها طراحی و تولید شده است. از لحاظ شکل ظاهری این محصول را می توان به سه شکل مربع، دایره و چند ضلعی تقسیم بندی کرد. هم چنین از نظر نوع ساختار نیز شما می توانید جکوزی بادی گرد را به عنوان محبوب ترین نوع این محصولات در نظر بگیرید. اگر نیاز به سوال یا اطلاعت در خصوص خرید جکوزی بادی دارید، با ما تماس بگیرید. قطعا اگر شما نیز قصد دارید تا یک محصول ایده آل در داخل منزل در اختیار داشته باشید و به صورت خانوادگی از آن بهره مند شوید ، این جکوزی بادی می تواند بهترین پیشنهاد برای شما باشد. تعداد نفرات برای افراد بزرگسال در نظر گرفته شده و اگر بخواهیم برای کودک و نوجوان استفاده کنیم، تعداد نفرات بیشتری از آن می توانند استفاده کنند. به عنوان مثال ظرفیت تعداد نفرات قابل استفاده. هر چقدر ظرفیت تعداد نفرات این محصول بیشتر باشد، طبیعتا شما باید قیمت بالاتری را پرداخت کنید. خرید جکوزی بادی امروزه توانسته نیاز های مصرف کنندگان را در سراسر دنیا برطرف کند.

آخرین مطالب