بالش بادی از کجا بخرم؟

مهم ترین ویژگی بالش بادی سفری FOLD مدل TPU طراحی ارگونمی و راحت آن است. از دیگر قابلیت های این بالش های بادی

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

مهم ترین ویژگی بالش بادی سفری FOLD مدل TPU طراحی ارگونمی و راحت آن است. از دیگر قابلیت های این بالش های بادی میتوان به حجم کم و وزن بسیار سبک , چسب تعمیرات ( مقطعی ) محصولات بادی , گارانتی و خدمات پس از فروش , قیمت پایین , قابلیت شستشو اشاره نمود . به علت داشتن حجم کم و سبک و قابلیت جا به جایی آسان از این بالش بادی اینتکس در مسافرت به عنوان بالش و پشتی بادی برای پشت کمر و پشت گردن برای تمامی سنین کودک , نوجوان , جوان , افراد مسن میتوان بهره برد .قیمت ارزان , ضد اب بودن و قابلیت شستشو , گارانتی و خدمات پس از فروش , چسب تعمیرات ( مقطعی ) بالش بادی , نرمی و راحتی فوق العاده , طول عمر بالا از دیگر مزیت های این بالش بادی میباشد . یکی دیگر از ویژگی های بالش بادی فولد قابلیت شستشوی آن می باشد.

᠎Th​is a᠎rticle has be en ᠎done with G​SA Content᠎ Gen erator D em oversion.

نمایندگی تشک بادی اینتکس بزرگترین توزیع کننده محصولات بادی اینتکس تمامی اجناس بادی و غیر بادی را با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش عرضه می نماید و مشتریان گرامی میتوانند با خیالی آسوده از این محصولات خریداری نمایند . نمایندگی انحصاری اینتکس در ایران که در چند سال گذشته با فروش عمده و تک فروشی در سطح کشور فعالیت خود را شروع نموده است و تمامی محصولات اینتکس را به صورت اصلی اینتکس و کاملا شرکتی توزیع می نماید . وی که مانند بسیاری از آهنگسازان آن دوره، آثاری با مضمونِ وطنپرستانه میساخت، این قطعات را برای سرگرمی سران دولت و دیپلماتهایی ساخت که در کنگره وین - که از نوامبر ۱۸۱۴ فعالیت آن آغاز شده بود - شرکت داشتند. اوایل سال ۱۸۱۳، ظاهراً بتهوون دورهٔ عاطفی سختی را پشت سر گذاشت و فعالیت آهنگسازی او کاهش یافت. اما خوانندگی او در بالیوود، صنعت فیلم هند بود که او را به یک نماد ملی تبدیل کرد.

پدربزرگ پدریاش لودویگ فان بتهوون (۱۷۷۳-۱۷۱۲)، در سال ۱۷۳۳ از فلاندر به بن نقل مکان کرده بود. در مراسم تشییعِ جنازهٔ بتهوون در ۲۹ مارس ۱۸۲۷، طبق تخمینهای متفاوتی که از شاهدان عینی نقل میشود، حدود ده تا سی هزار نفر حضور داشتهاند که تا آن زمان بیسابقه بود. شما میتوانید پس از خارج کردن باد ،بالش را در ابعادی کوچک جمع کرده و در داخل کاور خود قرار دهید و همراه خود به راحتی حمل کنید. بدنه بالش دارای پوشش TPU از داخل است که در برابر نفود هوا بسیار مقاوم بوده و تحمل فشار باد را برای کاربر تضمین میکند. بالش بادی رنگی با کد 68676 محصول اینتکس با ابعادی به طول 43 سانتیمتر , عرض 28 سانتیمتر , ارتفاع 9 سانتیمتر و وزن بسته بندی 300 گرم یکی دیگر از تولیدات شرکت اینتکس است که از طرفداران بسیاری برخوردار میباشد و در 4 رنگ صورتی , نارنجی , سبز , آبی تولید و به بازار عرضه گردیده . این در حالی است که بالش بادی سفری FOLD مدل TPU به صورت سه لایه ضخیم از پلی استر و TPU ساخته شده است و طول عمر بسیار بالایی دارد.

در توضیحات که در قسمت اول متن دادیم بالش بادی بزرگ را معرفی نموده ایم و برای این که در انتخاب تشک مورد نظر بتوانید راحتر خرید کنید نام های دیگر تشک های بادی را برای شما مشتری گرامی ذکر میکنیم که شامل تشک بادی کامفورت اینتکس , تشک بادی صندلی عقب ماشین با پمپ فندکی , تشک بادی و کاناپه بادی اینتکس , تشک بادی و کاناپه یک نفره اینتکس , تشک بادی و کاناپه دو نفره اینتکس , تشک بادی و کاناپه تخت خواب شو اینتکس , تشک بادی یک نفره اینتکس , تشک بادی دونفره اینتکس , تشک بادی مسافرتی اینتکس , تشک بادی سفری اینتکس , تشک بادی بالش دار اینتکس , تشک بادی مخمل اینتکس , تشک بادی دایره اینتکس , تشک بادی پمپ دار اینتکس , تشک بادی با پمپ و بالش اینتکس , تشک بادی با عرض 76 اینتکس . بالش بادی مانند هر وسیله دیگری مزایا و معایب مخصوص به خود را دارد. همین طور در صورت عدم نیاز به بالش ، با استفاده از دریچه دوم می توانید خیلی سریع و آسان باد بالش را خالی کرده و داخل کوله پشتی خود قرار دهید. این بالش بادی به دلیل استفاده از الیاف مصنوعی داخل خود، امکان بادشدن خود کار را دارد.

آخرین مطالب