در سه مرحله ساده گام‌های متقاعدکننده استخر بادی را بیاموزید

جنس استخر بادی از پی وی سی یا به اصطلاح دیگر همان پلاستیک نرم میباشد، همچنین به دلیل استفاده از چند لایه پلاس

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

جنس استخر بادی از پی وی سی یا به اصطلاح دیگر همان پلاستیک نرم میباشد، همچنین به دلیل استفاده از چند لایه پلاستیک نرم در ساخت این محصول، در برابر آب و آفتاب مقاوم میباشد. استخر های بادی از جنس پی وی سی یا همان پلاستیک نرم می باشند و در مدل های چند لایه طراحی می شوند تا در برابر نور آفتاب و دمای آب سرد و گرم مقاوم باشند. برای رقابت با سامانههای انرژی خورشیدی مستقر در زمین، جرم خاص (کیلوگرم بر کیلووات) چند برابر هزینه بالابردن جرم به علاوه هزینه قطعات، باید ۲۴۰۰ دلار یا کمتر باشد؛ یعنی، برای هزینه قطعات به اضافه رکتنا ۱۱۰۰ دلار در کیلووات، محصول دلار / کیلوگرم و کیلوگرم / کیلووات باید ۱۳۰۰ دلار / کیلووات یا کمتر باشد. نصب و راهاندازی این محصول بسیار ساده بوده و وقت زیادی از شما نمیگیرد. از سوی دیگر برند اینتکس برخی استخر های بادی ساده خود را با دو نوع بسته بندی که نمونه اول سلفونی و نمونه دوم کارتنی بوده به بازار عرضه می کند. همانطور که قبلا نیز بیان شده استخر بادی اینتکس و بست وی تنوع بالایی در زمینه طراحی داشته تا تمامی سنین در هر فضایی از جمله آپارتمان و باغ بتوانند جهت تفریحات آبی کودک و یا خانواده آن را راه اندازی کنند.

این استخر بادی 772 لیتری برای سنین زیر 8 سال طراحی شده است. ماگما به سمت بالا همرفت میکند زیرا از سنگ جامد سبکتر است. قیمت یکی از گزینههایی است که هر کس برای خرید هر محصول به آن دقت میکند و از اولویتهای خرید به شمار میآید. استخر بادی قیمتهای مختلفی دارد که از چند صد هزار تومان شروع و تا چند میلیون نیز ادامه دارد اما در خرید استخر بادی و وان بادی توجه داشته باشید که محصول مورد نظر شما دارای قیمت مناسب باشد. برخی از محصولات دارای پمپ بادی دو کاره هستند که علاوه بر باد کردن استخر به خالی کردن باد استخر نیز کمک مینماید. هر یک از لایههای موجود در این استخر، از دریچههای متعدد جهت باد کردن برخوردار بوده و اگر دچار آسیب شوند، روی لایههای دیگر تأثیر نخواهند گذاشت. استخر بادی سلفونی همواره از قیمت کمتری برخوردار بوده و یک استخر بادی ارزان قیمت به شمار رفته و به دلیل یکسان بوده طراحی محصول و کیفیت بدنه شما می توانید از این گروه محصولات خریداری کنید. در همین راستا بیان می کنیم که ابعاد بدنه استخر بادی و مهم تر از آن ارتفاع بدنه محصول از جمله تاثیرگذارترین موارد در زمینه قیمت محصول بوده پس هرچه ابعاد استخر بادی در مجدوده کوچک و متوسط قرار داشته و ارتفاع استانداردی داشته محصول مورد نظر از قیمت مناسب تری برخوردار خواهد بود.

یکی از دیگر نکاتی که در هنگام خرید استخر بادی و وان بادی باید به آن توجه نماید، کیفیت و توان کارکرد پمپ بادی آن میباشد، پمپ بادی وسیلهای است که وان بادی توسط آن باد میشود و در کنار محصول به شما ارائه میگردد. 3. آب بازی و پاش پاش کردن آب در استخر های کوچک باعث می شود تا بچه ها به آب علاقه مند شوند و به آن عادت کنند. و همچنین در سایزهای بزرگسال، کودک و نوزاد تولید و ارائه میشود. این کمپانی مشهور توانسته است با ارائه ی کیفیت عالی ، قیمت مناسب و تنوع زیاد محصولات ، بخش عظیمی از محصولات بادی را به خود اختصاص دهد. مخصوصا زمانی که وقت کافی برای مسافرت یا گردش همراه خانواده را ندارید و باید در خانه بمانید. با استفاده از استخر بادی ارزانقیمت میتوانید لحظات بسیار شاد و مفرحی را در کنار خانواده و فرزندان خود تجربه نمایید. این محصول در طرحها و اشکال متفاوت طراحی و تولید میشود، که شما میتوانید با توجه به سلیقه و نیاز خود آن را تهیه نمایید.

اگر به دنبال یک هدیه برای فرزند دلبندتان هستید این محصول میتواند بهترین گزینه باشد. اگر امکان رفتن زود به زود به استخرهای دیگر را ندارید، میتوانید از این محصول استفاده نمایید که به صورت 24 ساعته در دسترس و اختیار شما میباشد. لوازم جانبی: روکش های زمینی، پوشش های عایق، فیلترها و اسباب بازی ها همه چیزهای اضافی هستند که ارزش پرداخت را دارند. فروش استخر بادی اینتکس در سایت اینتکس شو و در فروشگاه اینتکس به صورت پخش عمده و تک فروشی انجام میشود و تمامی محصولات از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارند . بچه های بزرگتر هم در این استخر ها حس خوبی دارند. تفریحات کیش در کرونا با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار می شود که گردشگران می توانند تفریحات کیش با تخفیف ویژه را از کیشلندیار تهیه کنند. روستای مافریز با دارا بودن 18 آسباد ، بیشترین تعداد آسیاب بادی را در شهرستان بیرجند داشته است. Po st has be᠎en c reat ed by GSA Content G ener​at​or Demov​ersion!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن