Find اکنون، برای قلعه بادی چه کاری باید انجام دهیدسریع؟

اولویت را منطقهای میگذاریم که بیشترین تعداد شهربازی در تهران را دارد، سپس به محدودههای دیگر (بدون در نظر گرفت

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اولویت را منطقهای میگذاریم که بیشترین تعداد شهربازی در تهران را دارد، سپس به محدودههای دیگر (بدون در نظر گرفتن تعداد شهربازی) اشاره میکنیم. شهربازی بسیج به واسطه مساحتی که دارد، یکی از شهربازیهای نسبتاً بزرگ تهران به حساب میآید. هپی سنتر با مساحت 1600 مترمربع، حدود 80 بازی دارد و در مجموعه شمیران سنتر قرار گرفته است و یکی از مدرنترین شهربازیهای تهران محسوب میشود. در ضلع جنوبی و سمت راست درِ ورودی این قلعه راه پلهای جهت دسترسی به برجهای نگهبانی قرار دارد و روزنههایی در تمام طول دیوارهای اطراف و برجها نیز ایجاد شدهاست. مطمئن شوید که تمام رطوبت آن را خشک کرده اید. کودکان باید کفش ها، عینک ها و جواهرات خود و تمام اشیاء نوک تیز را از جیب های خود خارج کنند. اگر صاف و مسطحی دارید یا در خانه بازی و مراکز بازیتان جای مناسبی برای نصب این سرسره دارید، سرسره بادی یک بازی مهیج و نشاط آور برای کودکان خواهد بود.

انواع قلعه بادی به عنوان خانه بازی و مجموعه بازی با نصب آسان در منزل و مهد کودک قابل استفاده است و از قیمت ارزانی برخوردار است . قبل از نصب از صاف بودن سطح و دور بودن از اجزای تیز و برنده مطمعن باشد. تمامی سرسره بادی ها استاندارد بوده و از نظر ایمنی کاملا مطمعن هستند. به نظر کارشناسان قلعه تاریخی قمچقای بیجار دارای کتیبهای با نقش هیروگلیف و به خط هراتیک میباشد و جزو قدیمیترین کتیبههای نییمه تصویری ایران قلمداد گردیده و کتیبه آن با خط سومریان قابل مقایسه است. وینیل و پی وی سی از نظر خصوصیات شباهت بسیار زیادی با هم دارند، این محصولات از ترکیبات شیمیایی مواد آلی تشکیل شده اند، به همین دلیل سازگار با محیط بوده و به هیچ وجه سمی نیستند. علاوه بر آن هر دو ماده دارای قدرت کشسانی و انعطاف پذیری بالایی هستند و به همین دلیل می توانند مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار و تحمل وزن کودکان داشته باشند، همچنین این مواد دارای طول عمر بسیار بالایی هستند. امروزه شاهد ساخت سرسرههای بادی با بهترین کیفیت هستیم که طبیعتاً مواد اولیه این محصول غیر سمی است و هیچ نوع مشکلی را برای سلامت کودکان ایجاد نمیکند؛ علاوه بر آن به پاره شدن، پوسیدگی و… ​This w as gen er​at᠎ed with the help of GSA​ Content  Gener at or D​em oversion!

سنگهای تراش خورده «قمچقای» دارای مشخصاتی نیست که بر مبنای آن بتوان زمان ساخت بنای قلعه را به دقت تعیین کرد، با این حال به احتمال قوی میتوان آن را متعلق به دورههای پیش از میلاد مسیح، مثلاً دوره مانایی و ماد دانست که تا دورههای ساسانی و اسلامی نیز مورد استفاده بود. این پارک بادی بخشهای متنوعی دارد و گردشگران علاوه بر امکانات بازی و تفریحی موجود در این پارک برای غذا خوردن و دورهمی با خانواده هم میتوانند از امکانات جانبی قلعه بادی در دبی استفاده کنند. بهتر است برای در امان ماندن از آفتاب سوزان شهر دبی پیش از ورود به پارک از کرم ضد آفتاب استفاده نمایید تا از پوست شما که در برابر اشعههای آفتاب محافظت کند. شما میتوانید با بررسی ویژگیها، ابعاد، ظرفیت تحمل و مدلهای متنوع محصولات این فروشگاه، قلعه بادی مناسب با سلیقه و علایق کودک خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید. شما میتوانید بهترین کیفیت و قیمت وسایل پارک بادی را از وبسایت پیکو تویز تجربه کنید.

سرسره بادی یک تفریح آبی و پر نشاط و جذاب برای کودکان است که در مهد کودک ها یا پارک های آبی و همچنین در خانه از آن استفاده می کنند. سرسره بادی کودک طرح دریایی در ابعاد متوسط با ایجاد فعالیت مهیج فیزیکی تاثیر به سزایی در شادی و نشاط و رشد اندام کودکان دارد. در 4 طرف قلعه چهار ستون بادی و چهار دیوار مربع شکل وجود دارد تا در هنگام بازی کردن کودکان و ضربه زدن به دیواره ها صدمه ای نبینند و والدین با خیالی آسوده کودکان را در قلعه بادی رها کنند . این جامپینگ دارای چهار دیواره ، یک درب ، چند حفره به شکل پنجره های گرد کوچک و چهار برجک در چهار طرف خود می باشد ، دیواره ها از پرتاب شدن کودک به روی زمین هنگام بازی و پرش ، جلو گیری می نماید . کودک حادثه دیده پس از امدادرسانی اولیه در محل، با آمبولانس هوایی به یک بیمارستان منتقل شد، اما به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد. واضح است که سلیقههای افراد با یکدیگر تفاوت زیادی دارد و به همین دلیل هم تفریح سازان، سرسرههای بادی (قصر بادی) را در طرحها و رنگهای متفاوتی تولید کنند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن