فروش اقساطی پژو پارس TU5

اگر بخواهیم معایب موتور ایکس یو سون را مشخص کنیم باید مصرف سوخت بالا و سوختن واشر سرسیلندر را ذکر کنیم؛ اما د

توسط مدیر سایت در 6 اردیبهشت 1402

اگر بخواهیم معایب موتور ایکس یو سون را مشخص کنیم باید مصرف سوخت بالا و سوختن واشر سرسیلندر را ذکر کنیم؛ اما در موتور تی یو فایو، صدای نامعقول در دورهای بالای ۴۵۰۰، هماهنگ نبودن موتور و گیربکس و حساسیت بالا نسبت به روغن از معایب موتور TU5 است؛ اما انجام سادهتر تعمیرات موتور ایکس یو سون نسبت به موتور TU5 موجب شده تا نظر برخی از خریداران به سمت موتور ایکس یو سون بروند. پس ایمنی پایین را هم باید به معایب پژو پارس TU5 اضافه کرد. این موضوع برای پژزپارس تیوفایو نیز برقرار بوده است و شرکت ایران خودرو از اواخر سال 97 رینگ آلومینیومی را به تجهیزات پژو پارس اضافه کرد تا جذابیت بیشتری را در خودرو ایجاد کند. از طرفی با نوسانات بازار و بالا رفتن ناگهانی قیمت خودرو، خرید اقساطی پژو پارس نسبت به خرید نقدی برای بسیاری از افراد گزینه مناسبتری محسوب میشود. اقا نیمای عزیز زحمت کشیدن وقت گذاشتن رفتن تحقیق کردن ونظرشونو گذاشتند لطفا به نظرشون احترام بذاریدگرچه که همه مطالبی که فرمودندواقعت داره. طی کردن ۴۰ هزار تا فروخت و گفت بزرگترین اشتباه هم تو خرید ماشین خرید XU7 بود.

شما مقایسه tu5 مدل ۸۹ رو با tu5 مدل ۹۹ رو هم که انجام بدی مشخصه برنده ماشین جدیدتر هستش. اگر بخواهیم بیشیلهوپیله و رک و راست بین این دو خودرو، برنده را اعلام کنیم باید بگوییم که پژو پارس ایکس یو سون انتخاب ماست. معایب پژو پارس TU5 در بخش فنی و طراحی شامل مواردی است که قبل از خرید پارس تی یو فایو باید بدانید. یکی از معایب پارس TU5 کیفیت ضعیف متریال داخلی آن است. پژو پارس از لحاظ بدنه خیلی ضعیف است. عملکرد کولر در پارس جدید بهتر از نسخه قدیمی به نظر میرسد. هندلینگ پژو پارس جدید با کمی اختلاف بهتر از پارس قدیمی است. خودروی پارس تا کنون در چندین مدل مختلف تولید و به بازار معرفی شده است که یکی از کاملترین و همچنین محبوب ترین آنها پارس TU5 میباشد. همشون یه جور آشغالند.به مردم خودروی درست حسابی ندادند که سوار شن،معلومه یه لگن تمیزتر ببینند حسابی ذوق مرگ میشن. در آخر باید به سؤالی که اول مقاله مطرح شد پاسخ داد که آیا صنعت خودروی کشورمان در طی این سالها پیشرفتی هم داشته؟ معلومه که صددرصد tu5 رو جا میذاره و میخورتش، یه لیوان آب هم روش.

شما موتور TU5 رو ریمپ کن تو یه جای معتبر، بعد ببین چجوری برات راه میره آخ هم نمیگه. از لحاظ قیمت هم خیلی گران است. اگر بین خرید اقساطی پژو پارس تیو فایو با دیگر مدلهای پارس دچار تردید هستید، باید بگوییم که این خودرو از لحاظ توان فنی نسبت به دیگر برادرانش امتیاز بهتری را کسب میکند. در واقع شما با خرید اقساطی پژو پارس tu5 دیگر نگران این موضوع نخواهید بود که در روزهای آلوده سال چگونه خودرو خود را از منزل خارج کنید، زیرا چه در هر کدام از دو طرح فروش اقساطی پژو پارس tu5 اتومات یا فروش اقساطی پژو پارس tu5 دنده ای شرکت کرده باشید، خودرو شما پایین ترین سطح از مواد آلاینده را وارد جو میکند و از این رو اگر فردی باشید که دغدغههای زیست محیطی دارید، آرامش خاطر بیشتری خواهید داشت. پژو پارس تی یو فایو همچون دیگر خودروهای پرفروش تولید داخل، از لحاظ ایمنی در وضعیت مناسبی قرار ندارد. سلام دوستان والا من یه ۲۰۶ اس دی موتور تی یو دارم مدل ۹۵ ازش راضیم ولی تنها چیزی که کفر آدمو در میاره جا انداختن دنده عقب هستش بعضی وقتا بازی در میاره جا نمیره که کفر آدمو در میاره.

به گفته مالکان این دو خودرو، هزینه هر بار تعویض روغن پارس TU5 حدود ۵۰۰ هزار تومان و هزینه تعویض روغن پارس ایکس یو سون حدود ۴۰۰ هزار تومان میشود. قبل از هر چیز به سراغ هزینههای نگهداری و تعمیرات این دو خودرو میرویم. همون موتور TU5 گرچه مناسب اتاق و ادوات پارس نیست اما عملکردش هرچند به هماهنگی ۲۰۶ و رانا نمیرسه اما از XU7 خیلی بهتره برای پارس! ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. من واقعا متوجه حرف دوستانی که میگن xu7 راه نمیره نمیشم؟ من خودم بیشتر از یه ساله که ریمپ کردم. فقط کافیه توش یه روغن با اینجا کلیک نمایید وب سایت شخصی کیفیت بریزی. ما به غیر از بررسی تفاوت موتور ها، قصد ارزیابی تفاوت کیفیت این دو خودرو را هم داشتیم. قیمت پایینتر و کیفیت ساخت بالاتر نسبت به نسخه جدید از دلایل انتخاب ما بوده است. دلیل انتخاب پارس قدیمی فقط موتور نبوده بلکه از لحاظ کیفیتی نیز ارزیابی شده است. مردم بدلیل اینکه قدرت انتخاب ندارند پژو پارس می خرند. این خودرو تا سال 1382 در کشور به نام پژو پرشیا شناخته می شد اما به مرور ایران خودرو نام این محصول را به پژو پارس تغییر داد و البته این تغییر نام با برخی اصلاحات نیز همراه بود.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد دیدن صفحه اصلی لطفا به بازدید از وب سایت ما.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن