جامپینگ بادی با مانع

این تشک جامپینگ به شکل گرد طراحی شده و یک حلقه بسکتبال نیز به بدنه آن متصل است. تجربه قدم زدن بر روی این پل و

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این تشک جامپینگ به شکل گرد طراحی شده و یک حلقه بسکتبال نیز به بدنه آن متصل است. تجربه قدم زدن بر روی این پل و تماشای این همه زیبایی، قطعاً لحظات دل نشینی را برایتان رقم خواهد زد. همچنین جامپینگ بادی بسیار سبک بوده و به راحتی میتوانید آن را با خود حمل کرده و در مکان مورد نظر راهاندازی کنید. تحمل وزن این تشک به عنوان جامپینگ مناسب است. از دیگر امکانات این شهربازی، اتاق تولد و گریم است. ترن هوایی، رالی هیجانی، واقعیت مجازی و بازیهای دیگر در کنار باشگاههای بولینگ، بیلیارد، اسنوکر و همینطور اتاق گریم و اتاق تولد، شهربازی سرزمین رویایی آناهید را کاملتر کردهاند. فراموش نکنید که این شهربازی مانند چند مورد قبلی، درون یک مجتمع قرار گرفته است. هر دو این محله های قدیمی در مسیر رودخانه ای بزرگ قرار گرفته اند و در مسیر آن ها رستوران ها، ترشیجات، آبمیوه فروشی و کافی شاپ های متنوع به چشم می خورد. پل طبیعت از پرطرفدارترین مکان های دیدنی تهران است که چشم اندازی بی نظیر از پایتخت سرزمینمان را به نمایش می گذارد.

Th​is c ontent h as ​be​en g​enerat ed by G SA C on te​nt Gen erator D​emov᠎ersion .

به دلیل توجه خاص به کلان شهر تهران، هتل ها و اقامتگاه های لوکس و متنوع زیادی در این شهر به چشم می خورد. این دیواره در زمانی که کودکان در حین بازی تعادل خود را از دست میدهند، باعث جلوگیری از بیرون افتادن آنان میشود و محصول را برای استفادهی کودکان ایمنتر میکند. شما می توانید این محصول را در ابعاد دلخواه نیز به صورت سفارشی دریافت کنید. این نوع تشکها ساخته شده توسط شرکت اینتکس بوده که از کیفیت و مقاومت بالایی بهره میبرند و در هر مکانی مانند فضای باز و بسته و همچنین مکانهای ورزشی قابل استفاده خواهند بود. اصلیترین کاربرد این محصول استفاده به عنوان یک وسیله جامپینگ است. جنس بدنه ی این محصول از PVC است و رویه آن به دلیل وزن و ضربه ای که تحمل می کند بصورت دولایه ساخته شده است. شناخت دیدنی های تهران به برنامه ریزی سفر و آشنایی با مکان هایی که در پایتخت جذابیت بیشتری برای ما دارد، کمک شایانی می کند. این بازیها گرچه میتوانند تا مدتها برای کودکان سرگرمکننده باشند اما بیشک نمیتوانند انرژی سرشار کودکان و نیازشان به جنبوجوش را رفع کنند. این برج با 63 متر طول و 45 متر ارتفاع، در مجموع دارای چهار طبقه بوده و سال ها پیش به نام برج شهیاد آریامهر شهرت داشته است.  Th᠎is c​onte᠎nt has ​been c᠎reat᠎ed wi᠎th GSA C᠎on tent G ener​ator DE᠎MO᠎.

از ویژگی های برتر جامپینگ بادی نسبت به ترامپولین ها در داشتن وزن و حجم کمتر و قیمت پایین تر بوده اما از نظر کیفیت ، مقاومت و طول عمر قابل مقایسه با ترامپولین ها نخواهند بود. تشک جامپینگ گرد بسکتبال اینتکس 48265 عرض ۱۸۰، طول ۱۹۶ و ارتفاع ۱۵۲ سانتیمتری دارد. نکتهی دیگری که برای نگهداری از جامپینگ بادی و در کل محصولات بادی باید رعایت کنید، دور نگه داشتن اجسام تیز و برنده از آنان است. دیدن زیبایی های شهر تهران از بالای این برج، بسیار جذاب و به یادماندنی است که حتما باید تجربه کنید. فارغ از هدف سفر، بی شک دیدن جاهای گردشگری تهران باید در لیست برنامه های شما قرار داشته باشد زیرا بعد از بازدید این مکان های دیدنی از زیبایی های آن لذت خواهید برد. شما می توانید مسیر خود را برای رفتن به میدان سربند یا درکه انتخاب نمایید و از این پیاده روی نهایت لذت را ببرید. هر کدام از جاهای گردشگری تهران جذابیت و زیبایی خاص خود را دارد که بهتر است از نزدیک آن ها را ببینید و لذت ببرید. یکی از بهترین دیدنی های تهران در بزرگراه مدرس، ، پل طبیعت است که در شب زیبایی خیره کننده ای دارد.

زیبایی و شکوه تهران به عنوان پایتخت کشور عزیزمان ایران بر هیچ کس پوشیده نیست. جامپینگ بادی کودکان و نوجوانان مینی قلعه بادی کودک شهر بازی فنری تفریحی خانگی است که از بهترین متریال در کشور چین تولید و توسط نمایندگی اینتکس لند با قیمت ارزان در بازار ایران عرضه و پخش می شود این قصر بادی بازی بپر بپر کودکان دارای تشک بادی ارتجاعی در کف آن می باشد که همان کار ترامپولین را انجام می دهد. این محصول از سری محصولات بادی بوده و کاربردی کاملا تفریحی و ورزشی دارد. قسمتی که برای پرش و جامپ این محصول در گرفته شده است از لایه های داخلی ضخیمی برخوردار است تا در برابری پرش کودک مقاوم باشد. این مجموعه تاریخی شامل بخش های جذاب و دیدنی زیر می باشد. هر چقدر ترامپولین ها ابعاد بزرگتری داشته باشند برای سنین بزرگسال نیز قابل استفاده بوده و شامل تحمل وزن بالایی نیز خواهد بود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن