هشت راه‌هایی که استخر بادی می‌تواند شما را ورشکست کند - سریع!

این ویژگی باعث میشود که قسمت زیرین و کف خود استخر دارای یک عدد سوپاپ باد جداگانه باشد و آن سوپاپ برای باد کرد

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این ویژگی باعث میشود که قسمت زیرین و کف خود استخر دارای یک عدد سوپاپ باد جداگانه باشد و آن سوپاپ برای باد کردن کف استخر بادی است. دریچه هوا بر روی تمام سوپاپهای باد قرار گرفته است و مانع از خروج هوا از سوپاپ باد میشود و بعد از پر شدن لایهها از باد به شما این امکان را میدهد که با خیال راحت نازل پمپ را از سوپاپ، بدون هیچ گونه نگرانی از خروج مجدد هوا و هدر رفتن وقت و انرژی خود، جدا کنید و با خیال راحت دریچه یا درپوش سوپاپ را ببندید. شما میتوانید بعد از استفاده دریچه تخلیه آب را باز کرده و اجازه دهید آب درون استخر بادی خالی شود و یا یک شلنگ آب به قسمت تخلیه وصل کرده و از آب خروجی برای آبیاری درختان و گیاهان و یا شست و شوی حیاط و ماشین خود استفاده کنید تا در مصرف آب نیز صرفه جویی شده باشد. بر روی تمام استخرهای بادی یک یا چند دریچه باد تعبیه شدهاست و تنها کافی است نازل پمپ باد دستی یا برقی خود را به یکی از این دریچهها وصل کرده و شروع به باد زدن کنید، باد زدن را تا جایی ادامه دهید که باد لایه باد شونده نه زیاد باشد و نه کم تا محصول شما آسیب نبیند.

از این رو به دو دسته بزرگ استخر بادی کودکان و نوجوانان و استخر بادی بزرگسال تقسیم خواهد شد. استخر بادی اینتکس بچگانه و بزرگسال در کشور چین توسط دو کارخانه مذکور در عمق های زیاد و ارتفاع های کم تولید می شود که در بازار ایران توسط نمایندگی اینتکس در همین وب سایت اینترنتی با قیمت های اصلی ارزان مصوب عرضه می گردد که برای همه شهرهای کشور امکان خرید آنلاین وجود دارد. وزن سبک نسبت به استخرهای فایبرگلاس و تلقی مشابه خود؛ همچنین حجم کم در هنگام جمع آوری به شما این امکان را میدهد که به راحتی آن را با خود حمل کنید. تعداد کمی از این محصولات جذاب دارای مبل و یا صندلی هستند ولی همان تعداد کم درصد بالایی از فروش استخرهای بادی را دارند. اگر این کار را کنیم انرژی هدر نمیرود. سرمایهگذاری در انرژیهای تجدیدپذیر، بهویژه انرژی خورشیدی، نسبت به زغالسنگ، گاز یا نفت در اشتغالزایی مؤثرتر است. پیشبینی میشود تا سال ۲۰۴۰ تولید برق از انرژیهای تجدیدپذیر با تولید برق از زغال سنگ و گاز طبیعی برابر شود. استخرهای بادی از جنس وینیل یا vinyl تولید شدهاند که یک فرایند تولید اتوماتیک با تکنولوژی بالا است و نسبت به دیگر مواد اولیه از انرژی مصرفی تا 3 برابر کمتر استفاده شدهاست و همچنین طبق مطالعات، تولیدات وینیل نسبت به دیگر مواد اولیه، تنها یک درصد از آلودگی کل ناشی از سوخت گاز و نفت را دارد. C᠎ontent h as been gener᠎ated wi᠎th GSA Content Gene᠎ra᠎tor DEMO᠎.

فقط میدانم که زمینهای بازی اینجا با تاتامی پوشانده شدهاند و چند میز و وسایل بازی و یک استخر توپ کوچک دارد. به عنوان یک بزرگسال، ممکن است علاقه ای به استفاده از استخر بادی نداشته باشید و فقط بخواهید آن را برای کودک خردسال خود تهیه کنید، بنابراین اندازه استخر بادی نباید برای بزرگسالان مناسب باشد. یک صندلی که کودک به راحتی و بدون کمک بزرگترها بتواند روی آن بنشیند. این جایگاه برای تخلیه آب تدبیر شده تا به راحتی هرچه تمامتر بتوانید محصول خود را تخلیه کرده و آن را جمع آوری کنید. این صفحه آخرینبار در ۷ آوریل ۲۰۲۳ ساعت ۱۷:۲۸ ویرایش شدهاست. این صفحه آخرینبار در ۱۴ فوریهٔ ۲۰۲۲ ساعت ۱۴:۱۱ ویرایش شدهاست. یکی از ویژگیهای دیگر این محصول این است که میتوان آن را هر زمان که خواستید باد کرده و یا جمع کنید. هر چیزی که هستهای است خطرناک نیست مانند حمل اورانیوم طبیعی هیچ خطری ندارد. سوختهایی مانند سوخت فسیلی باید سوزانده شوند تا انرژی ذخیره شدهٔ خود راآزاد کنند؛ ولی در نیروگاههای هستهای بدون آنکه سوزانده شوند انرژی تولید میکنند. در ناحیه هند فورد آمریکا که محل ویژهٔ انبارهای هستهای است، سوخت مصرف شدهٔ پلوتونیوم درون مخازن بزرگ در زیر زمین نگهداری میشوند.  A rtic᠎le h as be en g᠎en er​at​ed with the ᠎he lp of GSA Con​te᠎nt Gen᠎er​at​or Demov er᠎sion !

محفظه یاتاقان: که محل قرارگیری برینگها میباشد. خرید استخر بادی ارزان قیمت و در عین حال اورجینال بسیار مهم است که مطابق با سلیقه و نظر شما باشد و تمام آپشنها و موارد مورد نیاز شما را دارا باشد. خرید استخر بادی را حتما از وبسایتها و فروشگاههای معتبر انجام دهید و حتما محصولی اصل و اورجینال را از فروشگاه مورد نظر درخواست کنید. تمامی خدمات پس از فروش و گارانتی , تعمیرات استخر با چسب قطره ای مخصوص پنچر گیری و فروش لوازم جانبی مانند پمپ باد برقی و پمپ باد دستی و پدالی , تست سلامت محصول در این نمایندگی استخر اینتکس انجام میشود . با این حال، وسایل نقلیه با شارژ غیر مستقیم خورشیدی متداول بوده و قایقهای خورشیدی به صورت تجاری در دسترس هستند. تایرهای پنوماتیک در بسیاری از وسایل نقلیه مانند دوچرخه، موتورسیکلت، اتومبیل، کامیون، تجهیزات سنگین و هواگردها کاربرد دارند. بسیاری از آنها نیز به همراه صافی و پمپ عرضه میشوند. امروزه بسیاری از خانوادهها به دنبال اضافه کردن استخری خصوصی به خانههای خود هستند. برای جمع آوری استخر کافی است که درپوش سوپاپ هوا را باز کرده و با دو انگشت خود قسمت تحتانی که سوپاپ هوا به بدنه محصول وصل شدهاست را فشار دهید تا درپوش هوا یک طرفه کنار رفته و باد استخر بادی شما خالی شود و به حالت اولیه و وکیوم باز گردد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن