کاناپه بادی ایجاد متخصص

یک حس تکرار نشدنی را با این محصول تجربه می کنید که بدون شک مشابه آن را تا به آن لحظه احساس نکرده بودید. امروز

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

یک حس تکرار نشدنی را با این محصول تجربه می کنید که بدون شک مشابه آن را تا به آن لحظه احساس نکرده بودید. امروزه در اکثریت منازل آپارتمانی فضای کافی برای کاناپه های چوبی و فلزی وجود ندارد و سختی های فراوانی را برای بردن آن به داخل منزل کشید خصوصا در داخل راه پله ها و از طرفی برای خرید آنها مبالغ زیادی را باید پرداخت کرد و برای جا به جایی نیز وزن سنگین و حجم زیادی را باید جا به جا کرد , اما با پیشرفت تولیدات محصولات بادی اینتکس و ساخت کاناپهاینتکس این مشکل کاملا رفع شده و با خرید کاناپه بادی اینتکس با قیمت کم و ارزان با حجم و وزن سبک که به راحتی جا به جا میشود میتوانید نوع جدیدی از کاناپه ها را تجربه کنید ، جنس بدنه کاناپه بادی تخت خواب شو طبی و کاناپه های دیگر از pvc ضخیم با رویه تمام مخمل ضد تعریق ساخته شده که بسیار مقاوم و محکم هستند . کاناپه بادی تختخواب شو اینتکس مدل 68566 یکی از پرفروش ترین تولیدات کارخانه ابنتکس در زمینه محصولات مورد استفاده برای خانواده بوده که از طول عمر و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. ویژگی منحصر به فرد این محصول مربوط به طراحی خاص بدنه آن بوده که شما می توانید در زمان مورد نیاز آن را در بخش میانه باز کرده و به عنوان تخت خواب دو نفره مورد استفاده قرار دهید.

کاناپه بادی را به هیچ عنوان مورد شستشو قرار ندهید (بجز مدل طرح چرم). کاناپه بادی 1 نفره و کاناپه بادی 2 نفره تمام مخمل جهت استفاده در منزل و محل کار تولید شده اند که از راحتی بالایی برخوردار هستند طوری که تمامی افراد خانواده حتی اشخاص بیمار و کسانی که از درد کمر و پا رنج میبرند میتوانند از این کاناپه ها بهره ببرند ، خرید و فروش کاناپه بادی intex اینتکس و کاناپه بست وی bestway با رنگ بندی های و مدل های متنوع طبی با کمترین حجم ممکن و وزن سبک با جنس مرغوب چرم و مخمل با pvc در تنها نمایندگی مرکزی کاناپه های بادی تخت شو اینتکس در ایران انجام میپذیرد ، شرکت اصلی اینتکس در ایران و تهران که مرکز تخصصی پخش و تعمیرات این محصول در کشور است تمامی کاناپه ها را با خدمات پس از فروش و تامین لوازم جانبی مانند پمپ برقی دو کاره اینتکس ، پمپ دستی بزرگ و کوچک ، چسب قطره ای و وصله مخصوص تعمیرات کاناپه را ارائه میدهد . استفاده از کاناپه های تخت شو اینتکس کاربرد بسیار زیادی دارند، شما در منزل می توانید در جلوی تلویزیون با خیالی آسوده و بدون ایجاد خستگی در بدن تا چند ساعت راحت به تماشای آن مشغول شوید. Th is a rt ic᠎le w as c᠎reat​ed with the he lp of ᠎GSA ᠎Cont en᠎t ᠎Ge​nerato᠎r DE᠎MO !

از مزایای کاناپه بادی میتوان به حجم کوچک و وزن سبک , حمل راحت ، قابلیت شستشو , پر و خالی شدن توسط انواع پمپ برقی اینتکس و پمپ دستی شرکت اینتکس و شرکت بست وی ، داشتن جا لیوانی و بطری در کنار دسته کاناپه مبل ، استفاده بهترین مواد پی وی سی در بدنه کاناپه , تحمل وزن 100 و 200 کیلو گرم ، طراحی زیبا و طول عمر بالا ، نشیمن و پشتی بلند راحت ، تبدیل شدن به تخت خواب بادی دو نفره و یک نفره , طبی بودن کاناپه ، ست شدن کاناپه بادی یک نفره با دو نفره ، تولید شده با استاندارد های اروپایی , تست سلامت کاناپه به مدت 4 روز در کارخانه تخت نظارت کارشناسان آمریکایی , و بسیاری دیگر از این مزایا که در هنگام استفاده به آن پی خواهید برد . در قسمت دسته های این کاناپه نیز یک عدد جا لیوانی تعبیه شده که برای قرار دادن بطری آب کوچک بسیار کاربرد دارد. در دو سمت دستگیره های محصول جا لیوانی تعبیه شده تا بتوانید نوشیدنی خود و یا حتی ریموت کنترل تلویزیون را در این بخش قرار دهید.

انواع دسته بندی آن ها را می توان به دو گروه کاناپه تختخوابشو و ساده تقسیم کرد که شامل مدل های تختخوابشوی یک نفره و تختخواب شو کامفورت دونفره بست وی، کاناپه بادی چند کاره، کاناپه تاشو و مبل شو، 5 کاره یا چند حالته و تخت شو اشاره کرد. انواع دسته بندی آن ها را می توان به دو گروه کاناپه تختخوابشو و ساده تقسیم کرد که شامل مدل های تختخوابشوی یک نفره و تختخواب شو کامفورت دونفره بست وی، کاناپه بادی چند کاره، کاناپه تاشو و مبل شو، 5 کاره یا چند حالته و تخت شو اشاره کرد. با خیالی آسوده آن را به حالت تخت یا تشک تبدیل نمایید و روی آن بنشینید و یا دراز بکشید. کاناپه بادی اینتکس و خرید و فروش انواع کاناپه های بادی یک نفره و دو نفره برند اینتکس و مارک بست وی با قیمت ارزان به فروش میرسد ، نمایندگی کاناپه بادی اینتکس و سایت مرکزی فروش محصولات بادی اینتکس انواع کاناپه های بادی خوشخواب طبی با ارتفاع زیاد و ارتفاع کم مخصوص بزرگسالان و کودکان و نوجوانان با قیمت شرکتی و تخفیف ویژه و گارانتی معتبر عرضه مینماید . ابتدا سعی کنید محصول خود را با استفاده از پمپ باد های برقی شرکت اینتکس باد نمایید به این دلیل که این پمپ باد ها از فشار باد استاندارد همین محصولات برخوردار است و بیش از اندازه محصول را نمی تواند باد بزند.

آخرین مطالب