خواب قلعه بادی

اگر دوست دارید خستگی پاساژگردی و خرید را با بازیهای هیجانانگیز در کنید و خاطره خوبی برای بچهها بسازید، این شه

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اگر دوست دارید خستگی پاساژگردی و خرید را با بازیهای هیجانانگیز در کنید و خاطره خوبی برای بچهها بسازید، این شهربازیها را از دست ندهید. پس اگر به دنبال یک تفریح هیجانانگیز در شیراز هستید، یا اگر با کودکان خود سفر میکنید، این مطلب را از دست ندهید. بازی های رایانهای می تواند بر روی جسم و عقل کودکان تاثیرات بسیار بدی بگذارند. علاوه بر این، با خرید اشتراک «طاقچه بینهایت» و پرداخت هزینهای معادل هزینهٔ خرید یک کتاب، میتوانید به بیش از ۳۰ هزار کتاب متنی و صوتی در طاقچه دسترسی پیدا کنید. این پل بر روی «رودخانه بابلرود» ساخته شده و با ساخت آن، بخش شرقی و غربی فریدونکنار به هم وصل شدند. پل فلزی فریدونکنار که به آن پل معلق فلزی بابلسر هم گفته میشود و یکی از جاهای دیدنی فریدون کنار در سال ۱۳۱۳ توسط طراحان آلمانی ساخته شد و اولین پل ماشینروی ایران در آن زمان بود. بدون شک بازدید از جاذبههای تاریخی شیراز تجربه بسیار خاطرهانگیزی است، اما باید بدانید تفریحات شیراز به جاهای دیدنی تاریخیاش محدود نمیشود. گورستان قدیمی که یکی از جاهای دیدنی فریدونکنار است نشاندهنده قدمت بالای این شهر است.

نکته جالب اینکه این پل بسیار محکم ساخته شده به طوری که بعد از ۹۰ سال هنوز قابل استفاده است. اکثر افراد باهدف بازدید از جاذبههای تاریخی به این شهر سفر میکنند، غافل از اینکه مدرنترین و بزرگترین شهربازی مسقف کشور در شیراز واقع شده است. این شهربازی یکی از مدرنترین شهربازیهای شیراز است و دستگاههای زیادی برای تفریح و بازی تمام سنین در آن وجود دارد. شهربازی ایران لند شیراز با بیش از 130 دستگاه بازی برای تمام سنین، به عنوان وسیعترین و بهروزترین شهربازی سرپوشیده کشور شناخته میشود. پس اگر در سفر خود به دنبال یک تفریح برای همه اعضای خانواده بهخصوص بچهها هستید، مجتمع و شهربازی خلیج فارس را از خاطر نبرید! در نتیجه هم کودکتان از روزی که داشته نهایت استفاده را میکند و با زمانی که شما برای خرید میگذارید خسته نمیشود و هم شما با خیالی راحت میتوانید برنامههای خود را عملی کنید. ما در خیمه صالح بهترین موتور های بازار را با مناسبترین قیمت را به شما ارائه می کنیم. بیشک یکی از مهمترین عواملی که در انتخاب بهترین قلعه بادی کودک موثر خواهد بود، علایق فرزندان شما است. شاید شما با خواندن این مطلب ترغیب شدید که به این شهر سفر کنید و جاهایی را ببینید که از نظر شما زیباترین باشند.

در ذهن شما چه چیزی یک شهربازی را تبدیل به بهترین شهربازی شهر میکند؟ شهربازیهای شیراز در لیست بهترین شهربازیهای کشور قرار دارند. اگر بخواهیم لیستی از امنترین وسایل بازی کودکان تهیه کنیم، قطعاً سرسره بادی در صدر آن لیست قرار میگیرد. این جامپینگ قلعه بادی از نوع پرشی و ضربه ای است که کودکان با بالا و پایین پریدن در داخل آن و ضربه ای که به کف این قلعه بادی وارد می کنند به بالا پرتاب شده و موجب خالی کردن انرژی و هیجان آن ها می شود . بازدید کنندگان پارک میتوانند انواع و اقسام غذاها رو از منوی این رستورانها سفارش دهند و در فضایی جذاب و راحت نوش جان کنند. قلعه بادی در دبی به عنوان بزرگترین پارک بادی جهان توانسته نام خود در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برساند، این پارک یکی از جذابترین مکانها برای تفریح و ماجراجویی در شهر دبی است. فریدونکنار در کنار دریای خزر قرار گرفته و بهعنوان یکی از شهرهای ساحلی و خوش آبوهوای استان مازندران مقصدی عالی برای سفری چند روزه خواهد بود.

طول پل فلزی فریدونکنار ۸۰ متر، عرض آن ۸ متر و ارتفاع آن هم ۱۶ متر است. شهربازی گاندو که در طبقه چهارم مجتمع تجاریتفریحی زیتون شیراز واقع شده، اولین شهربازی سرپوشیده شیراز است. مرکز خرید زیتون در قطب تجاری شهر و در مجاورت بازار بزرگ شیراز قرار دارد. شهربازی شهر شادی شیراز در یکی از معروفترین و شلوغترین مجتمعهای تجاری و تفریحی شیراز یعنی مجتمع ستاره فارس واقع شده است. اگر به بیلیارد و بولینگ علاقه دارید، شهربازی خلیج فارس شیراز گزینه فوقالعادهای برای یک عصر خاطرهانگیز است. بامبورگ با اشغال مستمر در سایت قلعه برای هزاران سال، بیش از سهم عادلانهاش از داستانهای ارواح، افسانهها و اسطورهها لذت میبرد. طاقچه یک سایت و اپلیکیشن کتاب الکترونیکی و صوتی است. نوع پمپ باد مناسب قلعه بادی را نیز میتوانید از سایت شاپ اینتکس قسمت پمپ باد دستی و برقی خریداری نمایید . در هنگام خرید قلعه بادی، بهتر است یکی از انواع پمپ باد دستی و برقی اینتکس را نیز خریداری کنید تا در راه اندازی یا جمع کردن قلعه بادی دچار مشکل نشوید. گورستان کوچکی نیز شامل ۱۰ تا ۲۰ گور در کنار قلعههای هفتگانه وجود دارد که تعداد کم قبور آن نشانگر اقماری بودن این قلعهها است.

Da᠎ta was creat᠎ed by G​SA  Con tent​ Gen᠎er at​or Demov er​sion.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن