قلعه بادی کودک

این تفریح به طور مجزا در نخستین سایت اسکی روی آب خاورمیانه در جزیره کیش، انجام می گیرد و امکان 12 نفر به طور

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این تفریح به طور مجزا در نخستین سایت اسکی روی آب خاورمیانه در جزیره کیش، انجام می گیرد و امکان 12 نفر به طور هم زمان در این محل وجود دارد. یکی از خاص ترین تفریحات کیش، اسکی روی آب است که اوج هیجان و نشاط را به شرکت کنندگان منتقل می کند. کایت بوردینگ کیش در واقع یکی تفریحات کیش است که ترکیبی از پاراگلایدر و اسکی روی آب می باشد. سرزمین آفتاب کودکان در محدوده غرب تهران ساخته شده است و با اینکه همه قسمتهای آن کامل نشده، امکان استفاده از برخی بخشهایش فراهم است و بازی های متنوعی برای کودکان دارد. همچنین امکان این وجود دارد که افراد، ماشینها و دوچرخههای برقی را در این پارک اجاره کنند تا هم این آموزشها عملیتر و هم حضور داشتن در این پارک برای افراد، لذتبخشتر شود. کودکان با سنین متفاوت نبیاد در این فضا حضور داشته باشند و توصیه می شود قبل از ورود کفش ها و عینک کودکان را برداشته و از مهار شدن این قلعه ها در برابر وزش باد، مطمين شوید.

این وسعت فضا و نبود محدودیتهایی مثل سقف، باعث میشود بازیهای هیجانانگیزتری در این شهربازیها قرار بگیرند. در این تفریح شما می توانید 15 دقیقه هیجانی را تجربه کنید. در کیبل اسکی شما با طناب به برج های موجود در محل پارک متصل خواهید شد، اما در اسکی روی آب به وسیله قایق متصل حرکت می کنید. استفاده از بندهای محکم در اطراف سرسره کودک منجربه استحکام و ماندگاری بالای سرسره بادی در هنگام قرار گیری روی سطح زمین می شود. با انجام این تفریح شما می توانید بر روی آب شناور شوید و در سطح آب و دریا حرکت کنید. اگر می خواهید با استفاده از یکی از تفریحات کیش به دل دریا سفر کنید و ماهی های رنگارنگ را از نزدیک مشاهده نمایید، غواصی کیش به شما پیشنهاد می شود. زیرا شما در غواصی آزادانه از ماهی ها دیدن می کنید و به شنا در میان آن ها می پردازید، اما در اسکوتر دریایی، موتور های متصل، شما را حرکت می دهند که به همین دلیل این تفریح اغلب برای کودکان پیشنهاد می شود. اگر به دنبال محبوب ترین و مهیج ترین تفریح در جزیره کیش هستید می توانید فلای بورد کیش را امتحان کنید. اگر می خواهید یک تجربه متفاوت را در جزیره کیش تجربه نمایید و به دنبال یکی از تفریحات کیش با چنین قابلیتی هستید، حتما پدل بورد کیش را از دست ندهید.

این تفریح در واقع وسیله ای است که با اتصال به یک جت اسکی، شما را میان آب های دریای نیلگون خلج فارس و هوا معلق می کند. از نکات مهم در امکانات پارک آبی اوشن، می توان به سیستم گرمایشی آن اشاره کرد که حتی می توان در فصول سرد نیز از آن استفاده نمود. از دیگر ویژگی قلعه بادی می توان به داشتن اسباب بازی بادی سرخود، اسباب بازی بادی مجزا، توپ بادی، صندوقچه بادی سرخود و آب پاش های متصل به قلعه بادی اشاره نمود. در هنگام خرید قلعه بادی، بهتر است یکی از انواع پمپ باد دستی و برقی اینتکس را نیز خریداری کنید تا در راه اندازی یا جمع کردن قلعه بادی دچار مشکل نشوید. لیست قیمت قلعه بادی کودک در طول روز بروز رسانی می شود , شما می توانید قیمت انواع مختلف قلعه بادی کودک مورد نظر خود را از لیست زیر مشاهده و با دیگر قیمت های قلعه بادی کودک مقایسه کنید. فراموش نکنید که این شهربازی مانند چند مورد قبلی، درون یک مجتمع قرار گرفته است. تهیه بلیط کاری سختی نیست و فقط مراجعه کنندگان به این پارک باید براساس تعداد همراهان و میزان ساعت مورد نظر خود برای تفریح، بلیط مناسب را خریداری نمایند. This a rticle w᠎as gen᠎er at᠎ed wi th t he help  of G SA Conte nt Gener ator DE᠎MO᠎!

محدودیت سنی آن نیز مثبت 18 سال است و افراد زیر 18 سال نمی توانند از آن استفاده نمایند. در این تفریح دو سکو با ارتفاع 40 و 60 متر وجود دارد که افراد می توانند پس از تجربه سکوی 40 متری، از سکوی 60 متری نیز استفاده نمایند. از این رو پلاژ های مخصوص به بانوان و آقایان در جزیره کیش ایجاد شده است که در کنار ساحل، با امکانات مجهز وجود دارد. قدم زدن در هوای آزاد به صورت آزادانه و همچنین در کنار ساحل، یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که افراد می توانند برای ایجاد آرامش انجام دهند که البته در کشور ایران کمی محدود تر نسبت به دیگر کشور های غیر اسلامی می باشد. این تخته ها استقامت بالایی دارند که توانایی نگه داشت هر وزنی بر روی خود را ایجاد کرده اند. کودکان به سرگرمی احتیاج دارند و یکی از بهترین وسایلی که میتواند آنها را ساعتها سرگرم کند قلعه بادی است. در این پلاژ وجود دارند. پلاژ های کیش را می توان نوعی تفریحات آبی در جزیره دانست، زیرا افراد می توانند در ساحل این پلاژ ها به شنا در دریا بپزدازند. این قایق ها را می توان از محبوب ترین و لذت بخش ترین تفریحات کیش دانست که به صورت دو طرفه ساخته شده و حفظ تعادل آن بر عهده قایق ران می باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن