نگرانی؟ نه اگر استفاده می‌کنید استخر ایزی ست مناسب روش!

او همچنین به عنوان سرپرست برنامههای تلویزیونی مانند “آمریکن آیدل” درآمد کسب کرده است. این استخر دارای قطر 183

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

او همچنین به عنوان سرپرست برنامههای تلویزیونی مانند “آمریکن آیدل” درآمد کسب کرده است. این استخر دارای قطر 183 سانتی متر در ارتفاع 51 سانتی متر می باشد و برای سنین 3 سال به بالا طراحی شده است . 76 سانتی متری برخوردار است ، به دلیل قطر بسیار بالای این محصول استفاده همزمان چندین نفر فراهم است و چه بسا بزرگسالان نیز می توانند از این استخر استفاده کنند ، همچنین ارتفاع 76 سانتی متری آن باعث شده است تا کودکان و نوجوانان نیز بتوانند از محصول استفاده کنند ، ساختار این استخر پیش ساخته ایزی ست به گونه ای است که به راحتی می توان آن را راه اندازی کرد ، به دلیل سهولت در نصب ، اینگونه استخر ها به استخر های ایزی ست یا فست ست نیز معروف شدند ، چرا که نیازی به نصب میله یا پایه وجود ندارد ، بلکه تنها بایستی لبه های بادی استخر را که از جنس pvc است با استفاده از پمپ باد دستی باد کنید ، پس از آن تنها کافیست که داخل استخر را با آب پر کنید تا محصول آماده استفاده شود ، ظرفیت این استخر 3853 لیتر است و به همین دلیل نیز پمپ تصفیه آبی نیز در کنار استخر قرار گرفته است که با استفاده از آن بتوانید آب استخر را تصفیه کنید . This ​data was w ri​tten with t he help ​of G SA Con᠎te nt Gen erat or DEMO!

امروزه با کمبود آب و ارزش این مایه حیات نگهداری و حفظ آن یک ضرورت است بخصوص افرادی که از استخر های آماده اینتکس و یا استخر بتنی استفاده میکنند راهی را برای نگهداری بیشتر آب باید پیدا کنند که همین پمپ های تصفیه آب کمک بسزایی خواهد کرد و آب را کاملا پاک میسازد . نمایندگی لوازم جانبی استخر و قطعات یدکی استخر پیش ساخته اینتکس خرید و فروش و ساخت انواع قطعات یدکی و مصرفی را مانند : پایه های آلومینیومی و آهنی گالوانیزه ضد زنگ به شکل یو و سه پایه , نردبان بزرگ و کوچک مخصوص ورود و خروج از استخر آماده , زیر انداز فومی یا فوم تاتامی در رنگ های آبی , قرمز , صورتی , سبز , زرد , درپوش از جنس pvc ویژه پوشاندن استخر های بزرگ و کوچک اینتکس در اشکال دایره و مستطیل , سبد یا شناور بزرگ و کوچک مخصوص قرص کلر استخر ضد عفونی کننده آب استخر , پودر و قرص کلر آنزیم دار مخصوص ضد عفونی آب و جلوگیری از جلبک و لیز شدن آب , شلنگ بلند و کوتاه مخصوص رفت و برگشت آب استخر در پمپ تصفیه آب , بست فلزی و پلاستیکی جهت نگه داشتن شلنگ بر روی بدنه استخر , فروش شن مخصوص پمپ های تصفیه شنی , پخش انواع فیلتر H , A , B مخصوص پمپ های تصفیه فیلتری استخر , آبشار رنگی با پخش چند رنگ در فضا برای زیبایی بیشتر , لامپ خورشیدی برای روشن کردن آب استخر در شب , گرمکن خورشیدی مخصوص گرم کردن آب استخر , جاروی دستی مخصوص تمیز کردن و فرچه کشیدن کف و بدنه استخر پیش ساخته و بتنی , جاروی اتوماتیک استخر پیش ساخته ویژه تمیز کردن جلبگ و خاک کف استخر , دماسنج استخر برای تشخیص گرما و سرمای آب , سایبان بزرگ و کوچک مخصوص استخر آماده INTEX , چراغ استخر جهت روشنایی در شب , کلمن روی آب برای نگهداری یخ و بطری , چسب تعمیرات بدنه استخر پرتابل اینتکس , حوزچه آب استخر , آویز حوله و لباس در کنار استخر , با کمترین قیمت به صورت عمده و تک فروشی ارائه میدهد .

در قسمت زیر جاروی اتوماتیک استخر یک فرچه پلاستیکی وجود دارد که زمان حرکت در آب جلبک ها و شن های ریز آب را ورق کرده و از طریق شلنگ خارج میکند . 76 به دلیل داشتن ویژگی ها و خصوصیات بسیار عالی به یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین استخر های پیش ساخته شرکت اینتکس می باشد که با توجه به علاقه مشتریان نسبت به سایر استخر های پیش ساخته ایزی ست از ابعاد متناسبی برخوردار بوده و مناسب برای استفاده خانگی و ویلایی است. دکوراسیون خانه جنیفرلوپز چه شکلی است ؟ دکوراسیون قسمت های مختلف خانه جنیفرلوپز چه شکلی است . انواع پمپ تصفیه فیلتری شامل پمپ تصفیه فیلتری نوع H , پمپ تصفیه آب فیلتری نوع A , پمپ تصفیه فیلتری آب نوع B , پمپ تصفیه فیلتری نمکی با پمپ قوی , ویژه انواع استخر های مختلف است . سپس درون آن را از آب پر کنید تا استخر شما آماده استفاده شود. دکوراسیون خانه جنیفرلوپز در سال 2023 با تغییرات زیادی همراه بود که در این مقاله کامل عکس های جدید از دکور خانه جنیفرلوپز در سال 2023 را برای شما قرار میدهیم تا مشاهده کنید و همچنین یک سری توضیحاتی که باید بدانید هم در اختیارتون قرار میدهیم .

این استخر از جنس پی وی سی بسیار مقاوم در عین حال بسیار نرم و لطیف بوده که ضد آب و ضد حساسیت می باشد که برای سنین بالای 6 سال طراحی شده است . استخر آماده اصلی اینتکس قابلیت نصب پمپ تصفیه آب فیلتری و پمپ تصفیه آب شنی را دارد و برای تخلیه آب از قسمت کف یک دریچه خروج آب دارد که در زمان کمی آب را خالی میکند . شما میتوانید لبه استخر آماده ایزی ست قابل حمل را به وسیله انواع پمپ باد دستی , پمپ باد برقی با عملکرد دو کاره و پمپ باد پدالی پر و خالی نمایید . این محصول دارای وزن سبک 9.3 کیلو گرمی می باشد که به راحتی قابل جا به جایی است و برای نصب آن مدت زمان پنج الی ده دقیقه لازم است . فوم های آماده از اسفنج پلیمری فشرده از جنس اتیلن و وینیل استات با دستگاه های مجهز روز دنیا ساخته شده است . در این قسمت به بررسی کامل قسمت های مختلف خانه جنیفرلوپز میپردازیم . دکوراسیون خانه جنیفرلوپز در نمای خارجی این ساختمان با استفاده از آجر سفید و سقف شیروانی طراحی شده است، که ترکیبی از سبک کلاسیک و مدرن را به ارمغان آورده است.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد استخر فست ست اینتکس بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن