نکاتی در مورد چگونگی برنده شدن مشتریان و تأثیر بر بازارها با فروشگاه اینترنتی

هیچ کاری در دنیا وجود ندارد که زحمتی نبرد و هر چه انسان بیشتر تلاش کند قطعا جواب بیشتری می گیرد . این شرکتها

توسط مدیر سایت در 19 اردیبهشت 1402

هیچ کاری در دنیا وجود ندارد که زحمتی نبرد و هر چه انسان بیشتر تلاش کند قطعا جواب بیشتری می گیرد . این شرکتها بیشتر به عمدهفروشان و فروشگاههای بزرگ جنس میفروشند. البته همکاری با این شرکتها بیشتر برای فروشگاههای بزرگ و هایپرمارکتها مناسب است. یعنی به جای اینکه از اول یک فروشگاه بزرگ با محصولات متنوع باز کنید، یک محصول را انتخاب کنید و فقط روی همان کار کنید. مثلا اگر قصد دارید لباس فروشی اینترنتی راه بیندازید، اول از همه باید با توجه به شناختی که از بازار دارید چند نوع کالا را برای فروش انتخاب کنید. پس از آن نوبت به اطمینان از موجودیت و قیمت کالای مورد نظر خود می رسد و بعد از آن میتوانید کالا را به سبد خرید خود اضافه نمایید اما برای ثبت نهایی سفارش باید وارد حساب کاربری خود شوید. این دو مورد دقیقا به تجربه کاربری مربوط می شود که متاسفانه فروشگاه اینترنتی زنبیل چندان علاقه ای به راحت بودن کاربرانش ندارد! قبل از آن که در مورد در آمد با شما سخن بگویم .به چند نکته توجه فرمایید . در لباس هایی که رنگ آنها قابل تفکیک نبوده، کد بندی شده است و جهت انتخاب حتما کد لباس مورد نظر خود را بادقت انتخاب نمایید.

حالا که محصولات فروشگاه را انتخاب کردید، نوبت به تامین آنها میرسد. به همین دلیل انتخاب یک سرویس دهنده حمل و نقل مناسب جزو اولویتهای اول راهاندازی یک فروشگاه اینترنتی است. به همین دلیل در ادامه، روشهای موجود برای تهیه محصولات فروشگاه اینترنتی را معرفی کردهایم. شرکت مایکروسافت در نوامبر 2020 دست به معرفی دو سری کنسول بازی ایکس باکس یعنی سری اس و سری ایکس زد. یک کالا برای رسیدن به دست مردم بارها دست به دست میشود. ما در ادامه روشهایی برای تامین کالا گفتیم، که حتی به سرمایه اولیه هم نیازی نخواهید داشت. نیازی نیست از همان ابتدا، همۀ محصولات فروش را داشته باشید. با این روش وقتی محصولات را فروختید و درآمد کسب کردید، میتوانید پول اجناس خریداری شده را پرداخت کنید. بهترین روش برای شروع کسب و کار اینترنتی هدف قرار دادن بخشی از بازار یا نیچ مارکتینگ است. در این حالت شما باید محصولات مغازهدار را در سایت و فروشگاه اینترنتی خود قرار دهید. این سایت با نوآوری خدمات و همچنین گستردگی پوشش توانستهاست یکی از سایتهای موفق در این زمینه باشد.

از طرفی ، نگهداری یک وب سایت آموزشی خرج داره ! شاید پول زیادی برای خرید کالاهای متنوع ندارید و از طرفی هم دوست دارید فروشگاه اینترنتی خود را داشته باشید. اما از طرفی سود آن خیلی کم است و گاهی اوقات حتی ممکن است سودی هم برای شما نداشته باشد. همچنین سود شما در این روش بسیار کم است و باید تعداد خیلی زیادی محصول بفروشید تا درآمد مناسبی داشته باشید. بااین کار نه تنها اجناس را با قیمت مناسب میخرید، بلکه سود بیشتری هم از فروش کالاها نصیبتان میشود. تمامی محصولات فروشگاه پوشاک کوهستانی با ترکیب نخ و پنبه ساخته شده. در ابتدای کار باید سعی کنید محصولاتی را برای فروشگاه اینترنتی تامین کنید که مطمئن باشید مشتری دارد. ویژگی این روش، تامین راحت و سریع محصول است. در فروشگاه ما انواع آداپتور و کابل فستشارژ و تایپ c برای گوشی های اپل، شائومی و سامسونگ و سایر برندهای بازار موجود است. مزیت بزرگ فروشگاه اینترنتی این است، که مشتری بدون این که محصول را ببینید، از شما خرید میکند. همچنین اگر میخواهید یک فروشگاه اینترنتی در خانه خود تأسیس کنید و بدون دستوپا کردن فروشگاه حضوری محصولات خود را به همهٔ نقاط کشور به فروش برسانید، با داشتن وبسایت میتوانید این کار را انجام دهید و یک کسبوکار مستقل برای خود داشته باشید.

اگر میخواهید نسخه دیجیتالی کتابتان را بفروشید، سایتهای «فیدیبو»، «کتابراه» و «طاقچه» منتظر شما هستند. اگر میخواهید جنسی را به ارزانترین قیمت ممکن بخرید باید آن را از تولیدکننده یا واردکننده اصلی تهیه کنید. همچنین این احتمال وجود دارد، که مشتری جنسی را خریداری کند اما شما نتوانید این جنس را در بازار پیدا کنید. فرض کنید یک مشتری به سایتی وارد می شود آیا عقلانی است که یک تلویزیون ال ای دی 42 اینچ سفارش دهد و از طریق روش خرید پستی کالای خود را دریافت کند ؟ ■ اگر کالای فیزیکی باشه ، ممکنه ایراد هایی داشته باشه که بعدا فروشگاه اینترنتی مسئولیتش رو نپذیره ! من از بامیلو زیاد خرید می کنم ولی آخرین باری که سفارشم رو فرستاد هم دیر فرستاد و هم کیفیت قبلی را نداشت. این موفقیت سبب شده تا برترین برندهای بازار ایران و جهان که ازنظر کیفیت و خدمات با استانداردهای بانیمد انطباق دارند، خواستار همکاری با لوزی باشند و پس از شروع همکاری، همواره برترین کالاهای خود را با بهترین قیمت در این فروشگاه عرضه کنند. فروشگاه افق کوروش، مجموعهای از فروشگاههای زنجیرهای، کالاهای مصرفی در ایران است. از طرف دیگر، فروشگاههای اینترنتی میتوانند با آسودگی، بارهای خود را برای مشتریان ارسال کرده و هزینه آن را از طریق این سایت تیپاکس دریافت کنند.

آخرین مطالب