پلت فرم به ارمغان می آورد با هم شرکت های تخمگذار کردن با کسانی که استخدام

تصویر: Accenture یک پلت فرم است که به ارمغان می آورد با هم سازمان با کارکنان که گذاشته شده یا furloughed به دل

توسط AKHSHIJNEWS در 27 فروردین 1399

تصویر: Accenture

یک پلت فرم است که به ارمغان می آورد با هم سازمان با کارکنان که گذاشته شده یا furloughed به دلیل coronavirus با کسانی که در نیاز فوری به کارگران راه اندازی شده است توسط یک گروه از افسران ارشد HR.

رایگان برای استفاده مردم + کار اتصال پلت فرم – که توسعه یافته توسط حرفه ای, خدمات, شرکت Accenture, بیمه و شرکت سرمایه گذاری Lincoln Financial Group, شرکت نرم افزاری ServiceNow و شبکه تلفن همراه اپراتور Verizon – اجازه می دهد تا سازمان برای به اشتراک گذاشتن مهارت ها و تجربه کارکنان آنها قرار داده اند در کردند با کسانی که با جای خالی.

تحت بریتانیا Coronavirus کار احتباس طرح کارکنان که furloughed قادر به کار برای سازمان های دیگر در حالی که در مرخصی. Accenture گفت: این نگاه در هر بازار الزامات قانونی آن را به عنوان رول و خدمات را در سطح جهان است.

مدیر عامل شرکت Accenture جولی شیرین گفت: "Covid-19 منجر به بیکاری است که بیش از رکورد. سازمان ملل متحد تخمین می زند که اثرات اقتصادی از Covid-19 در کار دنیا اثبات می شود به مراتب بدتر از بحران مالی 2008-2009 با برش پشت معادل نزدیک به 200 میلیون کارگر تمام وقت انتظار می رود در سه ماه آینده به تنهایی. در همان زمان شرکت در حال فورا به دنبال هزاران نفر از کارگران به ارائه خدمات ضروری و نمی تواند پر کردن این شغل به اندازه کافی سریع.

"ما انتظار داریم که این پتانسیل را دارد که صدها و هزاران نفر از مردم به کار در سراسر جهان است."

تا کنون سازمان از جمله خارج شده و ماریوت ثبت نام کرده اند به استفاده از مردم + کار اتصال در حالی که اضافی 250 انتظار می رود به در-سوار طی هفته آینده. آن است که در حال حاضر تنها در دسترس برای سازمان های بخش خصوصی اما انتظار می رود به ترکیب بخش عمومی نقش به زودی.

کریستی Pambianchi معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس منابع انسانی افسر در ورایزون گفت: "این کارفرما به کارفرما پلت فرم را قادر خواهد ساخت تا سازمان را به سرعت شناسایی و پر کردن شغل در مکان های که در آن یک نیاز وجود دارد و ما می توانیم امیدوارم از بین بردن اصطکاک نقاط است که می تواند تمدید زمان آن طول می کشد برای مردم برای پیدا کردن کار.

"در حالی که همه گیر شده است و نیروی محرکه مردم + کار اتصال ما انتظار داریم که این نوع همکاری به یک پایدار مدل به آینده است."

آن است که تنها به کارفرمایان است و نه یک کار هیئت مدیره است که می تواند توسط افراد به دنبال کار می کنند. هیچ اطلاعات شخصی بر روی پلت فرم.

باز است برای شرکت های با 100 یا بیشتر نقش های در دسترس است.

دانا موریس رئیس مردم افسر در خارج گفت: "ما یک هدف به استخدام 150,000 همکاران جدید در پایان ماه مه و در حال حاضر ما در حال اضافه کردن 5000 نفر در هر روز است. ما هیجان زده می شود بخشی از مردم + کار اتصال به کمک ما ادامه پیدا کردن استعداد های زیادی برای اضافه کردن به تیم ما است."

استخدام و فرصت های تامین مالی در پرسنل امروز


فهرست مطلب استخدام و تامین مالی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن