یادداشت از یک مولتی میلیونر: Covid-19 ثابت مورد کسب و کار برای مالیات ثروتمندان

برجسته جهانی, جهانی, حکومت, عناوین, سلامت, نابرابری, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه, جمعیت TerraViva سازم

توسط AKHSHIJNEWS در 8 خرداد 1399
برجسته جهانی, جهانی, حکومت, عناوین, سلامت, نابرابری, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه, جمعیت TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

Djaffar Shalchi است که یک کارآفرین و صاحب کسب و کار و بنیانگذار حرکت بشریت کمپین

سلامت کارگران را تشویق به عموم کف آنها. مادرید, اسپانیا, 22 مارس سال 2020 است. اعتبار: Burak Akbulut

کپنهاگ, مارس 28 2020 (IPS) - برای چند دهه گذشته بسیاری از شرکت های بزرگ و افراد بسیار ثروتمند باید در عمل با توجه به تصور غلط است که آنها "خود ساخته" است که موفقیت خود را بدهکار چیزی برای هر کس دیگری.

از آن روایت آمده است این تصور که آنها حق دارند و قادر به برش خود را از دیگران کمک عنوان کوچک که ممکن است در مالیات و کارگران حقوق و دستمزد.

اما در حال حاضر که این افسانه به واقعیت Covid-19 همه گیر روشن است که هیچ یک از ما مستقل هستند; که ما در واقع وابسته هستند.

من یکی از کسانی که برجسته می شود به عنوان یک مرد خودساخته. به من گفته است که من مناسب داستان: من یک مهاجر و پسر از یک مادر تنها از ایران; در حالی که مادر من تمیز در هتل من سخت مطالعه سخت کار می کرد و در ادامه به یک کارآفرین موفق. من گل رز به یک میلیونر – رویای آمریکایی جز در دانمارک!

این همیشه برای من واضح است که من نمی افزایش یافته است و همه تلاش خودم را: که من یک مرد خودساخته که دولت رفاه به من. بدون creche مراقبت و تحصیل و مراقبت های بهداشتی با من من نمی تواند رونق گرفت; و بدون دانمارک قوی خدمات عمومی و نه می تواند کسب و کار من.

به همین دلیل است که در زندگی واقعی بر خلاف هالیوود داستان کودکان و نوجوانان بیشتر احتمال دارد برای رسیدن به رویای آمریکایی در دانمارک نسبت به امریکا است. به همین دلیل میدانم که این مسئولیت من است برای کمک به دیگران افزایش دادن – نه تنها به عنوان یک نیکوکار, بلکه, و ترجیحا به عنوان یک مالیات دهندگان.

به همین دلیل من کمک به رهبری یک کمپین بین المللی – حرکت بشریت – که خواستار آن است که دولت افزایش مالیات بر افرادی مثل من.

تعدادی از دولت های به اشتراک گذاشته اند که فشار از ثروتمندترین افراد یک مانع عمده در راه کلیدی نابرابری-کاهش اصلاحات. مطالعات نشان می دهد که ثروتمند شده اند اجتناب از آنجا که 30 درصد از بدهی های مالیاتی خود. کشورهای فقیر شده اند از دست دادن $170 میلیارد دلار از درآمدهای مالیاتی هر سال به عنوان یک نتیجه از مالیات dodging.

Djaffar Shalchi. اعتبار: حرکت بشریت

بسیاری از شرکت های بزرگ و افراد ثروتمند باید لابی در برابر افزایش مالیات با این استدلال که آنها خواهد بود ضد کسب و کار. اما به عنوان ما را دیده اند این واقعیت است که مالیات نه ضد کسب و کار, بیماری های همه گیر در حال ضد کسب و کار.

تعداد کمی از plutocrats در حال احتکار در این بحران در زشت و ناپسند و راه و به نظر می رسد برنامه ریزی برای ناکجاآباد. اما اکثر کسب و کار هستند و در نهایت تهدید ترکیبی از سلامت سقوط, سقوط اقتصادی سیستم های سقوط و فروپاشی اعتماد که Covid-19 به شکل دراورده شده.

مترقی مالیات از سود شرکت و از درآمد و ثروت است که تنها راه پایدار برای تامین بودجه خدمات عمومی و زیربنایی در آن مرمت بستگی دارد.

بهداشت عمومی و ثبات و اعتماد به این سیستم عامل که در آن کسب و کار زنده ماندن می ایستد. به انجام آنچه درست است این است که همچنین به انجام چه عملی است.

وقت آن است که برای میلیونرهای به توزیع مجدد. بیش از 175 میلیونرهای امضا نامه راه اندازی شد در داووس در ژانویه سال 2020 "میلیونرهای در برابر چنگال" که به نام برای مالیات بالاتر بر روی افرادی مانند خود.

اما این 175 دیده می شد به عنوان نقاط دورافتاده. در حال حاضر پس از Covid-19 بحران است که می تواند و باید تغییر کند.

این Covid-19 بحران برجسته است که چقدر جامعه بستگی به خط مقدم کارگران این دیگر پنهان قهرمانان. آن را نیز برجسته شده در فایننشال تایمز's عبارت که "اصلاحات رادیکال — معکوس غالب سیاست جهت از چهار دهه گذشته — نیاز به قرار دادن بر روی میز است. دولت را مجبور به قبول یک نقش فعال تر در اقتصاد است. توزیع مجدد خواهد دوباره در دستور کار است."

این جای تعجب نیست که در کشور ارزش کالاهای عمومی و نقش فعال دولت مانند دانمارک و آلمان و کره جنوبی در حال برگزاری تا بیشتر به شدت به Covid-19 بحران را از این بی بند و مداخله آمریکا و بریتانیا و یا که در هندوستان, Kerala در حال برگزاری است تا به شدت بیشتر از کشورهای در شمال کشور است.

در سراسر جهان در حال حاضر سیاستمداران بسیاری از راه راه اقتصاددانان تقریبا در تمام خطوط و مردم عادی در هر راه به طور فزاینده ای تشخیص نقش اساسی اقدام دولت بودجه مالیات مترقی.

کارشناسان می گویند 1% مالیات بر ثروت در جهان بالای 1% می تواند در بیش از $1.6 تریلیون.

مقابله با نابرابری مرکزی برای بازگرداندن تقاضای مصرف کننده و تقویت سرمایه انسانی اطمینان حاصل شود جمعی بهداشت امنیت و جلوگیری از تجزیه اجتماعی. اگر ما اجازه می دهد نابرابری به افزایش هر بالاتر ما تمام خواهد شد در معرض خطر – از حتی بیشتر تشدید بحران اقتصادی و از خشونت بی ثباتی است.

برای غنی برای پنهان کردن در پناهگاه نیاید دیگران عزت و خود به خود است و هیچ راه واقعا رشد. حتی قبل از Covid-19 یک میلیونر که من بازدید در برزیل می تواند زمانی که او نگاه به بیرون از پنجره نگاه کنید فقط میله های فلزی به عنوان اگر او در قفس در.

از پنجره من در دانمارک نظر است از گل. به عنوان است که در سطح روحو سالانه جهانی شادی گزارش برابر بیشتر جوامع امن تر و شادتر و سالم تر و با ثبات تر. آنها دیگر در حال اجرا در رشد و بالاتر تحرک اجتماعی. و آنها بسیار بهتر قادر به مقابله با بحران.

این Covid-19 همه گیر آشکار است که نه تنها ناعادلانه جهان نابرابری هستند اما همچنین چگونه این نابرابری های ریشه دار شده در یک مغالطه است که انکار واقعیت ما وابستگی متقابل.

تفاوت بین چسبیده به فردی و درون-به دنبال روش و رها کردن قدرت از اقدام جمعی از محلی به جهانی خواهد بود میلیون ها زندگی را نجات داد و میلیاردها دلار از زندگی بهبود یافته است.

افزایش مالیات در شرایط بسیار ثروتمند چند و بزرگترین شرکت های بسیار مهم برای بازگرداندن اعتماد و به بودجه خدمات مشترک همه ما نیاز به رشد. از این طریق ما می توانید با قرار دادن جهان در کسب و کار و مجدد کسب و کار با جهان است. آن را به ارزش هر پنی. حتی میلیونرهای باید پشت آن است.

*این قطعه بود با همكاري بن فیلیپس, مشاور دولت ها و نهادهای بین المللی در مورد چگونه به مقابله با نابرابری.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن