تفاوت بین بگ و مبل شنی

در این پست برخی نکات ساده و کاربردی را در رابطه با راهنمای خرید بین بگ بیان کردیم. در بخش های قبلی به صورت مخ

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در این پست برخی نکات ساده و کاربردی را در رابطه با راهنمای خرید بین بگ بیان کردیم. در بخش های قبلی به صورت مختصر و مفید سعی کردیم تا در خصوص انواع بین بگ با شما صحبت کنیم. در ادامه قصد داریم از انواع و کاربرد آن در منزل صحبت کنیم. مدل های که دارای کاربرد چند منظوره است - می توان روی آن نشست و یا میز و غیره استفاده کرد. در قیمت گذاری یک بین بگ باید به موارد مهمی اشاره کرد. هپی چیر در ایران به نام بین بگ یا مبل شنی معروف است و در سالهای اخیر به محصولی پرفروش تبدیل شدهاست. بهتر است در نظر داشته باشید که قیمت مبلمان شنی در آبان ماه سال 1401 از 200 هزار تومان شروع شده و تا 5 میلیون تومان ادامه پیدا می کند که شما با توجه به سلایق و محدوده قیمتی مد نظر خود می توانید مدل مناسبی را خریداری کرده و از آن مدل و امکانات آن لذت کافی ببرید . هم چنین گران ترین نوع بین بگ نیز ممکن است حدود یک میلیون تا یک میلیون و پانصد هزار تومان قیمت گذاری شود که این مورد نیز بستگی به امکانات آن محصول هم دارد. This article h᠎as ​been created ᠎by GSA C​ontent​ G enerator  DE​MO.

در واقع این نوع بین بگ ها ساختارهای گرد دارند و عموما طرح و نقش خاصی هم بر روی آن ها دیده نمی شود که این مورد باعث شده تا برای تمام سنین مناسب باشد. پس از برش پارچههای رویه و استر نوبت به آماده سازی محتوای داخل مبل میشود که عموما از دانههای یونولیت میباشد. پوسته پارچه، که می توان از هر نوع پارچه ای مثل کتان، جیر، نانو و پلی استر و خز و چرم، تشکیل شده است. بدنه ی این هپی چیر شیب دار از جنس پارچه ترک نانو با آستر بوده که رویه آن ضد آب و آبگریز بوده و در برخورد با آب به قسمت داخلی آسیب وارد نشده و دچار پوسیدگی نمی گردد. این مبل به دلیل داشتن شیب در بدنه خود می تواند به خوبی محلی برای تماشای تلویزیون و خواندن کتاب را به ارمغان بیاورد. برای مثال وجود جیب در بخش های کناری این محصولات نیز از دیگر خصوصیات خوب این کالاها می باشد. این مبلها باتوجهبه خصوصیات و ویژگیهای خاصی که دارند؛ به یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین مبلها تبدیل شدهاند. شلوار مام استایل یکی از پرطرفدارترین شلوارهای جین زنانه می باشد که در سال 1400 جز پرفروشترین شلوار جین های زنانه بحساب می آمد.

این مدل بین بگ ها عمدتا ساختاری فوق العاده نرم و راحت را از خود به جای گذاشته اند که باعث شده تا بتوانید پس از نشستن بر روی این محصول ، پای خود را بر روی این زیرپایی ها قرار دهید. حتما تا حالا نام بین بگ به گوشتان خورده است؟ ۱۹-طایفه باوه:این طایفه یکی از طوایف بخش ارکوازی بالا بوده و از دوتیره عزیز و ناصر تشکیل شده است و به بابا های حاج بختیار معروف هستند در مورد اصالت این طایفه دو شبهه وجود دارد برخی آنها از کلهر ها مهاجر میدانند و برخی دیگر آنها را میر دانسته اند و زمین های آنها نیز در جوار حاج بختیار است و اراضی انها توسط تشمالان میر به آنها اهدا شده است. برخی از این مبل های شنی دارای زیر پایی های مخصوص هستند که از آن ها می توانید برای نشستن و با قرار دادن لوازم و حتی دراز کردن پاهای خود استفاده نمایید.  Con te​nt has be en g enerat ed  wi᠎th t᠎he help ​of GSA Con​tent Gener ator Dem over​sion​.

این مدل از مبل شنی دارای مدل های متنوع و ابعاد مختلفی می باشد که با توجه به فضایی که در چیدمان خود دارید و با توجه به سلیقه خود می توانید از بین مدل های ما انتخاب نمایید و رنگ پارچه نیز طبق سلیقه شما قابل انتخاب هست . با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید بین بگ مورد نظر خود را خریداری نمایید. در همین رابطه باید اشاره کنیم که بین بگ هایی وجود دارد که با ساختاری ساده تولید و عرضه شده است. در همین رابطه نیز باید اشاره داشته باشیم که بین بگ ها نیز انواع مختلفی دارند و با طراحی های گوناگونی عرضه شده اند که همین عامل باعث شده تا شما با دست باز بتوانید محصول مورد نظر خود را سفارش بدهید. برخلاف سایر مبلهای موجود در بازار، بین بگ شنی از پلاستیک و چوب ساخته نمیشود. اما با مدرن تر شدن و تنوع بیشتر در انتخاب دکوراتیو و وسایل کاربری منزل جهت استراحت می توان یکی از مهیج ترین و جداب ترین وسیله کاربردی موجود در بازار را به نام بین بگ و یا نام انگلیسی هپی چیر نام برد. خرید اینترنتی از فروشگاه اینترنتی اولینو یک راهکار مطمئن برای خرید بین بگ در فرمها و رنگهای گوناگون و با بهترین کیفیت موجود است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن