خرید کتاب خارجی

مشتری فکر می کند که فروشنده کتاب حریص است ناشران یکی از گروه هایی هستند که می توانند با تخفیف زیادی خرید کتاب

توسط AKHSHIJNEWS در 31 اردیبهشت 1400
مشتری فکر می کند که فروشنده کتاب حریص است ناشران یکی از گروه هایی هستند که می توانند با تخفیف زیادی خرید کتاب خارجی کتاب بفروشند ، زیرا برای تعیین قیمت پشت جلد کتاب ، درصدی برای توزیع کننده و درصدی برای فروشنده کتاب و زمانی که ناشر کتاب خود را می فروشد ، تعیین می شود. در سایتی که راه اندازی کرده است ، به این معنی است که پرداخت درصدی از توزیع کننده و فروشنده کتاب نیست. مسعود درودی ، مدیر کتابفروشی دانشمند سنندج freeditorial.com، در مورد تأثیر کاهش فروش کتاب توسط ناشران بر مخاطبان گفت: اولین اثری که این روند بر مردم می گذارد این است که اعتماد عمومی به کتابفروشی از بین می رود. وی ادامه داد: "وقتی مشتری ببیند كتابفروشی كتابی را بدون تخفیف می فروشد یا فقط بخشی از تخفیف فروش را ارائه می دهد ، این ذهنیت را ایجاد می كند كه كتابفروش فردی حریص است و تمایلی به كاهش سود خود ندارد." در غیر این صورت ، چرا ناشران می توانند همان کتاب را با تخفیف بالا بفروشند؟ این روند مردم را به این فکر می اندازد که این کتاب کالایی است که با 50 تا 60 درصد خرید کتاب خارجی سود به دست فروشنده می رسد و کتاب فروشی که تخفیف قابل توجهی ارائه نمی دهد ناعادلانه تلقی می شود.

خرید کتاب از آمازون

کتابفروشان تحت تأثیر قرار می گیرند کتاب سازی مشکل دیگری است که bookboon باعث اختلال در کار ناشران و کتابفروشان شده است. کتابی که بدون پرداخت حق امتیاز و هزینه ترجمه ، هزینه های خرید کتاب از آمازون ویرایش و صفحه بندی و سایر هزینه های تولید کتاب چاپ می شود ، همانطور که در بسیاری از ایستگاه های مترو ، میادین شهرها و بازارها مشاهده می شود ، با تخفیف زیادی از سوی بوک سازها قابل فروش است. به گفته درودی ، مشکل اصلی کتابفروشی ها ساخت کتاب نیست. زیرا خرید کتاب از آمازون آنها قادرند مخاطب را راضی به خرید کتابی خوب با مترجم بهتر و کیفیت بالاتر کنند. مدیر کتابفروشی دانشمند با تأکید بر اینکه کاهش فروش کتاب توسط ناشران معتبر تأثیر بیشتری دارد ، گفت: "مشکل اصلی من مربوط به کتابسازها نیست ، زیرا می توانم مخاطب manybooks را در این باره خرید کتاب از آمازون آگاه کنم بلکه با تخفیف ناشران است." من یک مشکل بزرگ و معتبر دارم.

خرید اینترنتی کتاب خارج از ایران

وی افزود: من همچنین در زمینه دانشگاهی در کتابفروشی ها کتاب می فروشم ، می بینم بسیاری از ناشران دانشگاهی که به هیچ وجه با مشکل ساخت کتاب روبرو نیستند خرید اینترنتی کتاب خارج از ایران، 15 تا 30 درصد تخفیف در سایت های خود قرار می دهند. این ناشران خرید کتاب خارجی تخفیف های بالایی را برای روزهای ویژه که در تقویم بسیار زیاد است و حتی برای رویدادهای ملی کافی نبوده اند ، ارائه می دهند و همچنین رویدادهای جهانی خرید اینترنتی کتاب خارج از ایران را نیز در نظر می گیرند! به گفته درودی ، ناشران بزرگی که مشکلی در فروش کتاب ندارند و کتاب های آنها را می توان در کتابفروشی های همه شهرها یافت ، کتاب ها را با تخفیف در وب سایت خود می فروشند. وی افزود: بوك سازها بیشترین پرفروش ترین و مشهورترین كتاب ها را منتشر می كنند ، در حالی كه ناشر تمام كتاب های خود را می فروشد ، حتی كتاب هایی كه با تخفیف ساخته نشده اند و تحویل رایگان دارند. در این حالت مشتری خیلی سریع مثلاً برای امتحان فردا خرید اینترنتی کتاب خارج از ایران از کتابفروشی فقط کتاب مورد نیاز خود را می خرد. اگر  www.free-ebooks.net گیرنده دو یا سه روز خرید کتاب خارجی فرصت داشته باشد ، ترجیح می دهد با تخفیف از سایت ناشر خرید کند. آنها به فروشنده های Acmez تبدیل شده اند - اصطلاحی در شطرنج.

بزرگترین سایت دانلود کتاب

برخی از مدیران کتاب فروش بزرگترین سایت دانلود کتاب را واسطه ای بین محصول و مخاطب می دانند مدیر کتابفروشی کلبه کلیدار با اشاره به اینکه نمی توان انتظار خرید کتاب از مردم را داشت ، گفت: با وجود آشفتگی بازار توسط بوک سازها و قیمت های نامعقول ، اگر کل روند فروش و فروش کتاب را ارزیابی خرید کتاب خارجی کنیم ، مردم نیز ضرر می کنند. با تخفیف اگر وضعیت کتاب و ناشران آلوده به رقابت تخفیف غیر حراج نبود ، اگر چارچوبی منطقی و عادلانه بر چرخه کار ناشران ، توزیع کنندگان و کتابفروشان حاکم بود ، تردیدی ندارم که بزرگترین سایت دانلود کتاب مردم بدون تخفیف نیاز به سود بیشتری خواهند رسید. وی درباره دلیل ضرورت فروش کتاب در کتابفروشی ها و حفظ این عادت توضیح داد: من معتقدم که این کتابفروشی در واقع یک مرکز فرهنگی است. تماس مستقیم این کتابساز با مخاطب ، رفت و آمد به کتابفروشی و گفتگوهایی که در آنجا انجام می شود ، امکان ارتباط مستقیم و لمس و ورق زدن کتاب ، برنامه های راه اندازی کتاب و جلسات ادبی که در برخی از کتابفروشی ها برگزار می شود از ویژگی های این کتاب است. از یک کتابفروشی lightpdf که بزرگترین سایت دانلود کتاب واقعاً حیف است که به او توجه نکنید. متأسفانه ، حتی برخی از ناشران و مدیران فرهنگی در کشور این نکات را نادیده می گیرند و به نظر می رسد که آنها فکر می کنند کار یک کتابفروش فقط یک واسطه سرد و بی روح بین محصول و خریدار است خرید کتاب خارجی، که با وجود امکان مستقیم حراجی.   تنها امید دستیابی به اتفاق نظر بین ناشران و کتابفروشان است قبل از آسیب رساندن به ناشر ، توزیع کننده ، کتابفروشان openlibrary.org و مردم ، روند فروش کتاب با تخفیف باید متوقف شود. کاکولی گفت: "من فکر می کنم طرح تخفیف فصلی در کتابفروشی ها بی نتیجه است."
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن