0 تا 100 عیب یابی پکیج ایساتیس کد های خطای پکیج ایساتیس جهت عیب یابی سینا تکنیک ایمن فن سینا

است که در گروه فنی سرویسکاران 24 آمده ارائه همین خدمت هستیم. دستگاه­‌های فن‌دار می­تواند در مراقبت هوای خانه ز

توسط AKHSHIJNEWS در 24 شهریور 1401
است که در گروه فنی سرویسکاران 24 آمده ارائه همین خدمت هستیم. دستگاه­‌های فن‌دار می­تواند در مراقبت هوای خانه زیاد مفید باشد. ، بوتان ، گلدیران و دیگر برند ها هر کدام گوناگون هست و اگه دارای تجربه کافی نباشید ممکن است وارد شدن خسارت زیاد بالا میباشد. پکیج زمینی در سایزهای متعدد و اقتدار حرارتی متفاوتی ساخت می شود که به عامل اشغال فضای فراوان در آپارتمان از پکیج­‌های زمینی استفاده نمی­‌شود. پکیچ دیواری به خاطر ترازو کوچک و رخ مناسب در آشپزخانه و درون کابینت نصب میشود و طرفداران زیادی در میان مصرف کننده گان دارد.

تعمیرکار و سرویسکار پکیج

در تراز بعدی، می بایست کلیدی یک کارشناس تماس بگیرید تا پکیج را باز‌نگری کرده و تعمیر کند. نشت گاز خطر آتش سوزی دارااست و هوا را به جهت نفس کشیدن به جهت اهالی منزل ناامن می‌کند. همچنین ممکن میباشد قطعات مکانیکی نظیر پمپ آب و شیر سه طرفه به صدق عمل نمی‌کنند و آب را به طرف رادیاتورها ارسال نمی‌کنند. همینطور ممکن هست مسیر رسیدن آب به شوفاژها به برهان رسوب گیری مسدود شده باشد. در صورت قطعی آب پمپ پکیج سپس از کار نمودن پشت سرهم خواهد سوخت.در رخ فساد قابل توجه قطعا به تکنسین تماس بگیرید تا بقیه موردها مرتبط اهمیت پمپ را نیز نظارت کند.
  • در غیر اینصورت مستاجر می تواند اهمیت حکم دادگاه قرارداد را باطل کند.
  • دقت داشته باشید که در شکل نیاز به خدمت و تعمیر پکیج دیواری از اشخاص ناوارد امداد نخواهید که هم سبب بروز خطر به جهت فرد و جراحت به سیستم کرمایشی میشود.
  • این مورد صد رد صد باید توسط نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش پکیج ایران رادیاتور و بوتان ( یا نمایندگی تعمیر پکیج های ایتالیایی) آیتم بازبینی و مطالعه قرار بگیرد.
  • در دوران خدمت پکیج ممکن است بعضی موارد زنگ زدگی و یا پوسیدگی جزئی روی لوله دود کش فلزی بازدید می شود.
در رخ برطرف نشدن اختلال بایستی مشعل و سیم کشی پکیج را تحلیل نماید. شما از شیوه سرویس ها ما در بیتا سرویس می توانید مبادرت به راه و روش اندازی زمستانه انواع پکیج و شوفاژ نمایید. هنگامی که پکیج در حالت زمستانه قرار می گیرد، دستگاه می تواند آب گرم بهداشتی و همچنین آب داغ گرمایشی رادیاتورها را تامین نماید. پکیج های جمهوری اسلامی ایران رادیاتور قدیمی به هیچ وجه پرشر سوئیچ آب نداشتند. ولی مسئولیت خراب شدن پمپ پکیج و یا خرابی دیگر قطعات پکیج که ناشی از کم فشار فعالیت کردن پکیج است با خود مشتری است. یکی از دیگر مشکلات همگانی پکیج دیواری، واضح نشدن آنها به عوارض متفاوت است.

با تمدید گارانتی رئیس هزینه ها آسان می گردد !

به استدلال این که سیستم پکیج‌های گرمایشی از تعدادی قطعه تشکیل‌شده است؛ و این قطعات همواره در معرض آب و حرارت هستند، ممکن هست مشکلات متمایز برای پکیج پیش بیاید. تا وقتی که فشار بار به درستی تهیه و تنظیم نشده باشد پکیج واضح نخواهد شد. در صورتی که که ارور نمی زند اما سرد می شود سنسور دود دستگاه فعالیت کرده و دستگاه خاموش می شود که گاز دودکش که داخل ساختمان شده خارج شود و برای این آب سرد می شود پس شما مسیر دودکش را نظارت کنید که به طور کامل گشوده باشد. همینطور رسوب زدایی مبدل پکیج هم به نقل از مفید است.امکان گرفتگی و انسداد لوله‌های پکیج دارای حجمی و رسوب به علت گردش مداوم و طولانی‌مدت آب وجود دارد که منجر ایجاد صدای بلند از پکیج می‌شود. برای حل این مشکل، مبدل حیاتی پکیج را رسوب زدایی نمایید و به جهت پیشگیری از بروز مجدد این نقص‌ از یک رسوب‌گیر استعمال نمایید. خط مش دوم برای زیر آوردن فشار پکیج این می باشد که مهره شیر هواگیری یکی از از رادیاتورها که بهترین آن ها رادیاتور حوله خشک کن است را در درون حمام و یا این که فضایی که آب منجر خیس شدن فرش‌ها نشود گشوده کنید. ابتدا نوع گزینش فصل دستگاه را در حالت ریست Reset قرار دهید. در صورت تشکیل شعله و خاموش شدن سریع آن اختلال از حسگر شعله و یا این که یون تشخیص شعله می باشد. ✔ارور E03عدم تهویه و خروج دود از دودکش ناشی می شود .

ب) شست و رفت پکیج و مشعل

این یعنی که پمپ می بایست آب درون پکیج را به گردش درآورد. حال فرض نمایید به علت گرفتگی در مسیر بازگشت پمپ که همین گرفتگی میتواند در مبدل یا خود پکیج باشد آب به پمپ نرسد. از آنجا که شفت این پمپ ها در آب خنک میشود در عاقبت نرسیدن آب به پمپ می تواند باعث بالا رفتن دمای دستگاه شود و فشار دوچندان به آن وارد نماید و سبب ساز خرابی پمپ پکیج میگردد. وقتی که عمل نمودن پکیج و فعالیت آن اهمیت مشکلی روبه رو شود، چراغ قرمز پکیج واضح خواهد شد. مبدل اهمیت پکیج بعد از یک‌سری سال عمل کردن رخنه میشود و آغاز به آبریزش می کند اما چون شعله میخورد، آب نشت شده سریعا بخار می شود و ممکن می باشد متوجه رخنه بودن آن نشویم. بهترین عمل در این مواقع همین می باشد که نخستین میله یون را تمیز نمایید. در صورتی که آن‌گاه از انجام همین فعالیت ها مجددا شعله تشکیل شد اما تشخیص دیتا نشد، مطمئن گردید که میله یون خلل داراست و نیاز به بده بستان پیدا کرده است. ولی همین یک گزینه نایاب می باشد اما قابلیت دارد به خاطر خرابی بخشی از درخت سیم یا این که کانکت نبودن سرسیم ها، ارور حرفه سناریو داده شود. دلیل داغ بودنش خرابی یا این که گرفتگی فنر بای پس می باشد و خیلی حساس نیست. داخل مبدل یک فنری می باشد به اسم توربولاتور این فنر کنده شده مشکلی وجود ندارد نگران نباشید. جرقه زن پکیج شما ضعیف شده میباشد و نمیتواند شعله را تشکیل دهد. بله میتوانید به جای فلورگلاتور از فلوسوئیچ استعمال نمایید.

هزینه تعمیر پکیج وستن چه میزان میباشد ؟

در رخ خرابی اقدام به ترمیم تخصصی آن نمایید، شما اول باید بدانید که کانتکت‌های ترموستات در حد معمولی بسته هستند.طوریکه‌ جریان به راحتی از آنان عبور می کند. برای این که بدانید ترموستات سالم است یا این که نیکی زمانی پکیج پر‌نور می باشد یکی از از سیستم های آن را جدا کرده و خارج بیاورید . حالت طبیعی این است که پکیج حیاتی همین فعالیت شما خاموش شود. در غیر همین رخ ترموستات پکیج شما مبتلا مشکل شده و می بایست در اولی فرصت به صورت تخصصی تحلیل و تعمیر گردد. عیب یابی پکیج کشور ایران رادیاتور دسته LR24FF پکیج دیواری جمهوری اسلامی ایران رادیاتور دسته LR24FF از دسته پکیج های سه مبدل و از مدل حرفه دار می باشد. و بد فعالیت کردن یا عمل نکردن فن پکیج کشور‌ایران رادیاتور به همین حالت دامن می زند و پکیج را از کار می اندازد. درصورتی که مشکلی مشاهده نکردید به سراغ بقیه اثاثیه برقی منزل بروید. اگر کلیه به صحت فعالیت می‌کردند سری به جعبه تقسیم بزنید تا فیوز نپریده باشد. آن گاه فیوز پکیج را نظارت نمائید و درصورتیکه کماکان مشکل پابرجا بود احتمال وجود عیب جدی تری در پکیج شما می‌باشد. درواقع این قطرات آب بر روی برد می‌ریزد و ممکن میباشد مبتلا رسوب یا سوختگی شود. هنگام افتادن این واقعه شما ناچار به تعمیر برد پکیج کشور‌ایران رادیاتور می‌شوید. آنگاه به وسیله مخصوصی که در ترموستات تعبیه شده در اثر عده شدن دمای آب گرم مصرفی را به پیروزی منتقل می نماید و سبب ساز خاموش روشن شدن شعله و یا حداکثر و حداقل‌ شدن ارتفاع شعله می گردد. دمای آب مصرفی به‌میزانی که عضو تنظیم کرده‌می‌رسد، در‌واقع ترموستات پکیج،دمای آب را تا وصال به میزان تهیه شده کنترل‌می‌کند. به همین خاطر می‌بایست عیب یابی پکیج خود را به تعمیرکار پکیج حرفه ای و باتجربه بسپارید. بنابراین چنانچه شما نیز پکیج بوتان مدل اپتیما دارید، می توانید با خاطری آسوده تعمیر و عیب یابی دستگاه خویش را به تعمیرکاران ما بسپارید، زیرا نیروی کارشناس برای همین مارک از پکیج را در اختیار داریم. بر بر روی پکیج بوتان مدل اپتیما یک عدد ال ای دی وجود دارااست که در شرایط عادی نباید واضح باشد، البته هنگامی پکیج به مشکل می خورد همین چراغ به رنگ قرمز پر‌نور می شود. البته پیش از آن حتمی به یاد آوری هست که در پکیج بوتان گونه اپتیما ورقه نمایشگر وجود ندارد و بجای آن سه عدد چراغ در رنگ های سبز، زرد و قرمز رنگ روی بدنه پکیج قرار دارند که در صورت وجود اختلال چشمک می زنند. درصورتیکه آب گرم باطن پکیج حرکت کند، دمای پکیج بالا می رود و پکیج خاموش می‌شود. در شکل خاموش شدن پکیج، یکی دیگر از مواقعی که بایستی آنالیز نمایید شیر بای‌پاس است.

صدای غیر عادی پکیج

در پکیج دیواری ایران رادیاتور غالبا اولی و بیشترین ارور مربوط به خطای 40 و 70 در پکیج آنالوگ و خطای E1 در پکیج دیجیتال جمهوری اسلامی ایران رادیاتور می‌باشد. ما در ادامه به بررسی جامع پکیج دیواری آنالوگ جمهوری اسلامی ایران رادیاتور خواهیم پرداخت تا بدین وسیله شما بتوانید خلل بوجود آمده درپکیج ایران رادیاتور خود را شناسایی و برطرف کنید . در کلیپ ویدیو پایین صفر تا صد آموزش تعمیر پکیج کشور ایران رادیاتور را ارائه دادیم . پکیج های تک مبدل به جهت گرم نمودن آب نیاز به پمپ سیرکوله ندارند، چون آب شهر حساس همان دبی ای که وارد میشود، گرم شده و از پکیج خارج میشود. از دیگر عوارض بروز همین مشکل این هست که آب گرم در پکیج دمای کمی داشته البته دمای مدار گرمایش خوب است. یک عدد از کلیدی ترین مسائلی که در اثر خراب شدن بای پس ساخت می‌شود، این هست که پکیج در ساخت آب گرم مصرفی ناتوان هست یا این که آب به میزان به اندازه گرم نمی‌شود. همین قطعه یکی از از اهمیت ترین قطعاتی میباشد که در هنگام سرویس پکیج می‌بایست شرایط آن تحلیل شود. سرویس و تعمیر پکیج دیواری در تمام اشکال آن دارای امداد تکنسین های مجموعه فنی سرویسکاران 24 قابلیت و امکان پذیر میباشد. در این جور پکیج دیواری از دو مبدل جدا از هم برای مهیا آوری آب گرم شوفاژ و آب گرم مصرفی استفاده شده هست که هر یک مستقل از دیگری کار می‌­کند. این مدل پکیج ها حیاتی یک مبدل هستند که از یک مبدل به جهت ایجاد آب گرم شوفاژ و آب گرم مصرفی به کارگیری می شود و در واحدهای آپارتمانی کاربرد دارد. این ارور ناشی از عدم تهیه ماکزیمم و مینیمم دمای مدار گرمایش است و برای از بین بردن آن می بایست اصلی متخصصان پکیج بوتان تماس بگیرید. در همین موقعیت به مقدار فشار آب نشان دیتا شده بر بر روی نمایشگر پکیج اعتنا کنید و در صورتی که کمتر یا بیشتر از عدد 2 باشد بایستی آن را به این عدد نزدیک کنید. در غیر همین شکل دارای نمایندگی پکیج بوتان تماس بگیرید تا کلیدی ارسال متخصصان خویش همین نقص‌ را برطرف نمایند. یکی از مشکلات همگانی در پکیج های دیواری رسوب گرفتن رادیاتورها و لوله های آن است که با اسیدشویی کاملا برطرف می شود. یک عدد از مشکلات رایج در پکیج های دیواری تولید هوا در سیستم آن است که وجود پیچ هواگیری در پکیج، همین مشکل را برطرف می کند. وجود نوسان در فشار آب یا این که قلیل شدن آن موجب خلل در گرمایش آب پکیج شود. © همه دستمزد به جهت تعمیرات ایران رادیاتور (پکیج کار) محفوظ است. به احتمال زیاد زیاد، پرشر دود در پکیج شما ضعیف شده است و نیاز به ردوبدل دارد. بایستی یک تعمیرکار ایران رادیاتور برای عیب یابی پکیج شما بیاید. حذف سنسور دود بسیار عمل اشتباهی میباشد و درصورتیکه جایی دیدید که چنین کاری انجام شده میباشد مسلما آن را مستند و ضبط کنید. دلیل حیاتی صدای انفجار پکیج، عده شدن گاز درون برنر است. درصورتیکه شعله پکیج سرعت بالا تشکیل نشود، گاز باطن برنر جمع میگردد و بعد از آن از چندین ثانیه، ممکن می باشد صدای انفجاری را بشنوید. در همین حالت می بایست سراغ جرقه زن بروید و مسافت آن را تهیه و تنظیم نمایید. حساس وجود همین که این مبدل در بازار تهران هنور نیز پیدا میشود، سفارش ما این میباشد که یک پکیج نو بخرید. اوستا پکیج ارور E03 هنگامی روی نمایشگر پکیج ظواهر می‌ شود که پرشر سوئیچ در گیر اختلال شده باشد. در همین حالت پکیج اهمیت مشکل عدم خروج دود حرفه و فساد ترموستات مواجه می شود. در شکل لزوم بایستی حیاتی تکنسین های ما در مرکز فروش تماس حاصل فرمائید تا قطعات را بده بستان کنند. یکی از نشانه ها خرابی پکیج دیواری می تواند نشت آب در آن میباشد. نشت آب می تواند از لوله های متصل به دستگاه و یا شیلنگ ها آن و شیر آلات صورت گیرد. به همین مراد به جهت پرهیز از نشت دود حاصل از احتراق در وسایل گاز سوز من جمله پکیج دیواری، مقررات و استانداردهایی گزینش می‌شود، که در شکل رعایت آنها خطر نشت دود به فضای اتاق به کمترین میزان خویش می‌رسد. علاوه بر رعایت همین قوانین وجود سنسور دود، سیستم ایمنی در دست گرفتن خروج درست دود و همچنین سیستم در اختیار گرفتن کارایی درست حرفه وجود دارد. در صورتی که پکیج خارج از منزل در بالکن نصب شده میباشد و مبتلا یخ زدگی شده، حتمی است به وسیله‌ی سشوار شلنگ آب مصرفی محل ورود را گرم فرمایید تا یخ زدگی لوله برطرف گردد. در غایت در صورتی که موفق به انجام همین اقدامات نشدید یا این که مشکل دستگاه شما برطرف نشد، می‌توانید از کارشناس گلدیران کمک بگیرید و تعمیرات پکیج گلدیران یا به عبارتی پکیج ال جی را به کارشناس بسپارید . به جهت بالا بردن فشار آب پکیج مواردی را در ادامه بیان می کنیم را انجام دهید. واجب به ذکر هست که پکیج می بایست فشاری در حد 1 تا 1.5 توشه در مدار آب شوفاژ داشته باشد تا دستگاه بتواند عملکرد صحت داشته باشد. نمایندگی کشور ایران رادیاتور کرمان و نمایندگی بوتان کرمان میتوانند تعمیرات پیروزی پکیج را به شما معرفی نمایند. از دارای ترین مزیت پکیج های تک مبدل اندک بودن آلات متحرکه در دستگاه می باشد. هزینه تعمیر آن عمده از هزینه تعمیر پکیج دو مبدله هاست. زمانی که ارور پکیج ایران رادیاتور E1 باشد باد بفهمید که علت آن خرابی پرشر سوئیچ (ابزار دقیق در دست گرفتن معایب پکیج بوتان گونه بیتا فشار) می‌باشد و یا این‌که فشار آب قلیل هست که بایستی تعمیر و یا این که بده بستان شود. در همین مطلب به بررسی علت و علائم خراب شدن موفقیت در پکیج دیواری بوتان پرداختیم. در صورتی که قصد دیتاها بیشتری درباره طرز تعمیر و عیب یابی پکیج دیواری به دست آورید پیشنهاد می کنیم در دوره های آموزش تعمیر پکیج دیواری آموزشگاه فنی پارس پارس ثبت اسم نمایید. لذا پکیج بعنوان یک جزء حیاتی از وسایل منزل زیاد حائز اساسی است. مهم این حال، بخش اعظمی از ما حفظ و استفاده درست از پکیج را به درستی نمی دانیم و فقط زمانی که در گیر نقص‌ شده و اصلی فساد پکیج رو به رو می شویم به سراغ آنان میرویم. در همین مواقع آنچه که فراوان دارای و حیاتی است، عیب یابی پکیج به طور ظریف به جهت یافتن اختلال و رفع معایب پکیج است. پکیج اپتیما دومبدله بوتان دارم که آب گرم مصرفی مشکلی نداره. ولی به جهت گرمایش (گرمایش از کف است سیستم) هنگامی که دمای کاری رو اندک می‌کنم پکیج مرتبا در حد چندین ثانیه روشن میشه و دمای گیج میاد تا 60 و آن‌گاه خاموش میشه. و ولی عیب یابی هر یک از برندهای پکیج‌ها را نیز به‌طور جداگانه در مطلب کاملی توضیح خوا‌هیم داد. در غیر این شکل فعالیت را به یک تعمیرکار پکیج کارشناس بسپارید. 25)قاب حفظ کننده را مجددا جا زده و پکیج را مطابق نیاز تهیه و تنظیم کنید. 23) نرخ گاز ورودی به پکیج را از لحاظ مطلوب بودن آنالیز کنید. 21) حفاظ دودکش دوجداره را حیث عدم وجود نشتی بررسی کنید.
آخرین مطالب