10 روش برای اختراع مجدد چادر مسافرتی خود

یکی دیگر از گزینهها برای انتخاب مناسبترین چادر، جنس مواد اولیه تشكیلدهنده آن برای شماست چون همان طور كه میدان

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

یکی دیگر از گزینهها برای انتخاب مناسبترین چادر، جنس مواد اولیه تشكیلدهنده آن برای شماست چون همان طور كه میدانید اگرچه بیشتر این چادرها از نوعی پولیمر (مواد پلاستیكی) تولید شدهاند ولی میزان تراكم و كشش بین مولكولی این مواد متفاوت است كه باعث تفاوت مورد مصرف این چادرها میشود.3. آماردها در نواحی کوهستانی بین رودخانه هزار آمل و تنکابن تا دیلمستان و سفید رود به سر میبردهاند. برای این منظور با میرزا حسینخان مشیرالدوله، وزیرمختار ایران در دربار عثمانی، مکاتبه کردند تا مقدمات سفر شاه را فراهم آورد. حاجی میرزا آقاسی وزیر محمد شاه که توانایی آرام نگاه داشتن تهران را نداشت به حرم عبدالعظیم پناهنده شد و بست نشست و مادر قدرتمند ناصرالدینشاه مهدعلیا خودش به تنهایی تمامی کشور را اداره کرد و وزیر محمد شاه را عزل کرد و شورشها را آرام و تمامی خائنان را مجازات کرد و برای ۴۵ روز حاکم ایران بود. چادرهای تونلی یکی از چادرهای راحت برای استفاده در ابعاد بزرگ می باشد. چادرهای مسافرتی در انواع مختلفی تولید میشوند، یکی از این مدل ها که در بسیاری از پارک ها نیز دیده میشود چادر های مسافرتی فنری است که از چهار مثلث فنری با پارچه هایی که آنها را به یکدیگر دوخته شده تشکیل میشوند، این نوع چادر ها معمولا بسته بندی دایره ای شکل داشته و حجم و وزن آنها زیاد است، برای نصب چادر سفری هیچ زمانی نیاز نیست و به محض در آوردن از ساک حمل بصورت خودکار نصب میشود. This da᠎ta h as been wri tt en  by GSA C​ontent Gen erator Demoversi᠎on!

این چادر مسافرتی یک گزینه بسیار مناسب برای خانواده های دو نفره یا کمپ ها و طبیعت گردی های دوستانه است. این چادر ها دارای قسمت دالان مانند خارجی جهت استفاده از سایه بان و انجام آشپزی هستند. این سازمانها به چند عملیات مسلحانه مانند بمبگذاری و ترور افسران ارتش و پلیس دست زدند. اما اگر قصد استفاده از آن را در شرایط جوی متلاطم مانند طوفان یا باران های شدید را دارید باید حتما از مدل های مقاوم تر استفاده کنید. در نتیجه اگر نیاز دارید وسایل را داخل چادر قرار دهید یا به مدت ساعات طولانی تری ( به جز تایم خوابیدن) در چادر باشید بهتر است فضای بزرگ تری را در نظر بگیرید. چادرها همیشه وسایل جانبی زیادی دارند كه باعث اضافه وزن چادر میشوند. این امتیاز باعث میشود كه در صورت بروز خسارت برای این وسایل چادر خود را به انباری منزل تحویل ندهید و به دنبال پسانداز كردن جهت خرید چادری جدید نباشید.4.

Th is po᠎st h᠎as been creat ed ​with the help  of G SA C ontent Gen erat᠎or DE​MO!

چادر مسافرتی امروزه به عنوان یكی از اصلیترین لوازم سفر گوشهای از صندوق اتومبیل قرار گرفته و بنابراین اگر قصد خرید این وسیله را دارید به توصیههای ما توجه كنید تا چادری راحت و ایمن را برای سفرهای خود تهیه كنید و از راحتی داخل آن هنگام سفر با خانواده لذت ببرید. حالت باز این چادر دارای طول و عرض 220، ارتفاع 190 سانتی متر می باشد و مناسب استفاده 7-8 نفر برای کمپینگ، کوه نوردی و طبیعت گردی می باشد. 180 سانتی متر می باشد. این چادر دارای ابعادی معادل طول و عرض 100 سانتی متر و ارتفاع 15 در حالت بسته می باشد که در دسته چادرهای فنری، ابعاد کمی به نظر می رسد. همه افرادی که برنامه مسافرت خود را به پایان رساندهاند به چادرهای خوش ساخت و قدرتمند توجه داشتهاند اما در مورد کیفیت کار و مواد ساخت نظرات متفاوت است. اگر قرار باشد از چادر خود به مدت طولانی استفاده کنید؛ دوام پذیری و طرز کار آن بسیار مهم است. برای مسافرتهای طولانی لازم است که یک چادر کم حجم و سبک خریداری کنید تا هنگام حمل و نقل آن اذیت نشوید. اگر می خواهید از آن برای موقعیت های کوهنوردی یا جایی که امکان رفتن اتومبیل نیست استفاده کنید باید چادرهای کم حجم و سبک را خریداری کنید.

کسانی که به دنبال یک چادر فنری بزرگ هستند تا از دردسرهای سرهم کردن چادرهای عصایی راحت شوند، چادر 8 نفره سایانا 880 یک انتخاب خوب برای آنان می باشد. کسانی که به دنبال یک چادر مسافرتی کوچک هستند این مدل یک گزینه مناسب برای کمپینگ، کوه نوردی، صخره نوردی و طبیعت گردی با گنجایش 1-2 نفر می باشد. این مورد، فشار را در سراسر ساختار توزیع میکند و آن را بهعنوان پایدارترین نوع چادر برای شرایط آبوهوایی شدید معرفی میکند بنابراین برای کمپها کوهستانی بسیار مناسب است. نصب این چادرها بسیار آسان است بااینحال باید بر روی زمین نصب و ثابت شود. اما این نوع چادرها قیمت بالایی دارند. سبک بودن: این چادرها وزن بسیار کمی دارند و حجم آنها موقع جمع کردن بسیار کمتر است. چادرهای گنبدی در مرکز ارتفاع بلندی دارند اما اطراف آن شیبدار هستند تا در برابر وزش باد و یا بارش برف آسیب نبیند و فضای آن کوچکتر است. میزان مقاومت و استحکام چادرهای مسافرتی با یک دیگر متفاوت است. اما نقط ضعف این مدل چادر این است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن