5 فیلترشکن خوب برای اندروید و ویندوز

امروزه استفاده از فیلترشکن بسیار زیاد شده است و افراد زیادی به سمت خردی فیلترکشن روی اورده اند. اما خیلی از اف

توسط مدیر سایت در 7 آذر 1402

امروزه استفاده از فیلترشکن بسیار زیاد شده است و افراد زیادی به سمت خردی فیلترکشن روی اورده اند. اما خیلی از افراد توان خردی فیلتر شکن پولی را ندارند و سعی میکنند تا با انتخاب یک فیلترشکن رایگان سریع و بدون قطعی که سرورهای مختلفی در سراسر جهان داشته باشد، کارهای خود را در سطح اینترنت انجام دهند. در اینجا 5 فیلترشکن دیگر که می‌توانید امتحان کنید آورده شده است:

  1. Windscribe

Windscribe یک فیلترشکن امن و سریع است که دارای شبکه گسترده ای از سرور در سراسر جهان است. این فیلترشکن از پروتکل های رمزگذاری قوی پشتیبانی می کند و دارای ویژگی های امنیتی پیشرفته ای مانند Kill Switch و Double VPN است. Windscribe همچنین دارای محدودیت های کمی برای کاربران رایگان است. سرعت این برنامه همانن برنامه فیلترشکن IPVINISH هست.

  1. Surfshark

Surfshark یک فیلترشکن مقرون به صرفه است که دارای شبکه گسترده ای از سرور در سراسر جهان است. این فیلترشکن سرعت خوبی دارد و از پروتکل های رمزگذاری قوی پشتیبانی می کند. Surfshark همچنین دارای ویژگی های امنیتی پیشرفته ای مانند Kill Switch و MultiHop است. امینت این برنماه بسیار مناسب است و اگر قصد مطالعه در زمینه امنیت دارید، بهتر است مقاله امنیت فیلترشکن را مطالعه کنید.

  1. PrivateVPN

PrivateVPN یک فیلترشکن امن است که دارای شبکه نسبتاً کوچکی از سرور در سراسر جهان است. این فیلترشکن سرعت خوبی دارد و از پروتکل های رمزگذاری قوی پشتیبانی می کند. PrivateVPN همچنین دارای ویژگی های امنیتی پیشرفته ای مانند Kill Switch و Stealth Mode است.

  1. Atlas VPN

Atlas VPN یک فیلترشکن جدید است که به سرعت محبوبیت زیادی کسب کرده است. این فیلترشکن دارای شبکه گسترده ای از سرور در سراسر جهان است. Atlas VPN سرعت خوبی دارد و از پروتکل های رمزگذاری قوی پشتیبانی می کند. این فیلترشکن همچنین دارای ویژگی های امنیتی پیشرفته ای مانند Kill Switch و Double VPN است.

  1. ProtonVPN

ProtonVPN یک فیلترشکن منبع باز است که دارای شبکه گسترده ای از سرور در سراسر جهان است. این فیلترشکن سرعت خوبی دارد و از پروتکل های رمزگذاری قوی پشتیبانی می کند. ProtonVPN همچنین دارای ویژگی های امنیتی پیشرفته ای مانند Kill Switch و Tor over VPN است.

در نهایت، بهترین فیلترشکن برای اندروید و ویندوز برای شما به نیازهای خاص شما بستگی دارد. اگر به دنبال فیلترشکن با عملکرد بالا و بدون محدودیت هستید، بهتر است از یک فیلترشکن پولی استفاده کنید. اگر به دنبال فیلترشکن رایگان هستید، باید به محدودیت های آن توجه داشته باشید.

آخرین مطالب