تمایل به استقلال: UC Davis کاغذ خواستار سردبیر انتخابات اصلاحات

چهار سردبیر یا EIC نامزدهای UC Davis' روزنامه دانشجویی حاضر به مصاحبه برای موقعیت با استناد به نقض حقوق بشر در

توسط AKHSHIJNEWS در 28 فروردین 1399

چهار سردبیر یا EIC نامزدهای UC Davis' روزنامه دانشجویی حاضر به مصاحبه برای موقعیت با استناد به نقض حقوق بشر در آیین نامه و بیشتر ضرورت برای اصلاح انتخابات.

در سال 1975 UC Davis رسانه هیئت مدیره تصمیم گرفت به یک مطلب "نرم افزار-نقش فعال" در عملکرد پردیس امور رسانه ای با توجه به آرشیو مقاله از کالیفرنیا Aggie. یک "ابزار برای کمک به رسانه ها" هیئت مدیره با هدف اطمینان از یک درجه بیشتر از پاسخگويی به همراه دانش آموزان از UC Davis. امروز هیئت اقتدار به "استخدام و اخراج به علت" سردبیر این Aggie.

هیئت هفت رای گیری اعضا و باید با رسیدن به حد نصاب در چهار نفر از اعضا با توجه به UC Davis رسانه مدیره دستورالعمل. روز دوشنبه اما نامزدها متوجه شدم که تنها دو رای گیری از اعضای هیئت مدیره خواهد بود در حال حاضر در طول مصاحبه که شروع روز بعد.

"در انتخاب جدید EIC خودم و دیگر EIC نامزدها تصمیم گرفته اند که شما نمی تواند رسیدن به یک اکثریت با دو نفر" گفت: EIC نامزد سابرینا Habchi. "ما راحت رفتن همراه با فرایند مصاحبه تا زمانی که وجود دارد حداقل چهار رای گیری اعضای حاضر است."

در علاوه بر این به حفظ عملیات پایه مانند جلسه حد نصاب و مسائل آن, آیین نامه, Kaelyn Tuermer-Lee زمان EIC از Aggie ذکر شده تمایل به استقلال و اصلاحات از کل روند انتخابات. این Aggie منتشر سرمقاله روز شنبه بیان کرد که دانش آموزان در یک سازمان دانشجویی در حال "بهترین مجهز" برای انتخاب رهبر خود را.

"دیگر UCs منتخب برای انتخاب بعدی خود را EIC در حالی که ما در حال انتخاب با کسانی که با دانش کمی در مورد ما روزنامه و کارکنان," او گفت:.

اگر چه او دیگر در رسانه ها, تخته, Andy Jones ادامه تدریس در دانشگاه UC Davis نوشتن برنامه گفت: هیئت مدیره وجود دارد برای تعدادی از دلایل. یعنی یک واسطه بین دانشگاه دیویس جامعه و رسانه های هیئت مدیره است و همچنین یک منبع برای مشاوره و, مشاوره, بودجه تصویب و یک محافظ 1st اصلاح حقوق.

"از آنجا که هیئت مدیره وجود دارد برای محافظت از 1st اصلاح حقوق — و با تجربه 15 سال به علاوه — من دیده ام بسیار کمی از موارد که در آن نمایندگانی از دانشگاه دولت پیشنهاد کرده اند هر نوع محتوای سرمقاله جهت خاص" جونز گفت.

اعضای رسانه ها در هیئت مدیره نمی تواند به عنوان از مطبوعات زمان.

سیستم UC تاسیس رسانه های تخته در سراسر آن دانشگاه در سال 1971 به عنوان وسیله ای برای نظارت بر نشریات دانشجویی. رسانه ها تخته — یا "ناظران بر نشریات دانشجویی" با توجه به سال 1971 Aggie مقاله توسط Paul Goodman — باید همیشه ملاقات مثبت دریافت.

در آوریل 2019, دانشگاه UCLA, دانشجو, روزنامه Daily Bruin در ادامه اعتصاب. برای سال, روزنامه EIC نامزد دریافت جایزه بود از طریق کارکنان رای و تایید شده توسط ارتباطات مدیره — مسئول انتشارات 11 سازمان های رسانه ها در محوطه دانشگاه. در ماه آوریل گذشته هیئت مدیره رفت و در برابر Daily Bruin توصیه با انتصاب نامزدی که موفق به دریافت دوم-بیشترین آرا.

EIC نامزدهای Anjini Venugopal و Habchi هر دو گفت: به منظور Aggie به طور کامل مستقل کارکنان کاغذ باید انتخاب خود را رهبر است. Venugopal اضافه شده است که حداقل دانش آموزان در روزنامه باید آوازی حضور در فرایند تصمیم گیری.

"پس از انتشار سرمقاله ما حمایت از روزنامه نگاران سراسر کشور در ما خواستار اصلاح editor-in-chief روند انتخاب" گفت: هانا Holzer مدیریت ویرایشگر برای Aggie در ایمیل. "این حمایت تأیید کرده است موضع ما در این مسئله است و ما هر دو مشتاق به استخدام بعدی ما EIC به عنوان به زودی به عنوان ممکن است هنگامی که رسانه های هیئت مدیره به دست آوردن حد نصاب و ما نیز مشتاق به شروع مذاکرات در مورد اصلاح کل فرآیند انتخاب در حال حرکت رو به جلو است."

تماس با الکس کیسی در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @acasey.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب