یک مسیر به مراقبت های بهداشتی جهانی در هند

آسیا-اقیانوس آرام, عناوین, سلامت, فقر & SDGs نظر نوزاد در بخش مراقبت های ویژه در خانواده مقدس بیمارستان

توسط AKHSHIJNEWS در 15 تیر 1399
آسیا-اقیانوس آرام, عناوین, سلامت, فقر & SDGs

نظر

Universal healthcare (UHC) is an important global goal because of its close links to poverty reduction and enhancement of the growth potential of countries

نوزاد در بخش مراقبت های ویژه در خانواده مقدس بیمارستان در دهلی نو. اعتبار: خانواده مقدس بیمارستان.

بنگلور, هندوستان Jul 5 سال 2020 (IPS) - جهانی بهداشت (UHC) مهم هدف جهانی به دلیل نزدیک آن لینک کلیک کنید برای کاهش فقر و ارتقای رشد بالقوه کشور است. در حالی که چندین کشور در حال حاضر می توان گفت به خوبی در راه خود را به سمت دستیابی به این هدف چندین نفر دیگر به ویژه آنهایی که بزرگ مانند هند و نیجریه قطعا نه.

هر چند وجود دارد تعدادی از دلایل این شاید یکی از مهم ترین بوده است موقعیت های گرفته شده توسط بین المللی توسعه جامعه است که یک پیش نیاز ضروری برای آغاز کار بر روی UHC توسط دولت تامین مالی تمام هزینه های سلامت از طریق مالیات است.

این موقعیت غیرقابل دفاع است چرا که این دولت (از جمله هند مرکزی و دولت های ایالتی) ترجیح می دهند به صرف در دیگر اولویت های توسعه. آنها همچنین باید یک کم پایه مالیاتی به عنوان یک نسبت بالا از جمعیت در سن کار است شاغل در بخش غیررسمی.

با وجود این واقعیت است که ساکنان این کشورها صرف مقدار زیادی در بهداشت و درمان آنها ادامه به تجربه بسیار فقیر سلامت
به عنوان یک نتیجه, این, دولت, برای چند دهه, یا قادر و یا تمایلی به ارائه منابع مالی لازم برای UHC. این بدان معنی است که نه تنها شده است وجود دارد هیچ پیشرفت در UHC اما شاید حتی شده یک رگرسيون دور از آن.

یک نتیجه مستقیم از این سفت و سخت موقعیت جهانی است که اندکی توجه شده است به پرداخت واقعی هزینه در بهداشت و درمان توسط جمعیت این کشور است که با وجود این واقعیت است که ساکنان این کشورها صرف مقدار زیادی در بهداشت و درمان آنها ادامه به تجربه بسیار فقیر سلامت است.

برای مثال در هند هفتاد درصد از هزینه های مراقبت های بهداشتی در حال ملاقات با خارج از جیب هزینه—مقدار که می تواند اطمینان از مراقبت با کیفیت بالا برای همه است. به جای آن یکی می بیند گسترش کم کیفیت و غیر رسمی مراقبت های اولیه و چند کوچک به متوسط بخش رسمی بازیکنان و ناتوانی بسیاری از مردم برای دسترسی به پایان مراقبت های عالی حتی زمانی که مورد نیاز است.

با توجه به این واقعیت آن را مهم می شود—در حال حاضر بیش از همیشه برای پیدا کردن یک راه رو به جلو است که نه تنها امکان پذیر است بلکه یکی است که می تواند به نفع از دولت افزایش تخصیص به سلامتی هر زمان که تبدیل شدن آنها در دسترس و بدون به گروگان برگزار می شود به آن.

وجود دارد بسیاری از مسیرهای مختلف برای دستیابی به این و این مقاله پیشنهاد می کند که می تواند بالقوه به اضافه کردن ارزش به شهروندان در کوتاهمدت حتی اگر آن را نمی کند بلافاصله آدرس تمام مسائل اساسی مانند بالا از جیب هزینه.

در دیگر اجرای چنین رویکردی می تواند به تدریج حرکت کل سیستم بهداشت و درمان در راه پویا و نزدیک تر به سمت کلاسیک UHC پایان دولت 100 درصد حمایت مالی 100 درصد جمعیت تحت پوشش به صورت 100 درصد از شرایط بیمار است. برخی از کلید پله-سنگ شامل این مسیر عبارتند از:

1. شروع مراقبت های اولیه و اطمینان حاصل شود که مردم بیشتر از ارزش فعلی خود را از جیب هزینه

این می تواند انجام شود با استفاده از یک فرآیند دقیق از بررسی صلاحیت و ارگانیک رو به رشد فعلی جمعی از هزاران مستقل امکانات مراقبت های اولیه به کیفیت مراقبت های بهداشتی اولیه شبکه. در حالی که مصرف کنندگان ادامه خواهد داد به پرداخت هزینه برای آن در خارج-از-جیب بر اساس آن ارائه خواهد شد ارزش خوب و قوی و سلامت به آنها در ازای این هزینه.

در پایان این سفر این ارائه دهندگان مراقبت های اولیه را ارائه نمی دهد و تنها راه رفتن در خدمات. آنها به دنبال ثبت نام یک تعریف مجموعه ای از افراد ارائه هر ثبت نام فردی مجموعه ای جامع از شدت protocolised خدمات مراقبت های اولیه; شناسایی خطر افراد از میان این و فعالانه به دنبال خود را در معرض خطر سطوح پایین; هماهنگ کردن سطوح بالاتری از مراقبت باید هر عضو نیاز به پیشرفته تر مراقبت و مسئولیت همه کارکنان این توابع برای اعضای خود است.

2. اتصال این ارائه دهندگان مراقبت های اولیه به شبکه های محلی از ارائه دهندگان مراقبت های ثانویه

این ثانویه ارائه دهندگان مراقبت خواهد بود همچنین برای پرداخت در خارج از جیب اساس خواهد بود و از نزدیک با مراقبت های اولیه شبکه برای اطمینان از ارجاع خدمات. آنها را عمیقا درگیر با این شبکه در یک همزیستی راه برای ساخت ظرفیت و اعتماد به نفس از ارائه دهندگان مراقبت های اولیه برای ارائه خدمات جامع.

اما این هزینه برای خدمات رویکرد تعدادی از مشکلات که نیاز به در ذهن نگه داشته شود. در مراقبت های اولیه آن می تواند منجر به کاهش تقاضا برای خدمات بهداشتی ضروری و در ثانویه مراقبت از آن است که خطر واقعی از بیش از ارائه خدمات مانند سزارین بخش (C-بخش).

این مشکلات ممکن است قادر به خطاب در کوتاه مدت اما هر دینامیکی رویکرد را مجبور به پیدا کردن یک راه به تدریج از بین بردن آنها را در طول زمان.

3. ارائه جهانی مراقبت های عالی بیمه

با گسترش microlending و کوچک-سرمایه گذاری بانک ها و حتی خانواده های کم درآمد در حال حاضر قادر به پرداخت به صورت اولیه و ثانویه مراقبت با استفاده از پس انداز و وام. اما مراقبت های عالی است که به سادگی خارج از دسترس برای بسیاری حتی خانواده های با درآمد متوسط.

تنها راه برای رسیدگی به این موضوع است که برای ساخت یک بسیار نازک مراقبت های عالی بیمه بسته است که جامع نیست (آن را حذف به عنوان مثال روال تحویل و C-بخش) را پوشش می دهد اما تنها بسیار بالا و هزینه بسیار کم حجم و شرایط مانند گذر از عمل جراحی پیشرفته درمان سرطان.

به عنوان یک نتیجه از چنین طرح بیمه است که به احتمال زیاد به هزینه بسیار کمی است و می تواند مقرون به صرفه برای همه اما کمترین درآمد خانواده ها برای آنها به طور بالقوه دولت می تواند پرداخت حق بیمه. ارائه دهندگان مراقبت های اولیه می تواند به طور بالقوه ارائه چنین بسته به اعضای خود است.

و به اعتماد متقابل و ایجاد اعتماد به نفس در خود و ارائه آنها به تدریج می تواند اعضای خود ارائه جامع تر پوشش ساختمان نسبت به یک بسته جامع پوشش تمام سه سطح (ابتدایی و متوسطه و عالی) بهداشت و درمان.

به عنوان دولت تصمیم به افزایش آن تخصیص بودجه نسبت به بهداشت و درمان آن را به طور بالقوه می تواند انتخاب کنید به پرداخت برای این پوشش با شروع جهانی تصویب نازک مراقبت های عالی بسته بیمه برای همه شهروندان است.

4. اتصال کل سیستم با استفاده از یک تکنولوژی قوی لایه

این را می توان با ساخت یک تکنولوژی قوی ستون فقرات (a 'بهداشت پشته مانند swasth.برنامه) که اجازه می دهد تا همه نوع از ارائه دهندگان خدمات داروخانه و تشخیصی زنجیر در میان دیگران متصل به یکدیگر و به توانایی برای ارائه در میان چیزهای دیگر, خودکار e-تجویز e-ادعا و e-ارجاع.

عضویت از سلامت پشته' می تواند تبدیل به یک پیش نیاز برای تبدیل شدن به یک بخشی از ملی اولیه شبکه را عضو دسترسی به تعدادی از خدمات مشترک از قبیل free پرونده الکترونیک سلامت (EHR) سیستم و یک پروتکل موتور قابل مقایسه با بابل.

در حالی که هر یک از این چهار مرحله عبارتند از برجسته عملی مختلفی وجود دارد که چالش های مهمی است که نیاز به خطاب در جهت پیشرفت در طول این سفر و برای عبور از هر مرحله. سه ذکر شده در زیر:

1. دکتر-خرید

در حالی که سرخپوستان صرف مقدار کافی در مراقبت های اولیه و داروهای آنها شرکت در یک درجه بسیار بالایی از دکتر-خرید ساخت آن را دشوار برای هر واحد ارائه دهنده خصوص یکی علاقه مند در ارائه مراقبت های اولیه جامع به دوام بیاورد.

این است که شاید دلیل اصلی که چرا بر خلاف دیگر محصول-بازار خوب مراقبت های اولیه است و نه خود به خود تکامل یافته در بسیاری از کشورهای کم درآمد با وجود چنین هزینه های بالا در آن است. درک آنچه که منجر به این نوع از 'بیش از حد تعویض رفتار و پرداختن به آن نیاز به مراقب باشید در زمین پژوهش است.

این مشکل می تواند یا یک رفتاری یکی از مشتری-end و یا می تواند مربوط به این واقعیت است که کیفیت تامین مراقبت های اولیه ثابت شده است ناکافی و یا می تواند ترکیبی از این دو.

2. بدون مراقبت های عالی بیمه محصول در بازار

با وجود اهمیت آن از جمله کم هزینه محصول نشده است ارائه شده توسط شرکت های بیمه. برای این محصول به کار آن نیاز به تعداد بسیار زیادی از متنوع مشترکین و بسیار کم هزینه های توزیع. این محصول نیاز به طراحی شده توسط actuaries و توزیع توسط شرکت های بیمه با استفاده بسیار کم هزینه کانال های مانند تلفن های همراه و شبکه های بهداشت و درمان ارائه دهندگان خود را.

3. کم تکنولوژی استفاده توسط پزشکان و بیمارستان ها

با وجود گسترش سلاح های هسته ای از دستگاه ها و فن آوری های گسسته وجود دارد بسیار کم میل در میان متخصصان پزشکی در هند نسبت به استفاده از خدمات از قبیل پرونده سلامت الکترونیک و خودکار تصمیم گیری ابزارها.

علاوه بر این مدل کسب و کار منحصر به فرد ترین بیمارستان هند, جایی که آنها اساسا ارائه انتصاب-رزرو و زیربنایی خدمات پشتیبانی خود را به 'ستاره' پزشکان و جراحان بدان معنی است که حتی بیمارستان ها را برای بخش زحمت نیست به سرمایه گذاری در حتی ابتدایی electronic health record technologies پس از بیمار برای تمام مفاهیم و اهداف 'متعلق به دکتر و بیمارستان.

تغییر این نگرش است که به احتمال زیاد به یک کار بسیار دشوار است اما با توجه به اهمیت آن هر تلاش خواهد شد باید آن را انجام دهد. در غیر این صورت ساختمان فن آوری پیچیده ستون فقرات نمی شود ارزشمند است.

این بسیار مهم است برای کشورهایی مانند هند به نهایت شروع به حرکت به سمت UHC. اما سفت و سخت اصرار بر کامل دولت تامین مالی از آن به عنوان یک پیش نیاز در یک محیط که در آن دولت برای چند دهه بوده است مایل و یا قادر به ارائه آن به اثبات رسیده است که بسیار ضد تولیدی.

متناوب و بیشتر امکان پذیر مسیرهای مانند چهار مرحله رویکرد مطرح شده در این مقاله—در حالی که بدون سهم خود را از مشکلات وجود دارد و می تواند به طور بالقوه ارائه یک راه مناسب رو به جلو به سمت UHC برای کشورهایی مانند هند است.

Dr Nachiket Mor یک دانشمند مدعو در انجیر هندی آکادمی رهبری در سلامت روان و محقق ارشد در مرکز تکنولوژی اطلاعات و سیاست های عمومی در بمبی بنگلور

این داستان در اصل منتشر شد توسط هند توسعه نقد و بررسی (IDR)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن