پرداختن به افزایش خشونت خانگی در طول مستند

جرم و جنایت و عدالت جنسیتی خشونت Apr 20 سال 2020 - در حالی که یک چهارم از جمعیت جهان است که در زیر صفحه اصلی-

توسط AKHSHIJNEWS در 1 اردیبهشت 1399
جرم و جنایت و عدالت جنسیتی خشونت

Apr 20 سال 2020 - در حالی که یک چهارم از جمعیت جهان است که در زیر صفحه اصلی-قرنطینه برای جلوگیری از گسترش این رمان Covid-19 گیر یکی دیگر از بحران است دم در پشت درهای بسته—خشونت خانگی.

تحقیقات نشان می دهد که در شرایط اضطراری بود آن درگیری, بحران اقتصادی و یا در طول بیماری شیوع, شده است وجود دارد یک الگوی تکرار از افزایش خشونت خانگی در نتیجه معتادان و داشتن شرکای خود به خود منزوی با هم در خانه ممکن است منجر به افزایش جدید و از قبل موجود سوء رفتار و خشونت است.

علائم هشدار دهنده بودند تا برای اولین بار نشان داده شده در چین که در آن خشونت خانگی گزارش بیش از سه برابر شده است. یک الگوی مشابه گزارش شده در سنگاپور (33 درصد افزایش) و استرالیا (40 درصد افزایش) و برزیل (40 درصد افزایش) و هند (100 درصد افزایش). با گسترش این بیماری همه گیر به اروپا وجود دارد افزایش در "سایه همه گیر" (به عنوان سازمان ملل متحد نامیده خشونت خانگی) به گزارش ایتالیا (13.6 درصد افزایش) و اسپانیا (18 درصد افزایش) و فرانسه (30 درصد افزایش) و قبرس (30 درصد افزایش). انگلستان گزارش داد افزایش 25 درصد و ایالات متحده آمریکا گزارش داد تا 35 درصد افزایش در موارد.

این وضعیت بدون شک هیچ تفاوتی در بنگلادش اگر نه بدتر. در آوریل 15, کشور شاهد آن خشونت مرگ و میر پس از این مستند آغاز شد که Obaidul Haque Tutul طرز وحشیانه ای به قتل همسرش Tahmina Akhter, 28 با سلاح تیز در خانه در حالی که جریان در Facebook Live در Sadar upazila از فنی منطقه. Obaidul پس از آن تبدیل خود را به Feni مدل ایستگاه پلیس و اعتراف به این قتل است.

خشونت علیه زنان و دختران بوده است اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی مشکل در بنگلادش است. نزدیک به دو سوم از زنان با تجربه خشونت مبتنی بر جنسیت در طول عمر خود. با توجه به بنگلادش آمار 54.2 درصد از زنان متاهل در صورت جسمی و جنسی شریک صمیمی خشونت است. بنگلادش تصویب سرکوب خشونت علیه زنان و کودکان قانون در سال 2000 با هدف قرار دادن و تجاوز به عنف و قاچاق و آدم ربایی و خشونت خانگی (پیشگیری و حفاظت) عمل می کنند در سال 2010 به جرم خشونت خانگی. با وجود داشتن قانون در محل اجرای قوانین باقی می ماند تا حد زیادی پیچیده است.

آن است که به خوبی مستند شده است که جداسازی به طور کلی استفاده شده توسط بسیاری از مجرمان به عنوان یک "ابزار کنترل" و شرایط ایجاد شده توسط این بیماری همه گیر است که فرصت مناسبی برای استفاده داخلی به شکوفا. در علاوه بر این به خشونت فیزیکی که ممکن است درست باشد در هر رابطه آزاردهنده صرف متمرکز دوره از زمان با سو استفاده کننده به طور بالقوه به معنی نظارت مستمر و بیشتر محدود کردن آزادی خود را.

به گزارش العین o Salish Kendra (درخواست) بین ماه های ژانویه و مارس سال 2020 42 نفر به قتل شوهران خود را در بنگلادش است. Manusher Jonno پایه (MJF) اشاره می کند که بیش از 300 بروز خشونت و 36 تجاوز حوادث رخ داده در ماه مارس در سه ولسوالی تنهایی یعنی, Bogura, Jamalpur و کخس بازار.

در پاسخ به نصب موارد خشونت داخلی ایتالیا راه اندازی یک برنامه جدید را قادر خواهد ساخت که قربانیان برای درخواست کمک و بدون ساخت یک تماس تلفنی و حکم داد که سو استفاده کننده باید ترک خانه و خانواده, قربانی نیست.

پادشاهی متحده تماس با معرفی گزینه های برای کمک به از طریق وب سایت تضمین می کند که هیچ سابقه ای از این تلاش است که در سمت چپ گوشی و هر کسی در خطر فوری می توانید تماس بگیرید 999 و مطبوعات 55 در تلفن همراه اگر آنها قادر به صحبت کردن. شده اند وجود دارد تماس به نوبه خود underused هتل های زنجیره ای و دانشگاه سالن به محل اقامت اضطراری و نیاز به افزایش عمومی پیام از طریق سوپر مارکت ها و داروخانه ها و دیگر راههای مناسب برای ارائه اطلاعات در مورد وسیله ای است که قربانیان می توانند هشدار پلیس برای کمک و ویژه نیروهای پلیس برای اخراج عاملان از منازل و مقامات به صرف هزینه دادگاه برای حفاظت سفارشات. وجود دارد مبارزات انتخاباتی در بریتانیا (#Listeningfromhome) و آلمان که توصیه و آموزش مردم باید مراقب باشند و آنها را تشویق می کند به دنبال کمک اگر آنها را بشنود یا رعایت حوادث نشان می دهد خشونت خانگی.

در چین زنان در نیاز مبرم به فرار از خانه های خود را قادر به دسترسی مجوز به ترک شهر و فرار از معتادان خود را با هشتگ #AntiDomesticViolenceDuringEpidemic روند در رسانه های اجتماعی. هند مبارزات "سرکوب تاج و نه صدای شما" و راه اندازی یک جدید خشونت خانگی با خط تلفن و مشغول افسران زن برای رسیدگی به پرونده.

این مستند مربوط به پیشگیری از covid-19 گسترش در بنگلادش است و اساسا خرد پشتیبانی شبکه های ساخت آن را بسیار مشکل تر برای قربانیان برای دریافت کمک و یا فرار خود متجاوز است. یک اثر فوری از محدود بودن با سو استفاده کننده است که نه تنها زنان هستند بیشتر در معرض خشونت خانگی هستند اما همچنین کمتر احتمال زیاد قادر به ایجاد یک اورژانس تماس تلفنی در ترس از اینکه شنید توسط معتادان است.

اضافی بار مالی به دلیل افزایش بیکاری و دستمزد کاهش به دنبال پس از کودکان full-زمان و ساعت بیشتر در خانه با افزایش خانوار کارگری می افزاید: توهین به جراحت. در میان اجتماعی فاصله الزامات تحرک محدود جلوگیری از نقل مکان به خانه خانواده در مناطق دیگر و فشار دادن محدودیت های مالی, ماندن با دوستان و یا اقوام غیر عملی شد. تحقیقات نشان می دهد که افزایش تنش های داخلی و نگرانی از بی ثباتی مالی به ارمغان آورد با این بیماری همه گیر می افزاید: تنها به بار خشونت است. قربانیان می تواند محروم توجه پزشکی ساخته شده و به احساس گناه برای سقوط بیمار است. عاطفی و روانی سوء استفاده ممکن است به زودی تبدیل فیزیکی.

این احتمال وجود دارد که در زمان هایی از این گروه های پشتیبانی و پلیس می تواند کمک زیادی به قربانیان و آنها را به تحمل خشونت استدلال این دوره از مستند به زمان مناسب نیست. این پاسخ مورد انتظار است به عنوان یک بیماری همه گیر مانند این بی سابقه است و سازمان های اجرای قانون هستند و سبب شیوع. اما با پاسخ به این ویروس خود به خود تاخیر به این معنی است که آسیب های جبران ناپذیر در حال حاضر ممکن است رخ داده است. پلیس نیاز به آموزش و انتقال منابع در شرایط اضطراری به ویژه به دلیل آن را بسیار دشوار است برای زنان به دام افتاده و کنترل در صفحه اصلی به رسیدن برای کمک به. اخیر رسانه ها در پوشش پلیس نظامی و ضرب و شتم و مجازات افرادی که در خیابان ها نیز ممکن است به عنوان یک عامل بازدارنده به پله به گزارش قربانیان.

کارشناسان هشدار می دهند که به عنوان مستند در ادامه این خطر است که به احتمال زیاد به تشدید - ترس از مجرم داخل خانه و ویروس خارج است. به زودی, قتل, موارد, مانند Tahminas تشدید خواهد شد در میان بحران شخصی.

از این رو ضروری است که دولت بنگلادش به ارائه رهبری در این منطقه است. گام های فوری باید انجام شود تا اطمینان حاصل شود که هر کسی که دچار خشونت خانگی می تواند به حفاظت در طول این Covid-19 بحران و قرار داده شده در یک مکان امن. دولت باید می گویند با صدای بلند و روشن است که مردم باید خانه را ترک کنند اگر آنها نیاز به انجام این کار برای ایمنی خود را و است که خدمات در حال باز کردن برای آنها.

اختصاص داده شده و پاسخگو تلفنی اضطراری شماره ها و وب سایت ها نیاز به راه اندازی می شود. خدمات خشونت خانگی باید طبقه بندی شده به عنوان "ضروری" و حمایت از کارگران باید طبقه بندی شده به عنوان "کلید" کارگران است. سازمان های ارائه خشونت خانگی پشتیبانی و خدمات باید دریافت اضطراری بسته مالی از سوی دولت برای اطمینان از پناهگاه و دیگر خدمات پشتیبانی عملیاتی باقی می ماند. راههای برای کمک به از جمله خط تلفن شماره ها و وب سایت ها نیاز به تبلیغ گسترده در تمام سیستم عامل های رسانه های اجتماعی از جمله سیستم عامل های رسانه های الکترونیکی و رسانه های چاپی, عمومی پیام از طریق سوپر مارکت ها و داروخانه ها و دیگر مناطق مناسب.

این نیز باید شامل راه های ساده برای تماس و هشدار پلیس نیاز به کمک فوری مانند پیام های متنی و یا چت آنلاین و استفاده از کلمات کد با پزشکان یا داروسازان. سازمان های اجرای قانون نیاز به تسلیم شکایت و فوری و اقدامات موثر در حالی که حفظ محرمانه و ایمنی از قربانیان است. همکاری بین مقامات سازمان های اجرای قانون و حمایت از کارگران نمی تواند درک شود برای مقابله با این بحران است. مقامات محلی باید به نوبه خود خالی هتل ها و دانشگاه سالن برای اسکان اضطراری که در آن قربانیان می تواند قرنطینه با خیال راحت. زنان و کودکان که نشان می دهد نشانه های جسمی یا سوء استفاده جنسی یا خشونت خانگی نیاز به ارائه با درمان های پزشکی و روانی, مشاوره و کمک های دیگر مانند کمک های حقوقی.

در مناطق روستایی و دور افتاده از بنگلادش که در آن اختیار داشتن تلفن همراه توسط خانواده ها معمول و یا محدود به مردان فندک لمسی مداخلات مانند کمتر به طور منظم جلسات جامعه و حضورها را جلوگیری از سوء رفتار صمیمی همکاران به عنوان آنها را بر این باورند که آنها مردها به گرفتار اگر آنها در حال سوء استفاده. این نوع از برنامه ها نیز نسبتا ارزان قیمت هستند و مانند مستند خود این می تواند نجات بخش اقدامات است.

گیر بودن در خانه به دلیل coronavirus برای همه سخت است اما آن را تبدیل به یک کابوس واقعی برای قربانیان خشونت خانگی است. مهم ایمنی خالص بنابراین باید ارائه شده به برخی از مهمترین و در معرض خطر زنان و کودکان و هر کسی که در معرض سوء استفاده به منظور پیروزی بیش فوری و دراز مدت تاثیر این کورونا ویروس در بحران است.

وکیل مدافع Fahmida حسن است یک وکیل تمرین در انگلستان و متخصص در مهاجرت, پناهندگی و قوانین حقوق بشر.

ایمیل: hasanfahmida87@gmail.com

این داستان در اصل منتشر شده توسط The Daily Star, بنگلادش



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن